|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今朝7點幾起身,,換3搭車返書院,,7:45冇遲到,,啱啱好!!THAN用5種感觀去體驗上帝,,世界真係好奇妙!之後分享下...就上HALL崇拜,,覺得今日D歌MAMA~完崇拜上48團祈,,有早餐食*暑假爆多活動,,又係勁做野o既時侯*幾好丫!!12點完,,去大快活買飯返呢食,,變態的熹話D便便係隻手到出,嘔...我又唔知點解周佢DIN==”食完CELL開會,,傾下街佈同CELL D野...傾到3點幾,,同兩個助導&熹行街街,,熹搵電風扇;諾搵螢幕保護貼,,由黃大仙中心搵到樂富中心,,吉之島太美好啦!!I LOVE'N IT!!行到6點幾返歸,,我的爸爸太那個了,,不懂跟他溝通...
|
| 刊登時間︰2006-07-10 11:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝11點起身,,幫媽媽搬野過士多房,,之後返呢拿拿聲煮個出前一丁食,,THAN同菠菠搭小巴返書院~返到去,,一班熱情o既弟兄姊妹呢歡迎佢,,THAN上17開CELL,,今日我開CELL勁緊張!!唉~覺得HOLD得好差,,D人又唔合作@@"好失敗呀!!玩o左個問卷同皇帝餐,,真是有點那個!!完o左過新堂團契,,智慧設計論...係悶o左D...請忍耐!!講完哂,,家聚*大夥變態的!!THAN SALE下暑假D活動就走LU,,留多陣菠都發DIN"去麵包廊買o左3個包,,都唔飽...搭車車返去lu*今晚同哥哥食晚,,睇港男...嘔!!真係...高鈞賢又失o左手...唉!!寫埋D野訓! |
| 刊登時間︰2006-07-09 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
DIU!!打好哂先同我HAND機...SHXT!!琴晚同劉生傾電話傾到點幾,,傾o左爆多野,,傾到我地CELL D問題果時勁想喊...係學校邊FUXK比到愛我??唔怪得我咁講GA!!今朝6點幾起身,,換3搭車返新堂晨更,,返到去先6:45,,上去撞倒ONLY,,我地CELL今日4[5]個返,,勁!!完o左落去為聽日人數祈禱,,加油呀!!之後去金牌食野,,I DON'T HAVE ANY TIME,,冇食,,差唔多8點半開車,,返到去仲有2個字,,過對面買糖糖食>V<"今日返去"宗教活動"見證分享,,第2個悶到...都要睇下我地咩年紀GA!!放學返屋企,,勁乖!!因為勁攰!!食完野,,玩陣腦1:00ZZZ到5點幾* |
| 刊登時間︰2006-07-07 05:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日返11:30,,朝早10點就醒o左"他他條條玩下電腦咁,,11點幾行返去__上課室搞搞哂D野落HALL"迦南頒獎典禮",,不錯,,唔太悶__粿獎果D都OK合理~放點幾,,同菠菠,,希MAN行返去...THAN大佬瑩打呢叫我出去陪佢見工,,好啦咁,,阿婆買叉雞飯比我食,,食完搭27出MK搵佢,,周圍行下,,等佢個FD打呢先去見,,上MK HLW睇呀田隻碟幾銀,,唔買住...等等先"THAN去銀城影貼貼,,OK啦!!影完行潮特,,填o左張FORM,,行行下撞倒瑩瑩,,之後佢個FD打呢叫佢去見,,我就行去信和睇__都係HLW平D*THAN JOIN返佢,,去嘉樂睇下,,冇"去HLW買碟,,正!!撞到威威,,一齊拍佢搏頭,,佢勁驚,,大嗌"嘩",,勁GAP!!最後去旺中睇,,都冇"攰死了,,回家"晚上跟哥哥,,爸爸到"天皇"吃晚飯,,等勁耐~劣!! |
| 刊登時間︰2006-07-06 05:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日返8點,,勁眼訓!!返去玩"班際兢技比賽",,玩o左都OK多返,,有個叫皇帝餐(今個星期開CELL都玩),,勁痴線,,我係"四肢"__磅手磅腳",,返呢要碌返去TIM,,碌碌下唔o店,,嘉樂拉我,,THAN落去摺紙鶴,,3毅好齊心呀!!最後[[終極比賽]]運紙球...我地班運得一個@@"放學個個都唔想返去住,,同菠菠,,泡泡落淘大睇戲睇"鬼域"__之後LING同C都呢o左,,買o左飛去M記,,同菠菠去海皇買粥食*正!!睇12:00,,套戲都OK GA!!個個都驚到鎮,,最尾都幾感動!!睇個半鐘,,睇完就搭23M返去LU,,菠菠有個名勁正!!去順利同佢地交表,,買埋包包就返去ZZZ* |
| 刊登時間︰2006-07-05 12:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 75 | » | |