325244716

暱稱: _/\\"S!U3<.,*
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930



 

2006 年 4 月 3 日  星期一 

 

嘩嘩嘩!!今日心情真係靚爆爆爆~唔好講笑*講返今日,,例牌遲==”行o左陣就見佢MICHELLE lu,,行到95果道,,傻傻o既許諾已經等緊我...又話搭10?!之後佢比o左野我比佢,,than佢就超快咁飛返去先...我同肥婆就慢慢呢~返到去打第1個鐘"見倒佢,,咁就比佢啦"嘩嘩!!佢叫我同許諾講[[thz]]呀*果時真係勁爆開心囉!!之後上去,,@@"宇宙吸到實,,粿唔倒中屎WB呀!!又欠...MATHS__MT唔得閒,,叫o左果個補習天王教,,quiz o左mib-pt,thm"easy啦!!中文,,做TSA LISTENING...5/10==”皇上不要為了一些小事不開心好嗎?!ENG__唔知佢教o左d咩~LUNCH__叫O左D人返佈道會...好開心!!之後佢地話27去OCEAN PARK"ke2!!之後果幾堂都係咁,,放學補ENG TSA...今次MS WONG教,,好野!!放o左之後係課室玩*又比老婆同皇上輕薄囉!!劣~畫下黑板,,你追我我追你咁,,玩o左30min啦,,哈哈哈!!老婆比我拉o左入男廁*之後返去lu__同老婆去買糯米池食,,食2個飽到死啦!!than就行返去lu*今日真係好放,,好愉快啊!!

刊登時間︰2006-04-03 11:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 4 月 2 日  星期日 

 

今朝7點幾起身,,落街買個包同水就上小巴lu__返到去canteen就見倒D CELL員LU,,之後上去HALL崇拜...今日時間過得超慢!!完o左家祈,,搞到點幾,,之後CELL+文仔去食街食lunch"齋戒唔比飲coffee&milk tea...but佢果道個個餐都set定送==”搞到我好苦惱...終於唸到啦!!滑蛋蝦仁飯!!好大碟~but都食得哂...食完就返書院CELL聚*寫底帶邊個返佈道會~3點,,上21團聚"點知..我同威上o左4樓==”祈下禱,,唱下詩歌,,講下野咁,,都搞到成差不多5點...我攰到死啦!!之後買o左條粟米熱狗就行去搭車lu,,唸住去換錶帶...but驚之後冇$$,,so走人~返到去換完衫+洗完面返安詳地死去了-口-"

刊登時間︰2006-04-02 10:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 4 月 1 日  星期六 

 

今日4月1lu__愚人節"冇咩特別...朝早,,9點半起身"煮野食之後出門口lu__搭小巴去黃大仙做街佈"架死人車係咁等人上唔開...搞o左我10min==”shit!!去到ofcoz遲到啦...同斌斌一齊做,,做o左好多地方,,先做得一丁人==”仲要冇電話o既tim...做到12點幾,,去o左大家樂食lunch,,我同大寶唔餓,,去o左買3文治__食完飽到上心口~之後返書院__坐係sofa到,,勁舒服呀!!同崇傾下一陣開cell D野~2點幾D新人呢到,,玩UNO,,勁wim!!差唔多3點團聚__又係狂嗌"之後上hall團契...有點悶~完o左cell聚,,祟有冇搞錯!!比個cell我hold>口<"好釆都ok姐...許諾比我串和*心都涼!!之後家聚,,cell得10個人?!一次比一次小,,佈道會...唔好放我飛機呀!!完o左團聚...下個星期30?!下下...6點幾走人,,果檔炒栗子又冇開,,激氣!!返到去冇人__正!!

刊登時間︰2006-04-01 10:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 3 月 31 日  星期五 

 

聽日就4月lu,,好似就得咁快咁o既?!f.3發生o左好多野...有開心有唔開心,,最重要就係我決o左志啦!!好"講返今日先~今朝例牌又遲...今日唔知點解成身都好唔自然,,腰酸背痛==”i.s__調o左去同老婆傾計~同我練o左幾野,,正!!L.E__寫完義工果張野,,就分組lu...下個月去幼稚園"哈哈!我地組做中班~之後比皇上輕薄tim...P.E__教足球,,對我呢講真係哂氣啦...去o左成3個字廁所,,不斷洗手~lunch落o左去自由show,,今次勁悶...好唔掂!!中文__默書啦"我唸都係唔合格ga啦!!之後就好專心咁狂抄課文問答D野*ENG__聽mp3,,無無聊聊咁...from-time又講eng prom~放學同老婆行返去,,行下順行__manling全店9折,,好似唔洗錢咁...搶呀!!之後食三寶,,行到7仔食雪ga__擰o左個野,,木偶呢ga~返到去,,玩o左陣腦>>zzz>>食飯~

刊登時間︰2006-03-31 10:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 3 月 30 日  星期四 

 

今朝落到去,,日日都遲到"sor廿!!之後行到體育館見倒MICHELLE啦"之後一齊行,,行到差不多上天橋,,AKINA好驚咁行過呢,,係面都青哂囉!!原來發生o左D事(詳細唔講)之後等POLICE呢,,而家D POLICE都幾NICE丫"搞到8:25先返到學校,,坐係道等,,同KIKI吹o左陣...之後不斷咁重複咁講同一樣野>口<"i.s__起立都起o左成堂,,第堂好比心機抄野"V.A__張麗明正PK,,明恰我囉...個個話唔企就唔企,,係要我企,,仲咁Q大聲同我講野"shit(火起!!)正小人!!!!!算~唔講佢!maths__教新書...S.S__悶悶的!!lunch周圍走~eng__個個都勁積極,,狂答問題__miss都眼有淚光"不過我聽o左陣mp3==”中文__3日!!終於教完果課野...from-time用o左呢教eng prom"放學幫LING搬書落呢,,之後就行返去__佢地行到順利就搭o左車車走~than同"老婆"去大家樂食tea~食完去8佳買小小野返去...

被遺棄的公主
曲:吳國恩 
詞:鄧麗欣
編曲:吳國恩
監製:Gary Chan

水點敲窗聲聲響 也似笑聲跳著唱
笑我怕陌路太長 誰終於打開這片窗

*溫室開的花風霜 錯過了可愛賣相
 放棄也但別放涼 求天多給幾次創傷

 流連陌路大街上 找你卻欠缺方向
 累了再笑更牽強 退避放棄這真相
 誰為了我怕刺傷 捍衛是大理想
 從前快樂舊模樣

 為何現在是雕像 傷害過我仍心癢
 扮作已記錯方向 放任愛你這真相
 童話賜予我內傷 照著夢幻鏡中
 公主只靠扮相*

REPEAT*

流連陌路大街上 找你卻欠缺方向
累了再笑更牽強 退避放棄這真相
誰為了我怕刺傷 捍衛是大理想
從前快樂舊模樣

原來幻像是這樣 感動到我迷戀上
直至我記錯方向 碎掉愛你這真相
童話賜予我內傷 照著夢幻鏡中
公主這個敗相

刊登時間︰2006-03-30 09:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]