325244716

暱稱: _/\\"S!U3<.,*
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930



 

2006 年 6 月 19 日  星期一 

 

今朝較5:30起身,,點知6下6下6到6點幾[[4條6?!]]之後搞好哂一起身個個都要做o既野就溫中屎!!有D之前都考過__SO還可以,,朝早D記憶係好D GA!!之不過開考__咩都唔記得哂...SHIT@@"咁辛苦做咩??搞到突眼袋...反起勁紅-0-"好驚!!之後上圖書館,,有D事...唔想多講,,我一定唔會釆返梨!!之後考P.T.H...LISTENING都唔知佢UP咩,,快到~最後考中文LISTENING,,還可以!!放o左同方叔,,希MAN,,A去SMP食野...我唔食大快活,,SO去o左第道買,,好久沒吃了~滑蛋蝦人飯*正!!食完同A落KY行,,唸住HAIR CUT,,最終都冇!!行APM,,食雪GO走人...等車勁[[熱]]!!返到去ZZZ"夜晚睇"LOST"正爆!!

刊登時間︰2006-06-20 11:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 6 月 18 日  星期日 

 

HAPPY B-DAY TO 許"大個女啦!唔可以再咁細路啦!!

今朝都係7點幾起身,,之後換3搭車車返書院崇拜,,完o左團會__唱o左好多之下面首歌,,我都幾鐘意"之後分享>>祈禱,,11點幾上7樓家會,,照舊有人升家員,,得救,,不過冇1/10...THAN...唔知幾時連升鎮長都要公佈,,我明明上個月升,,BUT今個月先出去...緊張到我屎...升o既仲有淑君,,又唔知UP咩好,,好釆都唔係問我地好多姐,,冇出醜"感謝神!!完家會買大家樂返呢食...食完同許慶祝>>講CELL下半年架構,,我MARK心貝,,HAHA!!你死啦~2點幾走人...SIR地鐡扶手"正!!返到去沖個涼,,訓o左2個鐘*夜讀!!
 
相知
懇求上帝祝福你,
盼主的愛常在你裡頭。
雖疲累也替你代求,
你我的好戰友!
明白我困乏,体恤我軟弱,
與你分憂從沒有怨尤。
同踏上窄路走到盡頭,
你我的好戰友!
刊登時間︰2006-06-18 10:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 6 月 17 日  星期六 

 

今朝11點幾起身,,之後寫分享簿,,今朝食米粉...2點幾出門口"之後3cell一齊開cell...又係阿熹HOLD,,都唔會點悶!!第一個GAME,,貓捉老鼠,,個個都坐哂係道...不過都好攰GA WO!!第2個GAME,,好COMMON,,世界之最...完o左落HALL團契,,次次團契有GAME我地大將都WIN GA WO!!完o左團聚一陣就散lu*夜晚睇電車男...

刊登時間︰2006-06-18 11:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 6 月 14 日  星期三 

 

聽日就考試啦!!唉...冇咩信心"朝早用o左1堂ENG做READING PRESENT...之後做REVISION W.S"3日o既MATHS都係果個黃SIR上,,好比心機係咁做數*MUSIC都轉o左做MATHS...中文__派返哂之前D野~都係咁"LUNCH,,同MANDY,,何卓去見阿Paul,,其實唔關我事...之後入206,,阿SIR走開o左,,我地即刻張D冷氣較到18度...勁正!!仲過埋我地課室較TIM...打鐘上圖書館影印,,落返呢我地自己入206停自己,,第1次為o左溫書咁...哈哈哈!課室都未入,,何來騷擾課堂?!之後過返去上S.S__都唔明咁留心,,又間哂書同解哂解釋都係咁,,考試又係唔識...落o左堂又周圍走"放學留係道做數,,做到6點幾先走,,之後過o左去食雪糕...完全覺得我同你地關係好咩囉...唔好理我,,我染上孤廦!!獨來獨住,,呢個世界又黑暗起泥啦!!食完陪何卓等車,,返到門口先知冇打鎖匙,,又要等...

刊登時間︰2006-06-15 07:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 6 月 11 日  星期日 

 

今朝7點幾起身,,肚子痛@@"沖入廁所,,之後拿拿聲換3搭小巴返書院,,返到去8:25,,上哂去...都未試過1個人上,,冇人行果條樓梯,,仲以為行錯TIM"精神一般,,都冇訓,,證道唔抄野就一定訓!!完o左崇拜上48,,第2場團契一齊團會...慶祝父親節,,玩玩D男助導導師死!!食蛋撻果陣我都不幸中招~成面都蛋撻...之後玩用身體部位傳食物,,有:水,,橙...最恐怖係[[涼粉]]!!完哂GAME叫佢地落操場,,我地係上面嗌"父親節快樂"...than上返呢送禮物,,仲有件第二場團契萬歲TEE換,,勁正!!個48勁臭!!唔知咩味...其他團走哂,,團會一陣,,派文仔o既手信...THZ!!完o左助導比我地查指甲油...嘩!!去吉之島買野返呢食,,又係食飯團*正!!1:45走人,,返到去訓訓訓~訓到差唔多6點,,爸媽去睇演唱會...哥未返,,冇人__正!!

刊登時間︰2006-06-11 07:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]