325244716

暱稱: _/\\"S!U3<.,*
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930



 

2006 年 9 月 4 日  星期一 

 

今日第2日返學,,又話7:55當遲到...點知唔係"今日返去都係做D班務...我做o左班長呢!!都係派下簿咁...12點落操場排早會企位,,上返呢就調位LU...我同蝦餃座最後"放學同MICHELLE,欣欣,AKINA搭小巴落DH食LUNCH,,去o左食元綠,,THAN a同poting都呢o左,,SET LUNCH$30真係好[[大份]]呢"食完上去影貼貼,,A同POTINGo係道搞搞震...影得都ok*影完又好多重複,,搞o左好耐...THAN AKINA同MICHELLE就閃...周圍行下咁"than欣欣都閃埋"行到攰了,,去M記坐...5點半閃,,搭mtr轉小巴上阿祟屋企,,做咩?用電腦囉...死人電腦真係...

刊登時間︰2006-09-04 07:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 9 月 3 日  星期日 

 

刑晚4點幾醒o左,,搞到6點先訓得返,,天都光啦!!訓到8點幾又起身,,換3返崇拜,,早o左出門口,,冇遲到*訓得幾個鐘,,不過又唔係好攰..我變態的-0-"今日D歌都幾好聽!!完崇拜上6樓家祈,,SANDY&CILIA HOLD,,完o左導師分享佢媽媽信耶穌o既野,,都幾感動...又好笑*之後公布佈望TOP5,,大將同大板牙TOP1...唱團歌&升旗"之後團會,,瓊兒哭了~再見了!!我地筋斗云CELL勁搞爛[[歌]]引佢地笑口常開^^THAN就食LUNCH,,去大快活食,,等o左勁耐...食完返書院查經,,完o左我分享&淑君分享佢o既月亮,,我爆o左個爛GAP...之後去公園玩,,玩到我想嘔...THAN大豐D人呢做訪問,,唔知想點...去埋吉之島買禮物就閃lu...今晚美女廚房真係好正!!

刊登時間︰2006-09-04 09:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 9 月 2 日  星期六 

 

今朝9點幾就起o左身,,THAN換3同哥哥搭23M落KT換智能身份證,,去到...同櫃面D人講話要換,,佢話一定要同DAD/MUM呢先得,,之後佢比o左張幾時都呢得換o既野我,,就好無奈咁走...落o左去下面買零食,,THAN去茶餐廳食早餐,,食完過APM行,,件POLO勁熱!!去MUJI買o左幾枝筆,,THAN過官廣行,,睇碟...行完過業發行,,同大寶電電,,行到差唔多一點,,過返APM粿星期一訂果對鞋...去埋廁所,,就飛去搭MTR過新堂,,遲到T!M==”帶o左個小學同學一齊返,,幫埋ONLY拎野,,HEA o左陣,,上3樓開CELL,,玩7巧板同錯別未,,悶悶地...3點落HALL團契,,FASHION SHOW...D衫都幾令GA!!不過大將今次冇獎,,唔緊要!!完o左團契,,錄野,,勁多人一齊嗌,,WE ARE APART OF IPHC!!THAN上45大將愛莛,,2個實助聽日要走LU...飛標拍o左段片,,睇完阿標講野,,講完...佢...喊"食野LU,我+大寶+新人一齊食...6點幾閃人,,去MICHELLE家吃飯,,佢生日...以為佢係順天果道,,打比佢,,佢話返o左將軍澳...唉"想唔去,,唸唸下,,是但啦~搭小巴轉MTR去,,去到地鐡站,,希MAN同AKINA接我上去,,去到,,有5個同學仔...好的,,等食飯,,本來好靜,,之後又好嘈LU...睇新秀"勁多餸呢!!好味*食完過多陣又食蛋糕LU...勁大舊呢"之後繼續睇新秀,,D人都幾勁"睇完10點,,佢爸&ma去zzz"我地開始就發DIN啦!!爭登仔,,勁痴線,,最後我同MICHELLE鬥,,勁白痴!!笑到咩咁,,鬥o左勁耐...THAN又著高跟鞋玩,,感覺不錯!!佢地又一齊著,,又影下相咁,,我又同MICHELLE跳舞,,笑到...玩丁11點幾閃,,搭MTR轉小巴返...今日真係爆開心!!

刊登時間︰2006-09-04 07:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 8 月 29 日  星期二 

 

朝11點幾起身,,睇電話記錄,,LISA打過幾次呢...死了!!打返比佢,,佢話個個都入哂去...食完粥就即刻飛出去,,搭小巴落坪石轉MTR去筲箕灣再轉小巴入石澳,,架小巴又唔知係邊,,搵o左好耐...入到去,,又唔見佢地,,行行下見倒LA,,帶o左我入去BBQ果道,,真係唔係好認得D人...THAN去換褲,,HEA o左陣就落水LU,,初頭都有D陌生,,後尾個個都好似以前咁白痴,,係道跳浪...THAN佢地租o左艇,,我就上返去BBQ,,燒到咁上下,,去玩啤牌...THAN又落水玩艇,,出到浮台...係果海道飄下飄下"飄到HIHI地,,上返去鋤D...THAN餓餓地入去食包,,蕃薯同棉花糖,,係道吹水,,6點幾去沖身,,換3...出呢影相,,交換電話,,搭巴士閃人...成廿個人嘈爆上層"去到筲箕灣,,有成8,9個閃,,唸緊有邊好去...THAN去o左公園坐,,勁驚比人查身分證...又有人煲煙啵...係道大談小學D野,,有好真係勁蘿...坐到差唔多10點,,有D閃o左,,呢住去食野,,又唔知食咩好,,之後去o左食粉麵,,佢地勁驚我笑==”咩事WO...食完搭MTR閃人,,要多D出呢喲!!

刊登時間︰2006-08-31 06:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 8 月 28 日  星期一 

 

今朝11點幾起身,,煮米粉食,,睇"青出於藍"...點9先上車,,搭小巴...架死車殺製,,成部MP3飛o左落地"唔見o左個蓋...係彩頤落,,落雨...照行上慈云山,,等死A勁耐,,熱到咩咁...THAN入去CUT HA!R,,今次洗頭有開按摩*勁想笑...CUT到都幾短,,是但啦...行上去搭3D過官塘,,A買o左2合大陸版K66,,D中文釋名都幾GAP GA!TAMAMA係塔瑪瑪2等兵XD*行去巴士站都幾遠下...又熱...想死!!行完APM>>官廣,,食冷面>>業發,,D CONZ好似假,唔敢BUY...過返APM睇,,訂o左對CONZ,,等電話粿...行多陣閃人,,去山崎買包食...正!!等23m有條友o係我旁邊係咁採礦...望住佢都唔停...

刊登時間︰2006-08-31 06:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]