|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今日冇返崇拜,,因為今日係表哥o既大日子...結婚啦!!送你地百頭到老,,永結同心*今朝8點幾起身,,沖涼>>食野,,之後搭的去文化中心,,去到佢地都未到,,睇下野...等多陣就落地庫,,影下相>>行禮啦!!我願意,,我願意...好野!!之後上返去影相,,勁大雨,所以都要係D有得擋雨o既地方影...影到差唔11點半,,就同媽媽行街街*去LCX買o左隻MONCHHICHI,,勁得意!!行到4點幾返去,,玩o左陣電腦又出去食飯,,去到D人都未到,,同表姐果D玩15 20猜茶,,都飲o左唔小!!D細路係道唱歌,,扮"火舞黃沙"勁GAP!!食到10:45,,勁飽!!肚又唔係好舒服,,苦!!行返出去搭27走...
|
| 刊登時間︰2006-05-22 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝7-8點就醒o左,,老豆好噪!!山門再訓!!點知樓下有工程,,嘭嘭嘭!!又醒!!窗都山埋!!訓到10點幾"之後食野>>玩電腦"點幾出門口,,今日好唔好釆搭中架新仔揸o既,,線又CUT錯,,又慢!!搞到又遲到!!之前果幾次都遲GA啦~今個星期好乖*做哂要做o既野!!唉!!不過次次裁培班都好亂~我都覺得係,,何況係決志者?!完o左上43 CELL聚,,大寶HOLD~玩O左2個GAME,,完o左就團聚,,比婉玲係咁叫我帶嗌口號...唔係我唔想"而係...我帶冇人嗌咁點??算!!完o左團聚*筋斗云15,,完o左大小羊聚"我已被認定是老的!!講下CELL發展大計~OK__壞習慣改大使*認住我呀!!傾到6:40"走人...夜晚睇o左3個半鐘電視"好耐都未識過...幸福!! |
| 刊登時間︰2006-05-21 12:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日天氣好好*MATHS__教新野,,星期一要錄野*I.C__同吻地坐,,第2堂見戲*幾好睇GA!!P.E__唔帶3,,冇上"不過好悶*唉...D情緒又呢啦!!本身都冇咩...BUT LUNCH之後就........."之後果幾堂都係好漏廢...放學飛出巴士站搵許諾"唔見人o既...之後同栗,,菠菠行返去,,換o左3又去打籃球*有:LING,,菠,,栗,,CC,,小茵*今日都唔好玩o既,,個個都唔願打...之後仲整親LING"sor丫!!我又發作了!!之後有D走o左...我,,菠,,粟係公園唱歌歌*坐到7點幾返去,,條鎖匙係LING道==”等開門... |
| 刊登時間︰2006-05-19 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
幾日冇打日記lu*好懶呀!!前幾日名珍珠又話呢,,搞到我鬼死咁開心...車"講到好勁咁...得果3號"shit!!今日仲都風球都冇...今朝同小白返...早完會上去打杖,,宇宙昅實我...好釆都抄哂~I.S__調o左去同吻地做數...好好學AR!!小息都係道做...V.A__同何卓洗手洗o左成10-15MINS,,支野比我地用o左半*手手勁香!!之後MATHS同中文調*派UT20/40,,啱啱好*S.S__派TEST,,8/50-0-"食得屎...唔理!!UT一定溫!!LUNCH,,又係課室做數...冇咩心機...ENG__發夢...仲道教幾個生字教o左2堂==”MATHS__UT啦!!前面D MID.PT同INTERCOTY都OK"BUT後面就......落堂之後又去掉報紙"放學落去同阿琴傾計__好有興趣學呀!!玩到6點幾同菠菠行返去...之後又同佢去印通告* |
| 刊登時間︰2006-05-18 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
祝天下母親,,母親節快快快快樂!!上星期弄錯了...我是白痴!!今朝唔係大寶打呢我都唔知醒,,一朝就送o左花花比媽媽...佢好開心呀-V-"之後就搭小巴搭書院崇拜,,落到去,,睇住架車走,,唔追!!返到去8:20,,搞搞哂D禮物...YA!!完o左,,落CANTEEN[[呢埋]],,等佢地唱"真的愛你"就走過去送...之後上48團祈"完o左就玩死D女助導...哈哈哈!!有人用,,SO落o左去...唱埋團歌就去食飯,,去吉之島買野返呢食...行返呢,,撞柱-0-"勁87!!痛死了!!食完送CELL送o既禮物,,影埋相走人...飛去地鐡站搵呀A,,太心急,,搭錯方向==”去到APM,,都唔係好多人姐...比$150入去(連碟)2個人$300,,等到3點2,,呀田呢啦!!勁嗌!!唱o左"運"同"決戰二世祖",,仲跳o左15秒"VOLER",,勁正!!係我面前咋!!我愛你呀*之後又有人上去玩下GAME咁...差唔多4點先簽"到我LU...勁緊張!!係咁望住佢...之後佢主動同我[[握手]],,佢隻手勁暖呀!!今日D相係XANGA...睇下啦!!之後去官塘,,A唸住賣o左佢...收得$30...食屎啦!!之後去打機...孖寶賽車...好難控制"之後打太鼓同拍子機...走人*去業發行...冇野睇中"過返官廣食野...食完走人"夜既睇"女人唔易做"大結局,,HAPPY ENDING...不錯!! |
| 刊登時間︰2006-05-16 01:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 75 | » | |