325244716

暱稱: _/\\"S!U3<.,*
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930



 

2006 年 6 月 25 日  星期日 

 

HAPPY BIRTHDAY TO劉璟A"

今朝都係7點幾起身,,之後換3搭車返書院崇拜...完o左落比送野比HEI,,點知佢F.5CAMP唔帶得,,哂o左我一番心雞@@上返48團祈,,唱下詩,,讀下經咁*差唔多12點完,,下晝唔洗返呢,,所以我地CELL去 o左荷李活食,,SIR扶手,,比助導話...咩姐...去食階道食,,等位都等o左ok耐,,餓死了!!$10碗車仔麵,,勁抵!!加多支豆漿都係$16"食完成CELL12個人影貼貼*迫爆部機!!勁辛苦,,影o左2部,,出到呢有D似大屠殺個COVER__XDDDDDDDDDD!!影完去突破,,許諾諾同心貝都好善用我張突破卡,,之後就搭MTR轉小巴返去LU*返到去差唔多4點__大覺訓"夜晚周哥哥,,MUM去永安行*THAN行返出街,,媽媽睇33,,我同哥哥等,,望下地下,,有袋永安o既?!棵起睇下,,係我地ga!!原來個袋穿o左==”去山崎買麵包,,去Tough買o左個銀包,,多謝我美麗的媽媽!!11點半返去*

刊登時間︰2006-06-25 08:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 6 月 23 日  星期五 

 

今日EXAM LAST DAY啦!!好野!!上到去麥子比o左D生字我溫,,你真係好人?!對你有點改觀-0-"第一份考COMP__Q&A都冇做,,20分冇o左...一定唔合格,,之後考MUSIC,,都唔知唔聲係咩樂器,,咁似o既...最後考ENG ORAL,,個人短講唔知UP咩...之後小組,,同WING,,欣欣一組,,話搞個英文作文比賽...唉...唔知"之後落CANTEEN,,吹水,,睇下邊個返順天一齊走,,等等等...同希MAN+SAI一齊搭車車返...等車等勁耐!!曬死!!返到去,,A打呢,,MUM黑口黑面,,痴線GA!!吵o左一獲,,換3走人...行返去利苑搵佢地,,見們勁多sir/miz"原本冇人見倒我GA!!之後上樓梯仲有o既?!MIZ KIM同鍾無艷...仲問點解唔叫佢TIM__XD!!過到去買o左個手1卷食,,之後落去...佢地同AMY噪,,勁無聊!!噪完就搭91去細清,,有A,AA,餃,8佳,傻仔,德杰,BAN,方叔"去到都差唔多2點LU~開o左幾個[[3蚊]]LOCKER,,換FU,,之後唔知點解有把太陽傘,,個個都入哂去...坐o左陣落海LU!!D水好暖*好似浸緊溫泉,,RICO,,柏衡果都呢到LU*之後上返去...張D沙推哂入阿富個PAT道,,手感好好WO,,XD>V<"THAN,,AA佢地落去,,我地又落去...唔知點解係LISA旁邊就好鬼熱...餃租o左艇,,個個都落哂海勁搶...之後D女上哂去,,仔就係下面推,,推到去台...攰死了"對面個浮台冇人,,架艇比人搶走o左,,唸住一個個咁帶過去...AA落o左去接我,,點知...唔係好得!!差D浸死~險!!之後方叔都落埋呢,,一路拉住我先過倒去...又唔知坐o左幾耐,,同A,,LISA,,浩源唸住坐架艇上岸,,坐坐下又勁舒服,,唔想上去,,加上又有人呢搶,,咁就周圍游下啦,,都游o左幾耐,,之後佢地話凍,,又過返去接佢地,,THAN再返上岸"6點幾同A先走了__886"搭小巴出TKO,,食飯團,,BUT要MU街__XD*之後過新都行,,睇魚...勁多!!周圍行下,,9點幾搭91M轉小巴返去...

刊登時間︰2006-06-24 01:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 6 月 22 日  星期四 

 

今朝又早讀,,I.S,,好易,,但唔知合唔合格呢?!V.A,,合格掛...之後等考中文ORAL,,遲o左成20min先考-0-"同AA,,餃餃,,YAMMIE,,欣欣一齊小組討論,,條題目其實好多野講GA...BUT又唸唔倒WO"有D講講下又改變立場...考完係CANTEEN傾下聽日點...之後去幾好食野,,黃菊花話我地噪...WE DON'T THINK SO!!玩車車...好得意!!食完去影視唸住租碟,,之後又冇...去阿珠屋企,,悶悶的!!個個訓哂...出下門口影相咁"3點走人...訓"

刊登時間︰2006-06-22 10:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 6 月 21 日  星期三 

 

今朝都係早讀,,第一份考S.S,,同中屎一樣...考果時咩都唔記得哂@@"之後考I.C,,冇咩心機做...ENG LISTENING,,最後抄野果道唔知抄邊道...搞o左勁耐!!放o左同A去愛群食野,,之後去圖書館...睇中學概覽,,睇到唔想走XD*返到去上o左陣網又訓...

刊登時間︰2006-06-22 10:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 6 月 20 日  星期二 

 

今朝又早讀,,讀ENG...第一份考作文,,唔知發生咩事...THAN考卷2,,閱讀理解慢慢做,,搞到冇時間,,起碼冇o左15分VOCAB"11點考完,,等等等,,等到點半先考實驗...同POTING+百佳去順利食野先!!之後番返呢,,我又未考,,去o左對面搵A佢地*食完哂返學校等,,變態的!!玩水,,畫鬼腳...考完去慈雲山,,等A換33,,勁大雨!!之後去HAIR CUT,,都唔錯,,唔係話個頭!!剪完去荷李活行,,食雪GA,,買糖!!冇錢!!行到4點幾5點走人...冇訓過,,死得!!

刊登時間︰2006-06-20 11:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]