325244716

暱稱: _/\\"S!U3<.,*
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930



 

2006 年 8 月 12 日  星期六 

 

返o左5日大6,係咪好掛住我呢?!今朝10點幾起o左身,,玩電腦,THAN AUNT1o左呢,,今朝食飯...點幾鐘出門口,,原本係跳繩o既,,又唔知點解變o左音樂會,,返到新堂,,大將OK多人啵,,THAN去o左幫音響買電,,貴貴的!!買完返去,,玩緊扑傻瓜...2點開始,,唱下歌又做下劇咁...3點返書院團契,,今日分開男女鬥,,男o既著黑色3,女o既白色...打排球,,嗌口號,,採滑板...最後都係男仔WIN*完o左CELL聚,,玩耍盲雞,,勁痴線...家聚,,佈望大激鬥,,筋斗云加油!!大將做o左TOP1,,開心到爆,,嗌到痴肺!!THAN團聚,,祈禱>>CELL聚,,都係果句,,筋斗云加油!!7點幾走...

刊登時間︰2006-08-13 11:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 8 月 5 日  星期六 

 

今日到大將YO!TOUR*今朝8點幾起身,,換3,,到o左樂富地鐡站唔見人,,打比威,,佢地買好哂-0-"我仲有野要買,,SO上o左去百佳...買完去OK買野食,,見倒班靚妹,,痴線GA佢地,,一早食雪GA雪條...食完就返新堂,,等D人呢齊...10點幾上車,,係車道唱歌歌,,THAN嗌到我失聲==”<<青蛙>>...去到石澳,,啦多人o既?!丫!!其他去大浪灣D團都呢哂石澳...THAN換褲>>同熹係海邊踢浪..勁低B,,哈哈~又汁到個護髮素樽,,周圍玩人*玩玩下有人租o左張浮床...成10幾人上去,,不過真係好好玩,,又成日有大浪*過o左陣,,阿熹跌o左眼鏡,,同佢搵搵...個個都搵o左成個鐘都搵唔倒~1點上去食野,,一開波D燒賣就跌哂係地...唉...野食以經小,,仲要咁搞...都叫頂得下肚~食完又落就水玩浮床,,玩玩下個室鬆o左...SO上去泵返D氣~泵完再玩,,真係好正!!勁大浪,,死人波子同文仔係咁拉我落水...THAN同人夾手夾腳做文仔...搞到佢係室頭哥位愈溺*哈哈哈!!玩到2點幾上返岸,,換33>>影相>>走人,,上到車死o左,,不過都訓唔著...勁嘈!!返到書院上7樓團契,,THAN落HALL家聚,,訓o左係地,,係咁比人整...鬥鎮長,筋斗云WIN o左^^我地嗌得咁辛苦冇白費!!CRYSTAL好野!!得到家員秘笈一本~完o左點完名同大寶走人,,食燒賣*攰到我死................

刊登時間︰2006-08-07 12:56 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 8 月 2 日  星期三 

 

今朝11點9起身,,拿拿聲刷牙洗面>>開電視睇"青出於藍",,今朝煮飯食,,午餐肉已經足夠我食餐飯...睇完去玩電腦,,1點9去沖涼沖完出呢切K66,,切到3點幾,,先切好個人,,換3出去鑽石山街佈...等齊人上鳳凰村做,,行呢行去,,做到我HIHI地,,坐o左陣冇咩事...做o左個幾鐘做得一個,,都好好GA啦!!去o左M記坐,,你道吹下水,,咩都講一餐...坐到6點,,行o左落荷李活,,崇,,肥龍+一個新人陪我買33,,太好了!!呢2日真係用o左好多$$,,一定要比心機D讀書啦!!行到7點半,,我都未捨得走,,得返我同肥龍行,,行埋LEVI'S走人...真開心*nice day!!

刊登時間︰2006-08-03 01:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 7 月 31 日  星期一 

 

今日10點幾比媽媽叫醒o左,,哈哈哈!!佢同我去街呀!!好野~仲以為佢唔去tim,,搞到11點出門口,,搭小巴落KOWLOON BAY*去淘大買o左個十字架LEGO同好可愛o既K66 MODEL*想買好耐啦!!THAN拉媽媽去睇下嚇死我果隻死青蛙...12點幾過德福,,媽媽都買o左33,,我都去o左IZZUE買o左33,,很開心呢~買哂我想買o既野,,點幾買o左舊飯團上車食,,去慈云山搵A CUT HAIR*大寶同我換o左阿田啦唔...爆thz!!識路的我係咁打比A問...剪得都OK啦~剪完去荷李活行,,又想買3褲...之不過...冇$$"唔好咁平OK?窮屎啦...差唔多5點閃人,,返到去,,眼訓爆!!ZZZZZZZZZZZZZ*夜睇"LOST"睇到我喊呢...太感動啦!!

刊登時間︰2006-08-02 12:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 7 月 30 日  星期日 

 

今朝7點幾起身,,搞到成8點3先係順利...崇拜,,有點眼訓,,BUT我唔會訓GA!!!好多人行呢行去,,搞到伍牧師發火...完崇拜團會,,開頸有D悶,,BUT之後D GAME愈呢愈激,,爆危險的!!最後要咩起一個弟兄姊妹祈禱,,我同斌斌一PAIR,,還可以呢!!搞到成點幾,,THAN上去睇我地CELL幾點出...仲有成2個幾鐘,,去大快活買飯返呢食,,食完就開始排LU,,我同東做主角,,唔知點解呢排好鐘意大叫*都好順利~3點幾要上HALL等...繼續排,,好緊張呀!!要上台啦!!唔理啦~死就死,,好明顯差過排果時好多...又背哂台,,睇到4點幾,,出o左去食雪go~THAN去冒險樂園問有冇呀田換...點知...冇...算啦!!大寶同我換*差唔多6點返書院,,大寶IN家員,,等o左文仔半個鐘,,IN等又耐...等到成7點半先走,,仲要IN多幾次,,加油呀!!你有心做o既,,上帝一定比你做GA!!唸唸下,,到我IN果時咪死...

刊登時間︰2006-08-01 12:28 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]