|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今朝早6:45起身,,沖涼,,沖完換3返書院,,返到去得幾個人,,心知不妙,,打比助導...話返8:00"有點扯火!!返8:00又冇人同我講,,今日禁食又冇,,今日交回條又冇...想點??我已經超級冷靜GA LA!!之後2人祈禱,,完操練上HALL崇拜,,阿熹唱WO...KEKE,,成個大將一齊向上望-0-"完崇拜上48團會,,玩o左個game,,勁痴線!!1日=3MIN,,有7日,,要做5樣野,,分別係工作,休息,屬靈,身體,娛樂"DIN的!!冇一日係做得哂咁多樣野...玩野講分享>>唱團歌,,完o左上6樓家會+禁食祈禱會,,祈禱會勁眼訓,,死o左...2點幾先完,,落去同子彈查經,,個個都勁死...4點行去50嵐TEA,,好野!!行過去果時我痴o左線...食飽飽,,坐係道吹水,,今次o係下巴道ALL屎...XDD*坐到5點幾,,同HEI,大寶,彬彬一齊去荷李活突破,,痴線,,勁急!!大叫...笑死o左...買o左個新水樽*THAN去甲糖,,變態的HEI甲o左[[$31.5]]!!係路中心分糖...行多陣走LU*夜晚睇電視...勁正!!哈哈哈~
|
| 刊登時間︰2006-07-17 12:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日冇返教會,,好唔慣...因為要去阿婆生日會,,唔去佢嬲我成年都似!!等AUNT佢地呢到,,2點島過去,,痴線GA!!迫我玩遊戲,,跳草裙舞??咩事??之後勁多野食...5點過返呢,,攰死o左...又訓唔著...夜晚又唔出街,,係咁HEA...有得比我揀,,我一定唔去!!LOST MY TIME!! |
| 刊登時間︰2006-07-17 12:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝6點幾起身,,之後沖涼,,唸住大把時間慢慢搞...點知返到新堂遲o左3mins"神更__都係咁,,完o左為人數祈禱*祈完唸住去金牌食,,行去到__爆到七彩"過o左50嵐食,,蕃茄薯仔米,,OK正!!勁大份*食完拿拿聲搭MTR去黃大仙轉小巴上慈雲山街佈,,去o左M記搵齊人,,我+1D人就去聖文得做,,仲以為間野幾好TIM,,點知條條仔出呢都唔係整整齊齊o既...點做??咁就去做D小學生/F.1,,都好!!有1個電話咁大把!!做到11點半過返M記JOIN返...仲好飽,,冇食野,,食完哂係道玩,,玩KILLER同手版龜來吧...下晝冇去做,,行o左返新堂HEA,,完全係HEA,,等時間過"HEA到4點幾落祈禱室,,點知個幹事唔見o左,,冇門口入...5點幾搭MTR去KT,,等齊人去地利亞睇SHOW,,痴線GA!!有條友唱"命硬"DIU!!勁難聽,,當我死GA??去廁所避,,唔比我去LO...DIN GA!!好彩我唔洗$$入呢睇姐...8點幾完,,返龜LU*好釆仲睇到"法證"唔係我KILL o左佢呀!! |
| 刊登時間︰2006-07-17 12:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日去中一新生註冊街佈,,7點9就起o左身…之後換3搭車落觀塘地鐡搵阿熹佢地,,約8:30飛標遲o左成10MINS,,個助導仲衰==”等到9點幾都唔見人…咁我地就周大三o個D去地行亞果邊做住先,,做o左20MINS倒,,羅記終於呢到啦!!佢電話冇電,又唔識路-0- “之後搭的去堅樂果邊做,,一時就成大棚人一齊出呢,,一係就冇人…想點?!到11點,,太陽伯伯同我地SAY HELLO”勁曬!!又冇人出呢,咁我地就去食LUNCH啦!!去美心食,,勁舊囉間野…差唔多個個入去食o既都係食拉麵,,可能得呢樣放得入口GA炸…食完都係12:2X,,玩DE手…THAN玩KILLER,,哈哈哈!好開心!!玩到1點,,又去做啦,,我去o左地鐡站接ELLA先,,再過返去…勁熱呀!!下晝都冇咩人”我地個個都係道吹水>V<”到2點幾,,落返去,,去7仔HEA下,,飲野,食雪條…THAN放新堂玩,,個個都攰死屎咁…我去廁所,,勁樣衰!!道門開唔倒,,以為禁製開,,一禁__熄o左燈”唔知咩事,,廁所有人嗌,,即走人,,返呢講比佢地聽,,笑到痴線”原來係阿遠呢o既…之後唔知點解UP o左個電話NUMBER出呢,,個個都話好熟,,又唔知邊個__電話又冇SET到,,打比佢又冇人聽…97856221<邊個電話呢GA??講聲唔該!!HEA到5點幾走人,,同心貝行去黃大仙,,買o左舊西餅食,,食食下跌o左舊芒果@@”同佢傾個CELL D野,,個個靚妹都係咁GA WO!!問佢地有咩唔好,,佢可以講好多,,但又唔去改啵…想點?!之後搭小巴返去…成身都係汗…HELP!!沖涼>>食飯,,食完飯又冇野做,,又熱,,入廁所浸…傾電話,,HEA到9:30睇法證”
|
| 刊登時間︰2006-07-13 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝返10:00,,勁大雨,,都照行,,褲腳濕哂"今日返去畢業禮,,照舊有人粿獎...由來已久細到大呢D野都唔關我事...完o左上課室睇成績,,菠菠大哭了!!不要難過!!終於明白阿熹果種好驚自己點解唔驚o既感覺,,全年平均分45.55即唔合格啦!!入商要S.S同中屎合格,,我考D咩出呢??差不多個個好擔心o既時候,,我一D都FEEL唔倒半點囉!!唉...死!!THAN食下野,,食食下班女入哂女廁食...清場了!!過o左體育館坐,,比人趕!!BOOK羽毛球場打&坐,,要等幾個字,,之後A同丁呢o左...2:00上去打,,打下傾下咁,,攰到死...THAN搵A去愛群食野,,食完去冒險樂園玩*D細路好羨慕XDD"玩完就返去LU...夜晚先醒起後日就放假啦!!唔捨得TIM@@" |
| 刊登時間︰2006-07-10 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 75 | » | |