|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今朝7:25起身...拿拿聲換3搭小巴返書院"行到門口見到大寶同梁秀~之後上HALL崇拜"講真,,有點兒唔想返...個牧師講野唔錯~完o左就上48團聚*玩o左幾個一連串o既game...11點幾就上6樓家會*例牌狂叫...WELL CLUB竟然升倒CUP?!6次相加仲有個玻璃杯TIM"差一之就金杯啦!!@@"之後去o左大排檔食飯,,齋戒__個個都走野飲...去果道食完全唔抵,,又唔飽...唉!!食完就返書院...係3樓走廊為佈道會集體祈禱~唔該哂梁秀件家3"祈完cell聚,,同許諾傾o左好多野*好煩冇坐定定一齊傾啦!!4:00佢地要開會,,小羊們就要閃lu"同D靚妹行去搭車...返到去,,半死"不過要碌到點幾先訓得著>口<'
|
| 刊登時間︰2006-03-19 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝原本11點幾就醒o左,,but係床道碌下碌下&睇下小新,,搞到12點半先起...mama煮o左飯食,,食完飯玩多陣電腦就換3出去lu~同ma一齊搭小巴...返到書院,,D人都差唔多到齊__團聚"例牌狂嗌口號...2點幾就上hall團契,,全人類well done~玩o左2個game...3點35走人"上43cell聚__玩估歌仔+分組問答(loster要除身上1樣野)好釆我都係除o左1鞋+1襪only*than今日係威2生...切蛋糕,,未食得住!!要落hall家聚睇well done分...搞o左成個鐘,,座到我屎下屎下*than成團一齊為帶新人返呢祈禱...祈o左好耐好耐~不幸地被一只蚊子親吻了我一口...之後就食蛋糕,,好味廿!!食完同大寶去搭車返去...返到去冇人!!正!!夜晚睇"蟲蟲特工隊"...
**邀請你地4月14跟我返佈道會!!邊個話返教會o既1定要係乖乖仔/女ga??邊個話返到教會係1定要信耶穌ga??呢個佈道會真係比o左好多心機落去ga~又多野睇,,又唔洗錢...唸唸佢啦!! |
| 刊登時間︰2006-03-18 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|

今朝個鐘比我搞到慢o左...成7:30先鬧"仲唸住訓多陣tim"拿拿聲出門口>>都係咁啦,,行返去...好似又遲到==”佢走o左...周圍都煙霧迷漫~憎!!今日考3份卷,,ALL閒科~第1份考P.T.H__ok啦!!有D listening吉o左...第2份考B.K__吹都吹倒啦~依思汁!!第2份考ART__我都未試過一份卷咁多錯ga,,點出卷ga~shit!!放o左之後食pizza__等等等__等o左3個字,,初頭好小人ga,,之後一齊叫D人入呢就有差唔多半班啦~同佢地行落去去廁所...見倒有架pizza hat綿羊仔,,佢地又未出呢,,咁我咪落o左去囉...then搭電梯上去~祈完禱之後就食lu*我食o左2塊...食得7788,,D人都走得7788...我地就玩剪刀石頭布*WINER飲可樂+忌廉...呵呵呵!!原來菠蘿玩剪刀石頭布係好勁ga!!次次都win"飲到佢死死下...我就飲o左1杯姐*玩完汁野...走人啦~87的LING LING係道黑板寫((國歌歌詞))囉!!寫完要我地企好__then唱國歌"之後佢地去唱K...我地就返去lu(reson:冇$$)返到去zzzzz"隻眼勁攰囉... |
| 刊登時間︰2006-03-17 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日考2科,,第一份考中屎"D問題倒轉呢問...搞到我答倒D又答唔倒D咁==”希望合格啦!!!之後就考i.c...冇溫過,,不過都好淺姐~做o左10min就做完*放o左唔知去邊好,,之後就同佢地行到順利,,than見們小茵佢地,,就一齊行返去la~返到去,,搞o左陣xanga__Aunt上o左呢,,就去順利飲茶lu"飲到點幾,,買D野就返去...返到去,,繼續搞xanga...過一陣又出去,,同mama落o左KT...去銀行搞D野~之後就過>apm...唉~又係<佢__不過買o左勁多野...去MUJI掃貨~then__上o左去Extravaganza睇,,買o左2件衫+1件褸+一個袋...買完就去super sandwiches食tea~勁飽!!mama洗錢真係快過倒水>v<"食完行返去裕民坊搭的返去...今晚又係得我一個係屋企__正!! |
| 刊登時間︰2006-03-16 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝都係咁啦"行返去,,去到順行體育館見倒有人拍戲,,不過都收哂檔lu__冇野睇==”今日考兩份Maths,,第一份__慘敗!!一來唔夠時間,,2來唔識"想點?!唉...唸下點比MT鬧啦~第2份__好d咁啦,,希望合格啦!!!放學之後同LING落淘大唱K...order o左個煙鴨胸飯,,佢成大舊比我囉==”cut到我手都斷...原本唱到2:15,,點知佢又冇人呢,,又冇CUT停...唱唱唱到4點先CUT,,佢點o左幾首日文歌...頂!!唔係教煮餸就教化妝...D女仲要~笑到我丫!!!3:30佢訓o左,,我繼續...足足唱o左3次"我有今日"囉"than__唱完去OK同佢唱散紙就搭車返去lu,,去o左搭23m__唔想搭小巴"返到去差唔多5點>>zzz>>食飯"
**仲有2日,,死都死完佢!!!唉...又冇$$啦~ |
| 刊登時間︰2006-03-15 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 75 | » | |