|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
唉...今日又遲到...12個靚圈"崇拜,,新年特別捐...希望我小小既金錢可以幫到教會啦!!完崇拜6 樓等入家祈,,去個靚廁先...發生左件好笑野,,咁我入到去,,有2個人一早入左廁格,,我入左佢地中間果格啦,,之後我去完佢地都未得...A問:你去完拿 B答:未呀 A問:我聽倒D沖廁聲啵 B答:我未得呀...你得拿?! 由頭到尾佢地都唔知我入左黎...哈哈哈!!好似好無聊TIM...THAN上返6樓JOIN CELL等入去,,嘉誠呀,,你小心D啦!!仰望D女人冇個正常GA!!家祈完,,比導師鬧...仰望之家要努力呀!!之後講德蘭修女,,報告,,福音月...點幾去50嵐食LUNCH*勁多仰望人...
食完返書院,,上13玩,,有層層疊啦,,四子棋啦...之後用層層疊玩骨牌,,同ZOE勁唸TWINS同JOEY D歌...仲勁唱TIM...差唔多4點先過去,,仲食雪糕...去到球場,,文仔黑面,,遲41MINS,,41下拳上壓...之後就開始男人營,,跑圈,,兔仔行...攰到爆+熱到爆,,5點9完,,CELL聚...6點幾過書院CHEAK場地,,落雨囉...仲要勁大粒"返到去放低D野落CANTEEN買野食WIF媚,,食完汁多陣,,屈嘉誠請食完,,個個叫好!!THAN去龍翔食雞,,叫左2個$128餐,,勁多野食...食既其間又不停開戰"筋斗云食法既栗米真係好正!!食到差唔多8點走,,搭小巴返去,,返到去又係冇人,,即沖涼,,9點幾阿哥又買愛群上黎食,,食左半盒...都未到勁飽...
|
| 刊登時間︰2007-03-04 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
心情一般...好多野煩...好憎自己呀!!成日亂唸野"今朝11點起身,,食米粉*阿兒打黎...佢跟我返教會,,太好了!!點幾出門口,,落KT幫團拎BANNER,,落到樓...走左架車,,無奈地等...等左5mins,,26M...雖然要行遠D,,不過下一架車又唔知等到幾時...都係上啦!!上到車,,有個男仔同佢阿媽係咁講我副眼鏡...救命!!算啦!靚野係多人羨慕GA啦xdd*落到去,,去左官廣睇下碟先...冇我啱既!THAN就落去拎banner啦!落到去唔知間野係邊,,原來係第二邊...官工4期"我記住你!!拎完即走...搭MTR返去,,係地鐡站等佢...等到成2點半先到"咁就拿拿聲飛返去啦!
返到去交低佢比CELL,,我就即上7樓...點知...唔見人,,落23...電梯真係一件偉大發明!!我中2*好彩佢地係23...咁落學織啦,,勁難囉唔該!!臨走果陣終於織倒啦-V-"THAN入HALL團契,,玩收買佬,,估倒收D咩既...嘉誠唔好講咁多野啦!我驚你有生命危險...完左上58開CELL,,未開CELL之前玩鎚手...未完就打"開CELL玩世界之最同來回45樓競技...同文仔肉搏...可憐的我-0-"完開CELL,,聚左陣...THAN落去差唔多成CELL食雞脾,,包括我在內*不過好唔夠味...6點半走,,DINNER:番茄薯仔湯+魚香架子...正正正!!8:30睇我要做MODEL,,笑爆!!夜D MSN到點幾先訓* |
| 刊登時間︰2007-03-04 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
返學啦...想死,,今朝攰到咩咁...睇住個鬧鐘,,比多1個鐘我就好啦,,我都唔係好貪心姐-0-"今日都OK凍...等佢打黎...都係冇"行到順安,,好多人圍住,,有人跳樓?!望上去,,冇人"行過D...已經比野遮任左...好釆姐,,如果唔係睇倒就嚇死啦"仲有OK多記者...返到學校,,佢山左道門囉...以為遲,,之後佢又開返,,嚇死咩?!攰到...功課都冇出去交,,轉堂換眼鏡...中文__寫會議記錄,,咁就一堂,,RECESS同ECON都勁做功課,,都有抄下野既*MIZ過左黎解釋...都明明地!
PE__考VOLLEY,,球球都打倒,,BUT姿勢就...食完飯,,"班長"要上ART ROOM整野...同揚揚上去"整果D關懷週既什麼神秘信箱-0-"我地係咁拎人地唔同顏色既袋*鬼叫我地咩都冇咩...整左成個LUNCH``ENG__對UT,,頂...又差2分"MATHZ__講返D HOLIDAY HW"放學WIF豬豬,,去7仔食野...凍死仲要食雪糕*0*返到去即刻換3睇花C奶...真係好搞笑!睇完食埋D野就訓...訓到食飯* |
| 刊登時間︰2007-02-26 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝7點半起身,,8點1落到去,,頂!!睇住架車走...勁玩野"打比大寶...佢就返到去"我唔要跑呀!!!返到去8:30...崇拜__對眼勁攰...係咁閉目養神"完崇拜上48團會,,唸左好耐滴唔滴多次眼藥水好,,都係唔滴啦!玩10項全能...分cell玩,,初頭幾關都冇咩問題...到兔仔行真係想死,,個膝頭哥勁辛苦...仲要比文仔勁捉我出貓=="罰多一個圈...媽咪呀!!HELP*之後仲要做掌上壓...腳仔軟囉"終於做哂...上返48,,筋斗云LAST,,雖敗猶榮!!主人學...要愛人如已!12點幾完,,都係要跑圈,,10個呀!!條褲係咁甩...跑完食雞脾...正正正!!
點幾成CELL出MK食PLZZA HUT,,勁熱囉唔該...又要沖去...去到,,佢話只會留5MIN,,好釆都有位!!唔係我死比佢睇...女人真係好痳煩!!新批幾好味*食到勁飽!!最後仲要猜埋佢...我好[[有幸]]地有得食*食完小羊人人$20,,多謝助導!!THAN過銀城影貼*好過上次好多...影完班女人走哂,,我同嘉誠行街街...去左新之拎眼鏡先"拎完就過左去行QUIKILVER,,原來D電話繩唔係好貴...THAN過朗豪坊行"行親朗豪都用好多時間...係K-2頂唔順係張SOFA坐左陣"行完行瓊華>飲許留山>信和>潮特,,7點幾走人,,搭27,,唔坐唔得,,等第架車...返到去又冇人,,自己搞掂... |
| 刊登時間︰2007-02-25 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝訓到11點幾起身,,食炒飯...MSN,,又玩完...次次都係咁-0-"嗲出事...點幾做HW,,做左個幾鐘,,換3返教會,,落到樓架車終於有一次等埋我啦,,開心到喊!!聽MP3,,同大寶電左陣...做HW都錯=="返到去係CANTEEN等上去團契,,比ONLY採...我對腳爛左"大寶仲要係倒扇風點火...3點幾上去,,玩左個GAME,,拎波波,,兩次大將都W!N*
完團契38成團開CELL,,玩估領袖...我估唔倒@@"than完人肉鬥獸棋,,我做過狼>獅>貓*LAST一次我地組先W!N...玩完落hall汁場地,,搞左一輪落籃球場中圈唱團歌...THAN吹左陣,,送佢地搭車...送完行左陣大眾,,返番書院得助導開完會,,等左陣就走得*同嘉誠,,EDDY食DIN...去左大排檔食,,都OK...飽飽!食完搭小巴返去...屋企冇人"做左D HW...唔識做"唔做啦!12點幾落街食宵夜WIF哥&MUM |
| 刊登時間︰2007-02-24 11:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 75 | » | |