325244716

暱稱: _/\\"S!U3<.,*
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930



 

2005 年 11 月 17 日  星期四 

 

1* 叫咩名:Leung Tsz Hon
2* 幾歲: 14
3* 住邊:官塘
4* 平時出街會帶D咩: 錶,,荷包$$,,手電,,手繩
5* 去邊到WET多:MK,,官塘,,九龍灣
6* 妳幾點起身番學: 7:15a.m
7* 係咪中意女仔:bisexual
8* 有冇食煙: 有時
9* 有冇飲酒: 有時
10* 有冇睇過4仔冇格仔: ??
11* 做過D咩係妳覺得最壞: 好多禾
12* 有冇暗戀過人: 有有有
13* 有冇介過手: 有
14* 介左幾多條:3-4條

妳間麻煩學校問題`
15* 妳最中意同邊個1齊食野:冇咩話邊個
16* 邊個老師妳最中意:Ms  Wu同朱sir
17* 邊個係妳班主任: 宏宇宙同鄭紫恩
18* 妳對妳個班既感覺係點: 擔生毛
19* 中唔中意任教妳既老師: 一DD
20* 妳最憎邊個老師教妳: 宏宇宙同鄭紫恩
21* 妳覺得MATH miss 教得好唔好:阿sir教ga!好好呀”
22* 咩堂妳係最不專心:Music,,Eng,,i.s
23* 上MATHS會做D咩: 計數囉
24* 上 PE堂會做D咩:我多數唔上,,上都係坐係道
25* 上英文堂妳會做D咩:zzZZ+傾計+做功課+畫台
26* 有冇學校唔比帶既野番學: 有啦一定
27* 留過幾多次堂: 唔記得LU
28* 為咩事而留: 中文文言文默書唔合格,,冇交/做功課
29* 留堂期間做D咩:抄野

潮流問題`
30* 而家妳班有咩風氣: 整到D好黑人憎o既sir/miss辭職
31* 邊個係班中比人跟風既對象: 唔知,,好多wo,,大家跟大家
32* 而家5興D咩:唔興果D
33* 睇咩時裝雜誌:HMC,,君子雜誌
34* 如何得知而家興D咩: 去mk
35* 妳平時出街點著:咪一件3+一條褲囉
36* 中5中意品牌:冇人會唔鐘意
37* 妳D 3係邊到買:好廣泛
38* 有冇環: 之前有
39* 係邊到釘: 秀茂坪
40* 最中意邊個歌手既衣著: Edison
41* 最中意同學邊個既衣著: 唔知
42* 妳覺得邊個好OUT: 好多

同學之間問題`
43* 妳最常講既粗口係咩野: 好多wo
44* 妳最多同邊個粗口交流: 個個都有
45* 邊個朋友最WET: ??
46* 邊個朋友最壞: 唔知
47* 妳最壞既朋友會做D咩:咩都做得出
48* 同朋友1齊做過D咩衰野:偷野
49* 有冇珍惜而家既友誼: 有有有
50* 當邊個係妳1世既好朋友:俊俊
51* 第時大個會同邊個1齊住:鐘意o既人
52* 邊個最有錢: 好多
53* 邊個朋友而家最幸福:好多
54* 最唔希望朋友對妳做D咩:所有我唔鐘意o既野
55* 邊個拍得最多次拖:唔g
56* 邊個朋友最妒忌妳: 唔g
57* 邊個同學最令: 下下?
58* 邊個同學最好人:阿Ling
59* 邊個朋友最顛: 個個都係
60* 同邊個1齊會開心 :俊俊
61* 最想同邊個1世朋友: 俊俊
62* 最想妳既男性朋友同妳既女性朋友係埋1齊:?!
63* 妳最好既朋友而家有冇拍拖:唔g
63* 覺得朋友之間乜野係最重要:誠信
64* 邊個朋友最串咀: 大把
65* 邊個朋友思想最成熟:大過我o個D
66* 邊個朋友最搞笑:個個都係
67* 有冇D咩想同妳最好既朋友講:我地一世都唔好分開!!
68* 邊個朋友個樣同佢性格唔相似: 好多禾都

個人回憶問題`
69* 妳最懷念既回憶係D咩: 一誠o既時候
70* 妳最懷念邊個:小學D fd
71* 妳最想番到咩時候:一誠o既時候
72* 妳唔想番到咩時候:二望o既時候
73* 以前同而家既妳有冇改變, 變左D咩:都有o既"玩我冇咁顛
74* 妳中意以前定而家既妳:以前同而家合併
75* 有冇朋友以前同而家變到唔同左, 變左D咩:有,,好多
76* 以前妳係1個點樣既人:24小時都係笑
77* 而家妳係1個點樣既人: 自己都唔g

生活感情問題`
78* 而家有冇拍拖:下下?
79* 妳而家中意邊個:“你”
80* 佢有咩好妳要中意佢: 同佢一齊冇戒心
81* 妳最後悔中意邊個:o個個囉
82* 有冇玩弄感情: 冇
83* 有冇做過第3者:唔g
84* 有冇曾經為妳中意既人而喊: 實有
85* 有冇為妳中意既人介手介腳: 有掛
86* 妳而家係暗戀定明戀:\
87* 妳而家恨唔恨拍拖:\
88* 邊隻歌形容到而家妳既感情:戀愛最初回
89* 邊隻歌令妳聽到喊: 眼紅館
90* 妳最中意邊句歌詞:
和你一起 捱苦都是美
91* 你想你中意既人點同妳表白:錫錫
92* 想係邊到結婚:未唸,,maybe遊艇上面
93* 試過HURT未: 試過
94* 妳同妳而家中意緊既人有冇可能:\

樂壇感覺`
95* 妳中意邊個歌手: Deep,,Justin,,阿ka,,何cc,,Kenny,,師兄
96* 妳中意邊個明星: 鄭萃雯
97* 妳最中意邊幾隻歌:劃火柴,,放過自己,,小飛俠,,小星星,,視而不見,,相依為命,,心淡 ,,眼紅館,,追魂記,,每一個明天 ,,雷霆傘兵
98* 中意咩類型既歌:pop
99* 覺得邊個歌手唱既歌係香港樂壇希望: Eason
100* 中意RAP歌嗎: ok啦

刊登時間︰2005-11-17 07:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 11 月 16 日  星期三 

 

哎廿...呢幾日上o既堂都好似圍住我呢講咁"好似琴日上BK就講饒恕別人,,我一唸就唸到我到底應唔應該原諒佢?!之後今日上中文要做聆聽wo"題目又係快樂...==”玩我咩,我都唔想唸ga”之不過日日都有D咁o既野...琴晚同人傾到我傻?!咪又係o個件事...朝早冇打比佢呀!!佢lunch上o左呢,,我係唔想釆佢囉...啤一啤佢,,就閃入課室lu__聽下佢地講咁"之後佢問Michelle我係咪唔開心果D啦”哎...我都唔知開心定唔開心見到佢?!之後就作oral"做功課時間勁多野做呀!!!多到唔知可以做邊樣先-口-"又要英文作文,,又要做數,,又要溫oral*好釆鄭紫恩都有D人性...作文聽日交_thz!!放學考啦”中文同英文o個個差成粒鐘_中文都冇咩事,,but英文就...sure一定唔合格--”放學Michelle等我,,仲有Akila*行返去啵...Michelle行行下問我借幾蚊買野食"之後話4蚊買藍力,,5蚊買野食_超爆壓韻呀!!ke2*夜晚online"見倒佢info有野改,,我唸佢如果早幾日打就唔洗e+咁啦==”唉...

刊登時間︰2005-11-17 10:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 11 月 14 日  星期一 

 

哎廿廿...今日又要返學啦@_@朝早打o左幾之比佢,,都冇人聽==”打去佢屋企...佢媽媽話佢閃o左一陣"之後就跟住平日返去o個條路行...睇下見唔見佢,,點知發現無果...之後打比許諾姐姐,問佢有冇打過呢,,知唔知佢係邊??之後佢話唔知...我就話佢唔聽我電話叫佢識下打比"佢",,之後許樂就打啦*之後佢打呢...我問佢係邊,,佢已經係學校門口lu”之後問佢點解唔打呢...佢又問返我點解唔打比佢”已經火爆,but忍忍忍忍忍忍忍忍忍...之後就入去lu”就好似平時咁上...lunch  ms wo又話補test...佢果班又要wo==”又冇測之後同Jacky傾電話...傾o左好耐!!放學佢要考p.e,佢比人手書包...個電話比o左人keep-口-"等佢果陣就係道同Grace傾計...又同阿Ling+波羅傾...傾傾下就同阿Ling去睇"黃昏",,波羅又出o左呢...之後飲水"唔知點解波羅定阿Ling講o左D好搞gapo既野o波...搞到噴水噴到波羅成身都係_sor廿”我唔想ga!之後佢沖o左入廁所..等o左陣拎o左桶水出呢!!嘩!help-口-"87ga??我係咁走,,追o左我9條街...得到佢放都係咁追"之後同佢行返去*同佢講o左幾句...就返o左去lu”之後就用Jacky o既橋...問佢食完飯得唔得閒??

第一次,佢話食完打比我"

第2次,佢話食完飯,e+呢"

第3次"佢話唔呢,睇電視"

第4次"我話真係有重要野同你講,都係唔呢,話一陣打比我,之後冇野講收線88"

波羅@我,,我就同佢say sor!!咁就原諒o左我lu”ke2!!9:00睇阿旺,,睇一半,沖一半涼...10:30睇lost"就完啦!睇一半,,做一半"要做firework呀...仲要同豬豬+小yan做!阿pat又唔同我做=="成點先zzZZ...

刊登時間︰2005-11-15 08:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 11 月 13 日  星期日 

 

好多日都係密碼保護,咁就話比大家知果D全部都係唔開心野"唔好睇啦!!唔知點解呢幾個星期都有好多人UNhapi_難道唔開心會人傳人嗎???

刊登時間︰2005-11-13 02:01 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 11 月 12 日  星期六 

 


請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-11-12 08:26 PM