|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今日教會OUTING,,我地大將,,大碼,,大夥一齊去o左南灣玩...坐車玩到DIN 左...勁唱CELL歌,,團歌,,連家歌都唱o左*去到果道差唔多11點,,玩o左2個熱身game[[腳板底出煙啦!!]]之後就落水LU...唔只,,仲同我部電話一齊落去TIM,,發現o既時候太遲啦!!粿o左去吹,,開返機部機熱到嘔!!勁驚佢爆炸...對o左[[你]]7250 2個幾3個星期就講88了!!唉...樣衰!!之後野餐,,都OK多野依食,,食到幾飽...之後又落水...坐係架吹氣艇道,,勁正!!又上o左去哂,,訓係D沙道都好舒服GA!!黑o左勁多!!玩到3點幾換33...影下相,,4:45走人...返到去話聽日要幫CELL送花比女助導*之後同大寶去o左吉之島睇...睇o左勁耐!!好釆撞倒D靚妹,,唔係我都唔就記得有$10店...最後買o左個心形樽入紙心心,,買完行返去搭車車返...
|
| 刊登時間︰2006-05-13 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日好激呀!!I.S__第1堂調o左去同MANDY坐...第2堂去LAB,,坎o左佢都唔知...1RECESS,,玩o左勁多小遊戲,,好好玩GA!L.E__分組,,出去做劇...2RECESS,,同吻地唸計走P.E,,完o左我地留係課室,,點知有校工呢...咁落去坐啦,,MIZ同名SIR仲係道,,SO上o左3樓廁所...個FEEL勁正!!影下相,,傾下計咁...都傾o左唔小野"打LUNCH鐘就返上去,,佢地話問都冇問過...好成功呀!!食完就上圖書館...中文__做課文問答...ENG__對返D W.S"勁悶,,又想走,,不過冇...放學考ENG UT"考完飛返順天換3落街打籃球...有LING,,菠2,C2,,S!U2,,栗子...一D都唔根規矩,,搶倒就得...嘩!!勁多蚊呀...打到6點幾,,上去打千秋,,有人玩緊...之後就返去"
**今日好難忘啊!! |
| 刊登時間︰2006-05-12 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
早會,,勁熱!!日日早完會都好想沖次涼先...又唔明,,學校點解仲要人企,,日日都有人暈,,係咪要搞到個個暈哂先安落?!劣!!D堂都係咁過,,今日好多事發生___我地搞到嘉樂比女培金收電話,,SOR丫!!之後SECOND RECESS,,毛啦啦有D F.4上呢嘈...LUNCH,,同A,,餃,,C LONG落去傾計...上返呢,,吳浩源同真真搞到好大件事...跳樓?!放學等O左菠2好耐LU"SO同小小,,PANDA走o左* |
| 刊登時間︰2006-05-10 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝同小白行...i.t__今次好專心咁上"冇上網ga!!中文__咩賴屎呀?!唉...個個都望住我...SECOND RECESS__LING!!你未講完GA!!MATHS__唔明,,都要搵菠蘿惡補啦!!LUNCH__上o左LIBRARY*返課室,,翁gap,,大富o個D玩玩下又發DIN,,隻揪?!好釆大富勁,,忍忍忍!!我好鐘意你呀!!(o個下野)ENG__MR.麥D火仲未息,,叫佢出呢講野,,搞搞下沖o左出去...music__好攰攰-0-"中屎__睇片,,好驚啊!!放學補TSA-MATHS,,比MT睇倒我食野...完o左,,LING同MR.MAK...唉"搞o左1大輪~之後走o左過對面傾...你想點GA,,自己想點都唔知點幫你??呢個話題都講過無限次啦..."6點幾同菠2行返去,,食雪條...SHIT__跌o左落地!!
**食咁多野又唔飽又唔肥...想點?! |
| 刊登時間︰2006-05-09 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日係母親節,,個個媽媽今日都好快樂...冇返崇拜,,原因係一家人JOIN o左個一天遊...琴日唔記得帶回條,,SO今朝要去地鐡站比許諾...點知佢"遲到,,上返去搭小巴比人仇視"又唔係我想遲...妖!!今日o既行程有:迪欣湖,,東涌炮台,,上大帽山食海鮮,,妙法寺>>END"完o左之後係MK落車...同哥哥行街街"行到6點返去先,,沖完涼就去APM紅螞蟻食飯...又講選科D野=煩+憎"之後就係APM行...行到10點返去"買銀包的美夢碎了!! |
| 刊登時間︰2006-05-07 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 75 | » | |