325244716

暱稱: _/\\"S!U3<.,*
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930



 

2005 年 12 月 26 日  星期一 

 

今日係Boxing Day,,但D禮物一早拆哂lu-口-"

今日原本唸住同媽媽瘋狂購物...點知佢話唔得閒,,叫我搵D fd出...咁算啦,,琴日阿Ling叫我今日同佢地碌Ling__咁就出去啦,,難得媽媽比$$我買野...2點幾出到mk”佢仲未見人...等o左5min佢呢到啦"咁就行啦...買o左個袋,,D衫遲D先買啦"之後去影貼紙相...影完就搭地鐡去大窩口碌Ling"有幾次我都碌o左落坑@@去o左買芝腿治...點知成舊跌o左落去...噢!!勁囉-口-"仲要比買野食果個阿姐睇倒...之後汁返件野上呢"坐係道勁笑...講比阿Ling知佢又係道笑==”之後佢又去買...陪我食跌o左落地果舊,,好感動呀@@!!愛爆你...食完就走lu”都係$24__之後搭地鐡返去...上到去Ling話對面有個女仔想喊...叫我去安慰佢==”過o左1個站...仲要有個"肥仔"坐係個女仔旁邊...之後阿Ling就開始狂笑啦!!問佢做咩??佢話果個"肥仔"係女仔呢ga”之前同佢同一間學校...佢講完,,我已經笑到有點兒失控"果個女仔落o左車*個"肥仔"o既女性朋友就坐係旁邊"開始講我同阿Ling了...過o左2個站落o左車,,等下一架上@@"之後佢係長沙灣落...就到去7:45!!食飯...9點勁眼訓zzZ   lu"訓到12點幾,,超熱..起o左身沖涼"

刊登時間︰2005-12-27 01:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 12 月 25 日  星期日 

 

今朝7:15起身,,之後拿拿聲換3搭小巴...去m記買早餐,,之後就返書院...熹熹仲未返"等等等...等o左5-8min...終於返呢啦!!!要勁快咁食...食到我咩咁"杯野都未飲完...就要飛上hell"崇拜都係咁...悶悶悶"個牧師講野幾搞gap  bo-口-"完o左10:30就去48搞音樂會D野...開始啦!!D導師+佐道唱唱唱,,唱到12:45,,食野...有火雞食呀"好味!!食完繼續唱,,佢地唱哂"就到我地D cell唱cell歌...好鐘意唱cell歌呀!!好好玩又好聽wo"cell cell都唱完就真係要完lu!!等佢地汁好D野就去阿崇屋企cell聚...搭地鐡去牛頭角仲要行一段斜路同樓梯先到"唸住煮蕃薯湯圓糖水,,so要去買野”之後叫米米上呢,又要去百佳買糯米粉整湯圓...買完上返去猜湯圓...整好啦,食得!!食完超飽...之後米米要落去食飯,,等佢食完飯就出尖咀...原本威威話唔去"Toey唔去去丫ma”搞搞下又去...要陪Toey行o左去德福,,搞o左勁耐"佢行得又慢...之後米米叫我叫D fd出呢...咪叫o左阿Ling出呢囉!!阿威都唔講野o既-口-"去東鐡站等阿Ling...之後又唔知點咁"出o左星光大道行,,比想像中小人好多...阿Ling又唔聲,,咪問佢想做D咩...佢話捉e因,,好的!!!4個係海傍跑跑跑"痴線ga!個個都比阿Ling捉哂__勁wo”玩完佢話約o媽媽出街要返去@@"呢o左半個鐘又要走...佢上o左的士就得我地3個行,,行o左去海港城*間間野都山哂...咪行去HMV果邊囉,,阿威走o左...我地就好似做接待咁,,係咁送人走-口-"行o左陣之後食石斑丸,,好耐冇食啦!!食完又行...行到12點,,就搭車返去lu”返到去拿拿聲開電視睇新城勁爆...睇到2點就zzz...成晚食o左好小野咋!!碗蕃薯湯圓糖水食到我勁飽!!

又到聖誕
歌手:吳浩康 | 作曲:周初晨@U's music
填詞:林夕 | 編曲:Terence Teo

如那晚 要慶祝
陪基督 找節目
禱告得 想痛哭
也應該心足
誰說那晚變做愛侶騷
誰聽很佳音不斷報
我算得好心 得好報
我有工作做

。隨緣一湯加三(食送)
即使冰凍 始終都夠用
不是信眾那懂
情逝去 哪能狂歡得失控。

。。沒有想過會與誰過聖誕
沒有必然人選吃一餐
僥倖我毫無負擔
找單身人湊數未算難
上帝不理我也能過聖誕
伴侶忽然離開也會有燈色搶眼
佳節比生日更煩
人人亦要不見不散
勉強玩一晚。。

全世界 也去街 年紀小 聲線大
相約的 失約的 也懂得穿戴
無法看窄也就要看開 何必急於今天被愛
難道真的想 不相愛 也出擦意外
repeat。 / 。。

問那些相戀的
為何要趁那晚
為有感情傍身曬一番
好像到平常日子
這些戀人也快樂有限
repeat。。

誰那晚
正降生
神蹟般
肯慰問
可令我
也僥倖
與她

得到你歡心

刊登時間︰2005-12-22 12:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 12 月 24 日  星期六 

 

今朝係屋企煮野食,,之後1:40同媽媽一齊搭車返教會__媽媽係彩頤落...落o左車去大眾睇下D卡"冇一合合果D賣ga”shit!!!之後冇買到返書院,,今日我地cell好多人呀!!過30tim呀>口<"之後上hell團契...交換禮物同玩火車"完o左就cell聚o左一陣,,要報佳音果D就要練歌__米米冇簽回條冇得去呀-口-"之後搞搞下又去得wo”ke2!!練o左半個鐘就去食晚...成cell報佳音果D去哂大快活食飯"食完就去搭小巴上慈雲山,,成cell啱啱好一架小巴"落o左車係中央球場等其他人上呢...之後就開始報lu”唱唱唱,唱到10點...成個慈雲山比我地走哂,,中途我同米米派D教會果D卡比途人...我覺得今日好有聖誕氣紛呀!!個個都帶住聖誕帽同螢光棒好開心咁唱聖誕歌"之後搭返果架小巴去黃大仙,,個個都返屋企lu”自己行去搭54...上o左車一路都冇人上,,自己包車...返到去都係10:25>睇電視...

今日要多謝佢地o既聖誕禮物!!!

1.兩位佐道o既豬古力蛋卷"

2.靚女姐姐o既的搭糖"

3.Toey o既聖誕卡"

4.另一cell佐道送o既Hello kitty糖"

5.美麗的樺o既手指公仔"

仲有D唔記得啦...Thz爆你地呀!!!Merry Christmas!!!

刊登時間︰2005-12-27 12:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 12 月 23 日  星期五 

 

今朝早10點幾起o左身,,唔知點解明明放假都咁早起身-口-"maybo平時返學慣o左掛?!之後就開電腦,,沖完涼食野...12點幾出門口,,約o左呀A12:45係apm等,,點知12:45先上車車"等車又等得耐bo==”去到,佢都係搭緊車...咁我咪上戲院睇下幾點有咩位咁囉,,之後我企係電梯口等佢啦"毛lala見到馬同學,仲有D  f.1咁,,呀A呢到__要排好長隊買飛,,原本琴晚唸住睇1:20,,點知呢到都開場lu_之後唸住睇2:25又冇位__咁咪要睇4:10囉...排o左成半粒鐘,,佢地又係睇HP bo,買完仲有好耐先開場,,咪係apm道行囉__買o左D野食入去食,,之後陪呀A去吉野家食野...食完就過觀廣行,,行完都都仲有成個鐘先開場__咪去業發行囉...行到3點9,,去7仔買水入去飲...之後就行返過apm睇lu”佢地坐係我地前面...我覺得呢集冇之前果幾集咁好睇,,係多o左D gap位咁囉...睇完6:45返去lu”今日就係咁___*但許諾又係今日睇HP,佢話呢集好睇D啵==”D特技好o左禾"

刊登時間︰2005-12-23 10:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 12 月 22 日  星期四 

 


請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-12-22 11:20 PM