|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今朝7點幾起身,,之後落街買個包就上車返新堂...助導又遲到-0-"8點幾就要排隊上hall崇拜lu...好多人,,入到去都要坐1/F最後一排...唔得!!我真係好眼訓,,訓下一陣又訓...完o左我去上3/F搬野過書院,,重到死,,手都斷...仲要得我一個大將,,其他團果d又唔識,,真係勁沮喪...唔開心"搬到11:45返書院,,筋斗云就去哂食飯...得返我一個,,之後打比祟,,話買飯比我~是但啦,,去到係地都食完...講完又搬"搬到差唔多,,唔理啦,,過o左去食飯先...D豬扒好鞋"食完企o左陣過要接待D新人...煩!!好似好唔想返咁"點都好帶佢地上6樓...落就呢就同大將下場D新人死KILLER同扑傻瓜...都幾開心,,2點9打比LING,,佢呢到lu"真係好開好開心...個個都呢齊!!除o左[[1個]]等多陣TOBY都呢到lu!!咁就返書院lu...排緊隊"我地要排到地下樓梯轉角,,泡泡比TOBY吹頭,,仲要係圓柱咁吹"笑到死o左~之後婉玲落o左呢,,同佢地傾,,個個都好開心!!過o左陣...佢地要飲野"都唔好比佢地行開lu,,咁我去囉!!點知,,買緊果時就開始入場,,好釆我都醒買o左水[[自己讚自己]]-口-"唸住上返去,,點知唔比我上!!咁咪好無奈咁排囉...上到2樓見到迎璋,,打比佢地,,就叫佢地搵位坐,,幾經波折終於入到去!!個位都唔錯~4:30開始lu!!比D喳咋佢地唔小心打難o左@@"冇法,,我要!!見佢地睇得幾專心,,我個心都定哂!!HEI,,我會為你祈禱的!!之不過冇人決志...算,,之後同佢地傾下,,泡泡又比玻璃界倒手...推o左佢去急救站"唔想笑你ga!!等LING同菠蘿去完廁所就行去黃大仙食M記,,食完玩WINER食冰,,個個都起馬食o左1次"玩完就去o左創藝坊行...買o$5咩春蛋,,勁唔好食,,又小,,仲有隻得一半食得...之後LING玩攤位粿o左隻公仔*開心到佢死!!行完玩完就返屋企lu!!返到去8點幾,,仲睇倒"人生馬戲團"大結局...KEKE!!
**今日真係好開心,,好多謝泡泡,,DADA,,LING,,菠蘿,,A,,TOBY咁比面我!!!錫哂你地__啜b*
|
| 刊登時間︰2006-04-15 12:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝6點就起身lu,,食o左個出前一丁就搭小巴返新堂...等o左助導成10min"仲以為佢上o左去tim-口-"之後上hall晨更...同崇拜差不多~完o左JOIN哂成團就去金牌食野...我好飽飽,,冇食...等等等,,大板牙都呢o左...食完就返新堂整野lu,,不斷痴野...又係大板牙"到10:40就出去買野~大寶要去做project"走o左,,買完就返呢*做到12:30,,大功告成!!之後去KFC搵飛標*食完野搭MTR出深水土步買野,,羅記隻手搞咩??睇呢睇去都係果幾間...行o左成個幾鐘"終於買倒啦!!差唔多4點就去地鐡站搵大寶...點知__[[迷路了!!]]好釆都唔係搞好耐*返到呢搵佢地,,話冇貨==”THAN行多陣買o左D十字架整電話繩...買完到我地鎮買,,搵極都搞唔倒D樽仔,,一係就太細...冇辦法,,返去黃大仙中心買...去大眾買倒啦!!買o左我成$40,,算啦!!個鎮我都有份ma!!去街市買完喳咋入面D豆就去M記入豆*點知,,唔夠tim!!又要落過去買...OMG!!大寶唔夠錢~好!!我飛上去粿~唔好走...[[好樣衰]]"入到6:30走人...上o左車,,半死!!唔想落車...夜晚打比新人"好釆個個都好合作~除o左陳小姐!!一個電話就識倒你D口齒...好憎你!! |
| 刊登時間︰2006-04-13 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝9點9起身,,行到返學校,見倒佢地係CANTEEN坐,,一齊坐到10:45上去,,又係做練習...完o左要我地遲到果d留底~之後同小小行地順行,,就同媽媽去禁錢...之後去惠康買o左好多野*之後就行返去lu~買o左合叉雞飯上去食...食完玩o左陣腦~2點半訓o左...仲有D頭痛TIM~訓到3點9,,沖個涼就搭車落官塘M記,,助導又遲...之後上去整"5點斌斌同D靚妹都呢到...做做做,,做到6點幾返去,,食完飯"一路睇電視一路做...都做o左我個幾鐘"之後就同大寶+助導電電,,傾到12點幾...搵搵下比我搵返本簿,,勁開心!! |
| 刊登時間︰2006-04-12 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
離佈道會還有...3天"忙得不可開交!!昨晚跟大寶,,助導談至一時半..早上九時多便要起床,,找不到寫給許諾的簿子,,還弄得我遲了出門~回到校門,,碰見連同學,,一起上104補英文...悶悶的!!做一份測驗~完了,,又是跟連同學一起步行回家...魚旦檔還沒開呢!!回到家,,媽媽煮了米粉給我吃...味道一般"接著便在家中玩電腦,,三時多換衣服到官塘,,到了麥當當,,不見助導,,街上十分迫人,,令我也不太舒適...得了大約十多分鐘,,他到了,,還以為到錯地方~接下來跟他到遠遠的銀行拿金錢,,拿完了,,又要飛快地到地鐡站找大寶,,便一起到官塘廣場看看影印的收費多少?!看完後便在地鐡站畫那把扇子的模樣,,街上的行人都紛紛看過來,,有什麼好看呢??又不是大明星來了"幾經辛苦,,總算完成了,,拿去影印,,八十多張=$12"不太便宜!!完成後又再跑往麥當當找那群小妹子"放下東西後,,又再跑到文具店買卡紙...分配好東西後便各自回家了,,到山崎買了些波波球和麵包...回到家七時多,,看電視看到九時半便工作了!!手指也斷了@@" |
| 刊登時間︰2006-04-12 12:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝7點起o左身*食o左個出前一丁就搭小巴返書院,,返到去已經8:12,,即刻要為佈道會祈禱~祈完就上hall崇拜,,都係咁啦*完o左過新堂行苦路~過到去,,睇o左陣展品...之後睇片,,睇完就開始行lu"行o左成個幾鐘,,真係好苦"攰到死死下,,than又要飛返去書院食饑饉餐,,一個冇涵o既包+一包麥精,,1:00:個個助導,,家員上哂去陪談員訓練班,,班靚妹是是但但為新人祈完禱就閃哂,,得我一個筋斗雲...咁咪同其他CELL o既小羊玩囉~睇完許諾比我o既書書>>畫白板,,無無聊聊的!!2點幾要讓比人開CELL,,落o左去CANTEEN坐~跳大繩,,打排球,,數字球,,玩到4點幾~其他CELL o既人都落o左呢LU...但我cell o既仲未見人@@"之後就同其他CELL o既人玩KILLER,,勁好玩呀!!玩到5點幾買野食~食完就搭車車閃人,,返到去沖完涼,,7點幾就zzz"一睡不醒了... |
| 刊登時間︰2006-04-10 02:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 75 | » | |