325244716

暱稱: _/\\"S!U3<.,*
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930



 

2006 年 6 月 10 日  星期六 

 

今朝10點半起身,,上下網...今朝食炒飯"點幾出門口...ALL STUDENT話考試唔返,,[[NO EXCESE PLZ!!]]最好唔好比我知道你地講大話!!而家只係叫你比車費返去玩下,,都唔返,,係要比幾10蚊出去唱K,,睇戲...冇辦法!!你地喜歡浪費金錢就去啦,,我都冇野好講!!返到去沖上4樓鎮長聚~過一陣又落返呢,,分明玩野!!我地個組名叫"益力多"~之後等CELL聚"上42開CELL,,又係阿熹HOLD,,ALL變態野!!不過勁正~可惜輸o左"之後落hall團契~不錯呢...聽日搞父親節D野,,之後同熹,,大寶+飛鏢去o左吉之島買野比阿崇*買o左條好[[可愛]]o既孖煙囪...than去黃大仙中心買指甲油聽日用"HAHA!!聽日你地死哽!!返到去,,食完飯8:30就訓...MISS o左集電車男@@"

刊登時間︰2006-06-11 03:44 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 6 月 7 日  星期三 

 

今日勁熱!!英文__做LISTENING"RECESS要罰企...之後D堂都係無無聊聊咁過"LUNCH,,同菠菠食意粉,,謝!!之後攞埋D野食,,同A,,夢珠落CANTEEN食,,勁大風,,D野係咁吹去格離台,,笑勁痴o左...之後上o左圖書館玩-V-"I.S__呂蛇,,好擔心你下年冇得教呀!!S.S__好專心GA!!間書,,MARK NOTE*落堂又同肥澄周圍走~放學過去對面,,等MANDY落呢果陣就同LING佢地玩,,之後佢落到呢就上會所查經,,佢細路都係道,,SO CUTE"不過脾氣同我有得揮...同我地查經果個姐姐好NICE~我斯文...不是嗎??查到6點幾,,部個姐姐去搭車,,之後同吻地上後花園...勁多[[昆蟲]]"好驚哦!!6:45走人...

刊登時間︰2006-06-07 09:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 6 月 4 日  星期日 

 

今朝7點幾起身,,換3搭小巴返書院崇拜,,今日聖餐崇拜,,冇野抄...完o左家祈,,哈哈!再一次做WELL DONE裁培員,,最初冇讀我名,,唔知咩事,,以為ALAN冇做所以冇...之後有人叫我出去,,真係好鬼開心架姐!!今次送o左張全家導師簽名o既書簽一張"今個星期以經係LAST一次...但我裁培決志者o既工作係永不止息,,祈望你地有更大o既靈冥成長!!!我就仲開心*之後去KFC食LUNCH,,同許怒奔,,外賣返呢食,,因為1點就團祈,,唱詩,,分享,,唱CELL歌__每當我點名o既時候都唔開心...點解我地CELL咁"我認我冇盡力,,但一D係專門帶新人返呢o既鎮長想點"我唔知,,筋斗云努力祈禱吧!!大將琴日得39,,小到...3點走人"返到去熱到訓唔倒,,5點幾搭619出銅記食飯...食到差唔多10點返呢,,之後去惠康買湯圓煮,,仲買o左好多野...落o左佈道會喳咋D豆呢煮...

刊登時間︰2006-06-05 12:03 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 6 月 3 日  星期六 

 

今日訓到12點幾先起身,,CELL冇人返裁培班,,所以我都唔洗返-V-"食完野,,上下網,,2點半出門口,,搭小巴返書院*今日我地CELL同子彈一齊開CELL...玩D變態GAME,,輸o左要食話沙P+胡椒粉+水o既蕉1/4"4點幾團契...玩用口含住條飲管傳像筋,,個個都用手,,結果我地團WIN O左*之後玩世界之最[[差D想打美麗之最-0-"太愛阿田了!!]]完o左上43團聚,,筋斗云7==”之後叫我帶祈禱,,好驚...唔知講o左D咩出呢"好差好差,,好唔開心"幾經辛苦終於祈完,,唱下詩歌,,首首都唔知咩呢...係咁拍手"7點走人...

刊登時間︰2006-06-04 12:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 6 月 2 日  星期五 

 

今朝9點半就起身,,換3,,10點幾出門口,,搭小巴落彩虹轉89入沙田,,去到睇錶10點48分~咁我就上希爾頓行下先-0-"行到11點,,落呢睇下,,又未到...等...等到11點3阿熹出現了!!佢屋企樓下水浸...之後去MUJI陪佢買野"過多陣大寶都呢到~買完就去UA買飛...11:50"每10MIN開1場__勁痴線!!睇"海神號" ,,D畫面勁正!!好緊張,,有感人,,一定要睇!!隻船開場10幾MIN就沉,,以為冇野睇,,點知之後勁正!!搵生路可以不惜一切...個院勁凍,,出到呢暖o左一陣先~之後去海皇食粥*食完影貼貼,,影o左兩張...THAN周圍行"D時間多到用呢哂...行到5點半走...返到去,,冇人__正!!

刊登時間︰2006-06-02 10:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]