|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今朝10點幾起身,,之後沖涼...睇報紙~等佢地起哂身就落街飲茶~飲到1:35,,上返去先,,放低D野就搭小既返書院*今日好多人呀,,成27個~玩o左陣UNO就團聚嗌口號...之後上hall團契,,座位亂亂的!!完o左成cell玩失蹤~上哂55整好哂D蛋糕,,BUT阿崇已經唸到...分蛋糕得我同大寶,,其他等食呀?!決定聽日一定要話佢地!!5點1入hall家聚,,勁開心!!成家得我地團達目標~唱團歌!!!!!!BUT我要影相~算!!CELL又做o左勁CELL,,不幸地飲水濁親!!仲要噴TIM~100級樣衰>口<"聽完崇唱歌就閃人...搭車,,唸o左好多野,,聽日點講好呢,,家員...我真係做倒嗎??返到去,,睇金像獎"呢來呢去都係果幾套...悶!!
**熹!!不要難過,,神會為你安排一切一切"我地都會好支持你嫁!!
|
| 刊登時間︰2006-04-09 12:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
琴晚,,老婆打比我,,叫我今朝係樓下等佢...好,,今朝成7:25先落去(原本約7:15的!!)以為死啦!!點知佢地仲遲,,老婆,,你比人趕出門嗎??1love班衫+學校p.e褲?!0...原來不上學!!之後要我地唸辦法...好"叫茶水部的嬸嬸打個電話吧!!行到順安上的士...上到去,,叫o左個早餐...之後叫果D叔叔哥哥打電話,,唔製!!shit!!!仲有個死pk話識校長...好勁咩??食屎啦!!完全唔覺得你正義,,只覺得你多事...好,,冇辦法之下佢自己打...心書記姐姐認出了,,再冇辨法下打比佢媽媽請假了!!得o左?!之後我地就飛奔過學校[[遲1秒都死!!]]so hot!!上到去又打扙...i.s__背中文,,原本朝早背係好入腦ga!!以為都唔會夜晚背lu!!I.C__奇蹟地成班都好專心~P.E__考頂頭除...呵呵呵__4/5"唔知發生咩事!!考完走人...同LISA大談小學*好開心!!LUNCH__好乖咁背中文,,班上的男孩子是[[變態]]的!!中文__唔識2個未,,背文言第一之咁成功!!好開心!!ENG__又默書,,背默變讀默,,好野!!出貓的!!FROM-TIME白痴地同肥澄落去1樓交野...上返呢,,愈呢愈多人__KEKE!!上返去,,派成績表啦!!進步o左2%__BUT都係唔合格-口-"宇宙贈我三角巧克力...THZ"放學,,老婆話返呢,,打電話,,唔通...我仲要[[一片好心]]咁跑落去,,都唔見人,,上返呢打比LING~佢地2個係((長沙灣))囉!!!!!!!劣$%&@我明白眾人所說的絕對是[[對]]的!!以後人地應成自己o既都只可以聽一半,,免得自己找不開心!!火起,,好彩仲有[[FD]]是支持我的!!我感到[[億]]分安慰...快要哭了@@"之後同A,,餃,,S!U B,,BEN去順利食粥粥!!好美味哦*食完又食,,THAN佢地我同行到順安,,係電話亭道玩o左好耐__之後就返去lu,,日日都買好多野食返呢,,屋企D野多到$#@&@ KEKEKEKE!!! |
| 刊登時間︰2006-04-07 09:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝又遲到...行到天橋見倒佢lu,,but佢見唔倒我,,仲行得鬼咁快,,算!!同小白行~i.s__坐o左係老婆同豬豬中間o既地下傾左陣,,死野,,咁好眼比你見倒tim==”V.A__狂笑,,笑不停o左10min,,肚都痛<<我真係din o左!!MATHS__好留心ga~有抄筆記ga!!S.S__間書睇地圖~發夢的過去*lunch__係課室玩~之後落o左去買水水*毛lala整親手指尾...上o左去,,唸住同玲玲落去痴膠布...點知心死肥叉左住哂,,好像!同老婆落,,之後LING又跟o左呢~車車!!ENG__寫野比許諾,,唔覺唔覺都寫o左超多...中文__校長同MS WONG呢睇堂...成班都扮哂乖咁~放學補TSA中文...做o左閱讀理解同視聽,,早o左成5-8min放~之後同老婆佢地過對面食野,,食完行返去到我食~ke2!!
**唔該哂泡泡幫我去MUJI買野,,死人陳春燕...我件冷背心呀-口-" |
| 刊登時間︰2006-04-06 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝訓到10點幾起身,,又唔洗拜山...食o左野,,粿哂D夏天衫出呢~之後就落o左去同老婆打籃球,,仲之後仲同D細路玩tim*自認唔夠D細路勁==”有個差不多球球都入,,BUT唔多講野...扮cool!!有個係咁打傻JOHE,,扮哂勁咁...打到12:45,,D細路都走得7788...上o左去放底個波~洗下臉...之後又落過呢,同圍行,,玩過搖搖板,,DOM DOM轉...$0消費娛樂*之後上o左老婆屋企,,粿o左錢,,之後去惠康買野整沙律~買完我就返去lu*上去換o左件3又出去,,搭小巴落彩虹轉89x入沙田做街佈,,死人車狂兜圈...約3:00,,我遲o左15min tim,,好釆祟都唔係早我好多姐~之後就係NEW TOWN道行,,睇精品,,有咩啱o既佈道會送比人*行到差唔多4點,,去返火車站join佢地,,之後等齊人就做啦,,今次同婉玲做,,好大壓力tim!!佢係咁叫我問D大我好多o既==”叫我去死咩??有D又飛到死~最慘係佢唔覺得大囉!!行o左好多道,,腳起攰__做到5:45"先做得2個...今次街佈可以話係最辛苦,,最唔開心o既一次~點完數就搭89走人,,搭到KT"買o左D波波球同個包>搭26m返去.......今日唔知係我細膽定你大擔囉" |
| 刊登時間︰2006-04-05 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日係兒童節,,but對我呢講都係咁過姐__仲兒童咩??今日亦都係OXYGER生日,,生日快樂!!今朝食野,,so比之前仲遲出門,,行到天橋先見倒MICHELLE...i.t__悶到嘔屎~上到去仲要交CW,,唔理佢,,是但交o左比佢就算...BK__冇借書,,又記...MISS KIM又發火~MATHS__做o左新書D數,,than講下點做...LUNCH同老婆落去食西瓜+蜜瓜~差唔多食o左成個瓜落肚-v-"之後上去補默,,出貓都唔係寫得好多~ENG__2個一齊發DIN"MUSIC__眼訓到死~中屎__又發火!!都唔明今日Miss點解咁鍾意發DIN?!放學補TSA MATHS__不停做數~ALL ENG__死!!放O左同MICHELLE行返去,,不停講P.T.H"勁好玩~ |
| 刊登時間︰2006-04-04 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 75 | » | |