|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今日大將去大圍踩單車,,朝早9:45起身,,換3搭小巴轉MTR到九龍塘再轉KCR,,去到大圍火車站,,一個人都冇...周圍行,,同大寶電電,,佢今日IN家員,,好緊張...等到真係11:00先有人,,到11:40先到齊人...THAN起程了!!去租單車...$25...我要中車,,踩下等下咁,,痴線!!差D成個人跌落河,,唔浸死都臭死==”一路踩到沙田,,食o左舊木瓜冰,,冇咩味...等齊人再踩...踩到大埔*影下相,,食下野...THAN又踩,,好熱啊!!踩到有個廁所...天堂呀!!正爆!!踩到去D屋村,入大昌涼冷氣,,正!!再踩去超級城對面食LUNCH,,黑店!!騙局!!好唔得,,坐低o左D態度唔同哂...SO CHEAP!!比果幾杯冷水好似好偉大咁...放野入口果時已經係3:15,,食完踩去海濱公園影相杷,,THAN用o左差唔多2個鐘踩返去大圍,,攰到七彩!!我要斜路呀!!THAN搭80到彩虹轉小巴返,,成個身都唔係我GA!!
|
| 刊登時間︰2006-07-24 12:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝冇返神更,,REASON:攰到七彩...9:30起身,,打比阿崇,佢地仲食緊野...唔理!!訓多陣先!!10點幾出門口,,10:50打比A叫佢起身落書院打波,,返到去,,唔知點咁-0-"坐...THAN11點25,A呢到,,上o左6樓,,跳大成...A唔跳的,,SO叫o左阿崇帶佢落去打籃球...跳到痴o左線,,眼鏡飛起o左...THAN打o左陣BING BUNG波,,屎o左勁多!!再玩7級豬,,比人屈到我4級@@"A打完上呢,,又跳大成>>玩飛行棋,,WIN o左10條街!!仲比個靚妹叫我做大叔-0-"2點幾落去打排波,,打o左陣上1X團會,,同人畫面/手,,都幾合作^^嗌下口1號咁...THAN上2樓等入HALL,,再同人畫下...3:50入去,,大將OK多人啵!!之後比人拉o左出去估歌仔...痴線!!勁深...5點完,,唸住去食野...點知整家聚,,新人要閃...唉...SOR呀!!我都唔想...送o左A閃上返HALL,,公佈人數...唔好提"24-0-"點解人地LV1目標15,可以去到4X人...想喊...同大寶行去搭車,,食o左4個包...攰死了"ZZZZZZ... |
| 刊登時間︰2006-07-24 12:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
今朝一起身,,肚痛爆!!9點幾拿拿聲換3出門口返書院上聖經班,,返到去,,唔太多人,,悶到我屎o左,,我係S型性格XDD”上到12點,,同團出去食飯,,嘩嘩嘩!!勁爆多電話,,想點??去食50嵐,,食完行樂富中心,,勁去D XX樂園行,,唔玩睇人玩都唔錯啵!!行到2點,,有D人返書院傾野,,好…咁我返屋企lu*返到去,,冇訓過,,係道玩電腦,,5點幾沖個涼,,換3出去,,搭小巴轉MTR去調景嶺搵TOBY,,之後去巴士站搵佢上網識果個人,,佢地係關楚耀D FANS…THAN搭TVB D城巴去TVB,,到o左門口,,未比人落車住…入面未ok 啦-0-“等o左成20mins先入得,,去到,,全部人都要企,,冇得坐o既@@”原本我地個fans位好大ga!!D人入o左呢搞到迫迫地…嘩!!開始啦!!我地楂大牌,,好野,,我仲有2塊TIM!!SOLER唱果時唔知做咩,,要TAKE多次,,哈哈哈!!AT17係我前面炸,,二汶都唔出聲o既…後面D 38係咁話我地D牌遮住佢,,個鏡頭又成日對我地呢邊WO==“SE7EN跳舞都唔好睇o既,,鄭融仲好過佢…好快就完LU,,搭返TVB車去地鐡站,,都冇商場o既,,SO我地去o左個屋村商場,,原來都唔錯WO,,之後去7仔食魚蛋果D野,,食完走人…夜晚叫人聽日去,,哈哈!!同C好返,,THAN同LING&C傾到點幾… |
| 刊登時間︰2006-07-21 11:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝1早都係返去聖經班,,今日好似冇咁悶,,講舊約...不過D靚妹又係道玩,,最衰係黃X威,,想點呀你...又訓又玩...比人望住"上到12點,,成團出去食LUNCH,,唉...你地生性啦!!去大家樂食,我周大寶唔太餓,SO上o左去買3文治食...食完哂,CELL要為聽日整返D代表物,,去o左工藝坊睇,,搞o左勁耐,,之後我要走LU,,係地鐡站等A,THAN搭MTR過銅記,,去TIME SQUARE買飛睇戲,,$50貴貴的!!睇"4條腿拯救隊"眕4:05,,仲有成個幾鐘,,行TIME SQUARE...好!!入場LU!!套戲都OK o既,,OK好笑...睇完去地鐡站搵菠菠,,搭o左過灣仔先,,THAN食牛什河-0-"食飽飽買支水去書展,,唔算迫,,行o左2個幾鐘,,買o左一本書咋...又搵唔倒WO"算!!星期1呢過!!行到腳都斷...搭船船過尖嘴,,係咁影相相,,唔係好識用部野"一係檬,,一係暗...過到去,,係個馬頭道爆多小強,,十幾廿隻呀!!影多幾張相就去M記食D野,,THAN佢地返去...我就去荃灣搵媽媽同佢D同事打邊爐,,個屎人出口唔知指我去邊...食o左都唔小野,,2點搭亡命小巴到彩虹轉的返去...攰死了!!聽朝唔返神更LU... |
| 刊登時間︰2006-07-22 12:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日點幾出去,,搵菠菠比$$我,,之後一齊搭小巴,,佢同希雯係地鐡站落,,我就去鑽石山街佈,,去到地鐡站,,早o左2個未到,,等o左咁耐都係得琼兒一個,,等到2:45先齊人,,我足足o係地鐡站企o左[[1個鐘]]!!劣!!哈哈!!助導又請飲野*THZ!!好啦,,之後分散d人去邊道邊道做,,我+崇+CRYSTAL o係冒險樂園果邊做,,做到3:35先得1個電話咁大把,,好啦!!之後力龍蹯苑果邊話唔夠男仔,,過o左去做...得個吉,,勁多人都係返永光o既!!4點幾,,齊返D人,,去荷李活食野,,勁鬱陳少龍請食野...咁有米,,成日飲STAR筆呀拿!!THAN有個玩具反斗城攤位,,去o左睇,,勁唔想走!!K66太可愛了-3-"行完上o左去食階食$10車仔麵^^食完走人,,遊地鐡河XDD* |
| 刊登時間︰2006-07-19 03:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 75 | » | |