|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今朝返學,,勁凍*0*第一堂COMM,,都唔明d人點解CHOOSE呢堂訓...勁中2周蛇WO!!最尾先分組...明天待續"中文,,我愛M!Z LEE!!唔記得做過D咩LU...都係做WS果D"日文,,訓+吹水W!F餃3*LUNCH落o左去食豆fa~MATHZ,,教D野我明呀!!好E時*ENG,,上鬼佬堂,,勁專心...放學W!F BENZ,,行到順利先話落APM,,87的!!去到行o左陣,,個BOXING袋勁多色!!THAN上去食吉野家TEA*泡飯,正!!邊邊有個男仔杯野比人落醫,,勁慘-0-"食完繼續行*勁多野想BUY,,比$$我呀~行到7點,,去搭23M,,途中夾糖糖食*
想買o既野
1.SUPER LOVER大LOGO33*
2.ANNA SUI鏡鏡*(餃話送'S)*
3.2%背心+鏈*
4.JAPAN SLYLE(書)*
5.THE BODY SHOP/Mentholatum潤唇膏
6.LAOSMI66LE BOXING袋*
7.KUROMI公仔*
|
| 刊登時間︰2006-11-04 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝7點8先起身,,唔得!!真係好眼訓哦~食o左D野,,就落去搭小巴返書院,,崇拜果陣我仲係HI下HI下咁...到委身立志先醒返D...好似次次都係咁~完崇拜,,落地下團聚,,團都OK多人琴日決志WO*唱埋團歌CELL聚,,玩o左好多做動作GAME,,未試過玩捉老鼠可以咁靜+咁慢's...11點幾祈禱,,THAN去食LUNCH,,去食M記,,CELL行得真係好慢呢...去到,,我地都OK大牌,,要個人過呢落ORDER...點解D野夾埋一齊會咁好食???12點半返去,,同ZOE慶祝生日,,蛋糕不錯,,幾好味*THAN睇倒D禮物,,勁多呀!!1000塊PUZZLE呀-0-"呢住上去狂玩,,我又要留返同佢地玩WO...玩o左個掟彩虹咋"有個婆婆跌親,,勁驚@@"2點幾去地鐡站接佢地,,LING最早到,,A最遲到,,齊人就返去,,第一GAME:撈金魚,,我好奸仔地用杯捉o左一條...THAN去波波池搵PUZZLE"菠蘿勁"快"!!好多糖廿~3點幾落去排隊入HALL,,都係果D野,,睇第2次~完o左上6樓玩迷官...勁黑,,勁驚,,係咁嗌"出到去仲有得撈糖食~THAN落去玩多幾個GAME,,我真係唔識吹吹波糖GA...吹吹下成舊飛o左出呢,,好釆人地唔知姐...佢地係咁嗌要走,,我都冇心機玩,,我又好奸仔地吉多2個窿去換禮物,,48塊雪人PUZZLE,,換完就閃了,,唸住去食米線...菠唔得,,去o左食大家樂,,我就食魚蛋燒賣...最後係有飯食T!M*食完行o左陣就閃了,,等o左成3架車先有位,,原本第2架我地上倒,,點知個臭男人沖o左上去...激死,,係車道坐最尾又玩過山車,,正!!跟菠菠唱"傾心"... |
| 刊登時間︰2006-10-30 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝好早起o左身,,都係上下網咁,,之後食米粉...點幾出門口,,返到去,,有幾個新人...迫到死咁濟"我又唔係玩wo...係咁跟住佢地行...悶死,,又熱又焗...真係洗唔洗咁多人MARK呀??早知唔洗咁早返...3點,,大寶返到,,落o左去接佢,,過多陣就落去排隊入HALL,,坐第一行,,個頭要70度轉角...個見證講真感動唔倒我,,講到出呢好似假o既咁,,雖然我唔知...最後宣趙,,好野,,我地CELL多2個新靈魂,,感謝上帝!!之後落o左2樓做陪談...好似做得好差...THAN落返去,,玩o左一個GAME,,唱埋生日歌比ZOE過多陣就閃LU*去o左龍翔買野食...好野,,買o左"戀愛初歌"DVD啦^^之後繼續行...買o左個KUROMI印仔"去M記買o左個蕉蕉脆批...OK好食WO,,THAN上鴻福堂大寶買野食...去7仔,,有令仔?!出返呢,,我又想食野,,買o左杯"粟米杯",,正!!THAN行返過黃大仙中心,,食食下,,有粒粟米頂住我喉嚨,,搞到我噴,,好彩冇野飛出呢,,唔係我前面果2個人就中哂招...係樓梯道笑到死o左"行到小巴站,,又買o左咩春蛋食,,正爆!!大寶係禁唔住我的!!上o左車,,傾電電"架車開到勁快,,坐最後o既我成個飛起o左" |
| 刊登時間︰2006-10-30 11:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝早都係咁行返學...同一個時間,同一個地方...見唔倒個男仔"早早下會有毛毛雨,,上返去,,入到班房第一時間寫日期,,佢冇野講啦呀ma?!THAN都係等人交D HW比我出去...班長?!做得有點乏味了~第一堂COMM,,好安靜,,發現自己一靜落呢就唔我GA啦,,會亂呢野,,生活真係好百無了賴...日日都係玩.玩.同玩,,真係玩成世咩??讀書?!努力D啦,,LEUNG TSZ S!U!!RECESS,,食出奇蛋,,何生買給我的呢~與小餃談了一會...中文,,調o左位,,同至蠔坐,,又係玩...分組出呢做旅遊大使,,呢個week o既中文堂都幾多野玩...同至蠔出去講,,係咁督呀BENZ...我講得勁快"返呢繼續做工作紙(明明就做o左o既!!)日文,,又DICT,,啱2個...不如比我轉食物營養啦,,我一D心機都冇呀日文"THAN有隻野飛o左入呢,,成班起哄,,MIZ又DIN埋一份,,係咁開燈息燈,,開冷氣T!M...佢驚?!出哂位囉...又同餃餃唱KKKKKKK*LUNCH何生搞我,,一支水林o左落佢道...THAN又唔知佢講o左D咩,,餃餃發脾4,,都係我啦...唔睇清楚D先林...食完BENZ同我溫MATHZ"我是豬先生...THAN,,MATHZ U.T"死了!!溫o左好似冇溫咁,,又睇唔明何生寫咩...我唸都有分掛...ENG,,上鬼佬堂,,我好專比GA!!佢係咁望住我,,同我放電...放學去睇波波__打到好狼"我地班最後都係W!N o左*季軍~BACK WIF BENZ,,食包包...正!!BENZ P o左次XD*返到去同人MSN,,6點幾訓o左陣...肥田好正!!睇"白眼"MV,,差D喊... |
| 刊登時間︰2006-10-26 11:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝9點幾就起o左身,,玩電腦,,食通心粉...食完睇雜誌,,睇到唔捨得出門口,,點幾出去,,返小巴返書院,,RE宣傳,,THAN跟返CELL,,感覺好怪...又熱"3點又走,,落2樓再RE,,THAN又上去跟CELL...一陣又走"去後台,,都OK GA!!出完我走先,,去地鐡站等JOJO,,等o左15MINS...去到太子join埋呀A,,再搭去金鐘轉巴士上OCEAN PARK,,呢住行去排隊,,點知見倒KALOK佢地,,攝o左入去,,上到車先知後面條隊原來咁長...係車道畫o左眼線X]都搭o左成個鐘,,上到去JOIN就PAT果D,,粿飛入去,,入到去一路係咁行行行,,搭電梯上完去又落返呢...超無奈"比鬼嚇死o左...有D又幾好玩"排隊入鬼屋,,排到一半,,餃佢地都呢到...入鬼屋,,又嚇死o左,,嗌到七彩...之後又唔知佢地行去邊,,唔理LU,,分開玩,,去o左去飛天千秋...又嗌"之後呢住跟返佢地去另一間鬼屋,,點知,,佢地又唔知係邊,,好似仲有排先到,,咁就唔玩啦~膠2肚子又有事...THAN坐o左係道,,等JOJO同POTING買完返呢食...食M記,,食完,,A陪膠2...我地就繼續玩,,去o左玩滑浪飛船,,玩完勁濕,,其實我都唔算好濕-0-"THAN就去太空犘天輪...FING到七彩"之後就去排隊玩越礦飛車,,排o左都有半個鐘,,要自己一個坐@@"跟住行返過去搵餃&A,,上o左摩天輪,,轉o左幾個圈,,之後行上去搭纜車...勁多鬼"排隊果陣又影下相...上到纜車勁痴線"SIR落去果下真係勁驚...之後搭紅WAN出MK,,窄死o左,,同JOJO搭N216返去...今日都OK開心啦~ |
| 刊登時間︰2006-10-22 03:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 75 | » | |