|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
邊有人個DIARY過成一個星期先打GA??今天又遲了出門,,返到去又見唔倒CELL坐邊,,求其坐...望望下見倒D cell員,,唔理啦~坐o左上去...完崇拜上48大將鎮長聚"爭登仔,,最後...嘉嘉個蘿係最大的*之後都係分享同做一D好難做o既決擇...完o左上6樓家會,,KAREN升家員...之後去吉之島買飯返呢食,,我同CRYSTAL飛返呢先,,炭我地o既小丸子*大寶同許諾個電話是肺的!!食完...勁飽!!入HALL聽讀書TALK,,好難頂...悶到%#$&@@!同大寶猜包剪鎚...哈哈!!原來佢都係[[包剪鎚王]]"好想搣開淑君個袋!!完o左CELL聚,,SOR!!我真係好想笑~淑君加油!!之後同D令妹行龍翔...食雪條*正!!差唔多6點走,,搭3C出MK搵哥哥...行瓊華&朗豪*THAN去倫敦食兄弟飯...都係講下10月7擺酒D野,,我比表哥改o左個名叫Wilson...D餸都幾好食*食完行信和,,上面D鋪唔同哂...買多隻KUROMI*上次比人握o左...呢度$18"行完就閃LU...
|
| 刊登時間︰2006-09-23 11:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
個Camp原本3日2夜變到得返2日1夜@@"今朝8:35出門口,,同MICHELLE&WANDY行,,返到去放得D野,,之後落去等A返呢搞頭,,9點半上車車,,入西貢...入到去先玩幾個熱身GAME,,THAN分房&返房...都唔知點解呢年D MIZ阿SIR咁睇得起我,,呢次要我做房長==”我間房果D差唔多全部都係新生,,想死...放低D野就去食LUNCH,,食完去o左第間房,,顏梓借我褲褲THZ!!THAN玩歷奇,,紮船過河,,個個都好合作呢!!我地成功紮好仲過到河T!M!!THAN返房換返條褲去聽TALK,,悶死!!又訓唔著...好釆有玲姑姐!!聽完入HALL學生會講野&玩GAME...THAN又去食DIN...食完又去人地房>>又入HALL講HKCEE D野同上太空...又悶又攰...完哂返FREE T!ME,,偷去玲姑房食杯面,,一啖一驚心!!叫人去玩搞o左勁耐...BUT冇白費,,成40幾人玩捉E茵...勁痴線!!12:00返房沖涼,,沖完又閃,,粿返個樽之後去人地房玩,,唸住返去拎鎖匙,,比人捉...隔離有人食煙"鬧o左幾句番返去...入到房,,打電比人,,班人係到打機...勁無奈"係張床到訓極都訓唔著...成晚冇訓,,第二朝唔使鬧鐘自己都醒o左...勁凍~8點食早餐,,食完去坐樓梯,,5個87係道觀蟻==”THAN又入去聽TALK,,今次真係悶死...坐樓梯...比人鬧囉...之後返房拎野同玲姑去食雪條"12:00食LUNCH,,食完同揚揚猜食野&飲野,,最GAP仲食豆豉囉...咸到...THAN去影相,,點幾走人,,係架車道熱死o左...放o左同玲姑落淘大唱K*勁耐先開倒聲==”唱到5點幾,,去影貼貼...THAN落大雨,,搭的走人...夜晚9:30就訓... |
| 刊登時間︰2006-09-18 06:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日CALL SICK,,冇返,,7點半比哥個死人鬧鐘嘈醒o左,,訓唔得著...hea到差唔多11點先起身,,食o左個包,,12點出門口,,搭27出MK睇醫生,,唔知4PR冇o左我呢個班長係道食點呢?!出到去,,上旺中睇,,等藥都OK耐...睇完去卓悅買o左D野,,THAN去大班買包,,買完陪MUM行去朗豪果面搭小巴,,THAN行朗豪,,行哂咁多層,,去MUJI買o左D野,,打比大寶,,佢完來一早出o左呢,,以為今朝要上堂,,死白痴^^THAN去新世紀2%睇下仲有冇果頂帽,,冇...好!!過始創睇,,又冇@@"攰死,,勁睇訓...搭車返屋企...訓!! |
| 刊登時間︰2006-09-12 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
今朝7點半起身,,換3返崇拜,,搞o左都OK耐...好釆冇遲到*崇拜D歌終於去返平時唱開果D LU*完o左上48團祈,,帶DICK DICK祈禱*上個月好似好D啵-0-"完o左去吉之島買飯食,,又有燒春雞食*返書院食,,盒飯勁大盒,,食唔哂,,食完食燒春雞,,YHAN佢地上HALL讀書TALK,,我就閃了,,係黃大仙HEA o左陣,,THAN搭MTR過彩虹搵希MAN同AKINA,,再搭去太古睇冰展,,都幾多人,,個牌話要等120MINS,,BUT我地都係等o左40MINS,,係咁影相,,吸o左印仔就入去LU,,嘩,,唔好講笑,,勁凍!!!好釆我有著褸呢(雖然佢都有件野比你),,D燈都幾令,,係咁影相*最後S!R埋滑梯就閃LU,,係入面都頂倒30MINS*好強呀!!THAN去玩具反斗城行,,同公仔影相,,行完上LOK ON行...之後去食野,,我食糖水,,佢地食飯...咩事??5點幾就食飯...THAN去AGNES B行,,D POST CARD勁令,,見到有CONDOM,,又冇價錢...係果道研究o左好耐*都係冇粿...THAN搭MTR閃,,唸緊係邊轉車好...藍田?!仲可以行多陣TIM,,白痴的她倆食o左飯...行匯景,,買o左條BELT同令令膠布,,食埋冷面T!M*7:50閃人,,行去搭小巴...發現今日D時間唔係好夠用,,電腦返呢啦^^ |
| 刊登時間︰2006-09-12 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝勁早起o左身,,10點幾...之後食米粉+水餃...食完hea o左陣又訓,,訓唔著,,點幾起身開碟睇,,睇"福星大咀鳥",,之後熹打呢話而家紅雨唔洗返永光,,THAN打比A,,約o左3點出MK,,落雨...D車塞到死哂,,行新之城>>旺中>>信和,,阿田出o左演唱會VCD,,不過我冇買,,等月尾出DVD*上o左10樓睇碟,,D碟勁平!!不過咩都買,,THAN行去湖特行,,買o左隻KUROMI*行完去7仔買野飲+食魚蛋,,食完去整整副眼鏡,,陪A等到餃佢地呢,,我就閃,,做個乖乖仔,,返屋企食飯*返到去聽A講茶D乾油落去KUROMI道,,等佢唔洗禿頭,,點知...佢甩色"聽佢講真係死...夜晚做保良,,有呀田* |
| 刊登時間︰2006-09-12 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 75 | » | |