|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今朝都係咁行返去,,仲見倒許諾o既...tim"上到去,,冇班主任帶,,咁我地咪自己入去囉"87的ms鄭入去呢叫我地出返去排囉...都唔明3pr o既同學點解唔夠薑逆佢意囉==”eng__悶到痴線,,個位都唔知點咁...之後到小息先比我地食個D芝士同泡菜,,不過都ok好食o既~maths__專心!!music__宇宙"公開"say sor*之後又留係道玩琴...中文__小組討論,,怪怪的"又過2堂~i.s__抄下佢寫D野~s.s__狂睇地圖,,勁好睇wo!!之後mark下碌屎~放學基順D同學仔呢o左"than同夢珠落淘大食M記"食完行淘大__見倒好多SPONGEBOB,,冇$$"行到6:45"佢條仔放o左,,之後我就去買"咩春蛋"食,,than搭小巴返去~
|
| 刊登時間︰2006-03-29 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝同MICHELLE行,,上i.t__例牌死哂...上o左電腦室就好D~中文__睇分"唔知邊個打邊個~唔知呀!!MATHS__留心到爆...lunch"同LING LING,,菠蘿佢地鬥轉...好好玩"菠蘿你認輸啦!!之後入返課室...爆橙汁"抵死!!無衰攞呢衰~搞到天花板都有...英文__上柯lan屎"寫hate&like~無聊!!MUSIC__宇宙犯眾憎...擲野tim!!((劣))中屎__抄V.A改正~from-time,,調位了~又係咁...悶死啦!!係衰過冇調...放學同A去漫世搵COKE+豬~本野終於有得粿啦!!之後去食魚旦,,燒賣果D,,同豬行返去,,返到去又訓... |
| 刊登時間︰2006-03-28 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝個天落住毛毛雨,,但足以令我眼鏡濕透==”行下行下,,見倒popo__同佢一齊返...唔洗早會"之後上去抄MATHS,,日日D recess同lunch都無無聊聊咁...今日放學唔洗補野"係學校遊o左陣,,之後同A,,heiman,,方叔去超群買野食"要節儉!!之後就返去lu__返到去,,玩o左陣腦...就訓"訓到食飯~日日都係果D>口<"想死!!食o左D再訓...訓到1點起身>>沖涼>>食野...

美麗之景
曲/編 : 李漢文(On Your Mark) 詞 : 夏至 監 : 側田(On Your Mark)
手 願意捐給你拓著頭
做你的安枕剛好足夠
望你的天真可以永久
眼 看你半世還未夠
喜歡你的眉頭 哪怕皺起始終清秀
在某天 未發展 在某間咖啡店
尚記起坐你後面 習慣守望半天
望你從來都溫暖 想一生看下去
還會等一天八十歲 看你髮端灰色的點綴
未來只有樂趣 和你去拖手看新居
雙眼開始像飲醉 尤如觀星 你在這裡
我的雙眼裡 尋找到宇宙之最
心 像太專心看你在忙
望你不施脂粉多好看
自信坦率多可愛眼光
你碰上挫折仍硬朗 不沮喪不徬徨
看你鬥心多麼兇悍
但你竟 用決心 任意放棄所有
獨個走 我要殿後 視線跟著你走
直到你放開所有 想一生看下去
還會等一天八十歲 看你髮端灰色的點綴
未來只有樂趣 天真追我所追
只怕始終未登對 仍然想講我第一句
我的雙眼裡 尋找到美麗之最
說過愛你要接受意外 總要挑戰障礙比賽
最怕看見你抱著決心離開
說過要與你赤道看海 更說永遠愛你未變改
等著你 目光未會離開 等你 回我身邊繼續回味
眼裡每種溫馨好滋味 未來只看著你 微笑中
班點會皺起 得我始終望穿你
仍然想講 最後一句
我的雙眼裡 尋找到美麗之最 | |
| 刊登時間︰2006-03-28 01:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝11點幾起身,,12點幾搭小巴去彩頤剪頭髮...等o左A成15mins==”之後就去剪lu~又要等A剪完先到我...搞到點半成搭車出MK,,出到去__去o左百老匯買飛先~睇"獨家試愛"
,,買完之後周圍睇邊道阿田隻碟平...之後就去"水道橋"食tea,,食完繼續睇,,差唔多時間入場...去o左OK買野食,,than入場lu...套戲都ok o既,,係個結局有點兒%$#^同成日播金牌D歌囉...值得去睇ga!!睇完就去Chic之堡行...之後就行去旺角道果間睇,,唸住打機...間野又好似睇得好實咁,,冇入...之後過返信和睇,,買o左D相同YES卡(ALL田的*)買o左隻碟lu+poster=$87"算!!之後去葫蘆館食糖水+飛碟*正!!又唔係貴~食完就去搭車,,係街道見倒嵐同丁哥...睇緊街頭果D show~原來有個係阿君-0-"傾o左陣就返去lu... |
| 刊登時間︰2006-03-26 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝9點半起身__沖涼>>食完野>>搭小巴落九龍灣...去到地鐡站,,見倒佢地lu~唔算太多人...我又遲到了==”sor丫!!之後就做街佈lu__又唔多人"等等等...冇!!so過o左淘大做,,同行的還有阿崇等*多人o左好多~初頭都猜D驚驚,,做做下又幾好玩啵!!我做果D都好樂意...仲幾好傾tim!!做到差唔多12:30...祈完禱~去o左KFC食lunch...我好飽,,冇食"食完就返書院...去到上203,,唉廿!!要做團聚宣傳...好驚哦!!雖然係講幾句野...練o左幾次~之後落返去聚,,又係不停咁狂嗌口號~之後就上hall團契...到我啦!!驚張緊張同緊張...好釆都冇衰到*完o左cell聚~玩尋竇...分鎮玩"搵o左都幾耐...冇發現==”我要去第2場團契宣傳,,so要大寶一個搵啦~sor+thz!!冇咁緊張lu"幾好...之後睇WELLDONE D野"唉...完o左cell聚,,訓話~肚有點餓,,忍唔住食o左條粟米熱狗腸...之1同D靚妹去搭車~去o左黃大仙中心睇田隻碟...$89冇poster,,唔買!!返到去冇人__than自製炒出前1丁...ok架!!餸o左罐嘉士伯...正爆!! |
| 刊登時間︰2006-03-25 11:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 75 | » | |