325244716

暱稱: _/\\"S!U3<.,*
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930



 

2007 年 2 月 16 日  星期五 

 

今朝8點幾起身,,沖涼__爽哂!媽咪煮野比我食*9點半先出門口...搭小巴轉MTR"自己一個係咁聽MP3,,去到金鐘,,以為遲到...點知個個都遲=="筋斗云得我一個,,有點兒無奈...10點半一行~10人過去LU...買左飛排多陣隊就入得...第一個GAME>>滑浪飛船*之後都係不停咁玩,,玩咩我都嗌一餐*鬼屋無聊到爆!好似坐車仔咁,,出呢扮驚...D人以為真係驚XDD*之後玩G-FORCE,,冇想像中咁恐佈姐...第一圈係驚D...不過之後慣左就冇咩野"哈哈!THAN咩都挑戰唔倒我啦!G-FORCE都唔係最HI果個,,係果個倒轉個人係咁轉果個先係!!正到爆*玩左2次...

3點呀媚呢啦!!有M記食,,食完同佢玩!玩D低能野先,,之後先...*排隊其間不斷開拖...我玩到6點9走,,COZ要去上環睇話劇...去到上環,,最遲MANDY,,佢好女人囉...THAN行過去文娛中心,,上到去都OK多人,,我地睇果套野一次睇哂3個劇,,最尾果個好滑稽!正~雖然好攰,,但都堅持!睇完之後去左新港城出面係咁影相...扮COOL XDD*影完周圍搵野食...最後去左問茶餐廳"食雲TUN面...食完去7仔買野飲,,THAN同MANDY搭619返去,,搭成個幾鐘...係咁傾計,,好開心!!返到去沖涼...ON左陣...攰死左"

刊登時間︰2007-02-18 01:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 2 月 14 日  星期三 

 

今朝返學WIF POPO*上堂都係咁...ENG_對野,同GAO傳下紙仔咁...MATHZ_明明地*POA_係咁做,做同做...LUNCH,落去食湯圓,,原來花氐好食過芝麻GA!COMM_上半PART對卷,下半PART玩GAME,企上報紙道問問題...我地組好奸xdd*中文_要用書,不過我冇...最後冇事!miz派豬古力*今年既豬古力小左...係我既魅力小左定係女孩子孤害左呢?放學WIF MICHELLE,飛返屋企,去到順利體育館見倒明星足球隊,得許志安同吳家樂係識GA姐...其他ALL IS K呢啡"睇左15MIN走了...返去換3,食左幾舊籮白糕...THAN上 MICHELLE的家,,等佢汁野,,我係咁影相...5點半先走得==”女人...真係...落到去啱啱走左架車...等左ok耐"搭27出MK,,佢就係學校落,,轉91M返去TKO...

我上車的時候,,A已到了,,仲要塞車...訓左幾覺"對不起哦!!今既出黎主要係陪佢買3...先行聯合,,THAN街左去花墟年宵...係門口個公園玩左陣...入到去,,都OK多人*買左D野食,,THAN行行下見倒粥舖...想食t!m"入左去~食完...飽死左"收錢...收小我地成$10XDD*今餐勁抵!!$15*行始創,,見倒懷疑可樂既物體...打比佢,,真係!笑爆左...眼鏡呀!我過完年帶你返屋企下!行完去旺,,A買左條褲...行埋新之城,,THAN過朗豪坊,,影金豬*去MUJI買野飲...係朗豪既時間過得勁快"行完又過潮特,,佢又買左對黑色conz...睇埋碟走人,,搭27...勁多人,,企到彩雲==”其實係我懶得搵位姐...返到去,,食水餃,,沖涼...2點先訓"

刊登時間︰2007-02-15 01:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 1 月 29 日  星期一 

 

今早凍死了,,仲要著PE3...返學電電WIF羊咩咩,,返到去又啱啱好*今DAY MIZ N冇返,,成班作反*上到去一陣就調左去同Ga0坐...第一堂中文__努力舉手答問題...才哥加分,,我勁加自己分xdd*RECESS,,食野WIF MICHELLE...ECON,,織頸巾&ZZZ,,不過訓唔著...都有抄下野*RECESS__係咁問人惜短褲...點知呀A有,,早知唔洗問啦,,落去換33,,係更E室玩引體上升...THAN今堂要出去跑2大個圈...6'27,,不錯,,第2!THAN打VOLLEY,,正!!同EDWARD一組,,幾好!我真係激愛打VOLLEY呀!!原來高佬好勁...LUNCH,,個飯比D奶奶粿左...好釆都有飯食姐*食完落去食雪GO,,上返呢傾計WIF MANDY"ENG__繼續發DIN,,同GAO坐,,討論EDWARD&JOJO一事...唉唉唉!!F.4啦...MATHZ,,做功課,,E時數^^

放學WIF CC,,食愛群,,公司3文治...正正!!THAN仲撞倒HEIMAN,,TOBY&CHOCO,,唔想聽是非,,食完即閃...去行"新"商場,,THAN BACK HOME...落街收3WIF MUM,,收3幾好玩啵*0*愛上!8點出MK,,行街街,,上潮特,,證實果條WESYWOOD係留既!THAN去波鞋街...打左陣睇啱款,,ADIDAS銀間*白,,間間都冇@@"一係就冇我碼...THAN去左間賣日本鞋既,,轉移目標要白間*黑...買完閃人,,食雞蛋仔&Q餅...食到成身都係-V-"搭27返去,,返到去11點幾,,靈修&祈禱完訓...要KEEP住呀!!

刊登時間︰2007-01-30 11:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 1 月 20 日  星期六 

 

今朝11點9比mum叫醒左...食蘿C粉,,食完換3落超市...點幾上返呢,,繼續上網*2點幾出門口...2點9返到書院*0*等上HALL團聚~今個團聚好痴線!!先係鬥CELL D野先...嗌CELL口號,,筋斗云WIN左^^第一個GAME手拉手...用報紙圈串過個人,,第二個GAME要用D報紙捲起用膠紙痴住鬥高...重要摺星星痴上去,,我痴到自己成面都係...第三個GAME要去搶人地CELL D水樽,,勁痴線...我前前後後搶左2大個*0*完團契上58開CELL,,我HOLD...玩左3個GAME,,唔知你地覺得點呢?!完左CELL聚...THAN去JUSCO買許諾份禮物"7點幾8點先走,,夜晚食左2大碗飯*

刊登時間︰2007-01-21 08:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 1 月 16 日  星期二 

 

嘩...今朝一起身,,成個人就散咁...可能係琴日打VOLLEY太博-0-"一早又上網...返學都係咁...BK派卷...真係好憎個MIZ把死人聲*0*ACC勁專心做CASH BOOK...MATHZ學緊EASY野...放學同希雯上HALL讚美感恩會...第一次覺得學校咁有信仰氣味*0*4點9先開始...係道唱下詩,,分享下,,同埋祈禱...

6點完,,同希雯,,popo行返去,,去順利買左好多舊煎鑲3寶...食死左...返到去又食左D叉雞飯*0*THAN上下網咁...8點半同MUM搭的落KT,,去APM搵哥哥,,THAN上FOOD COURT食...食檬粉同肉骨茶麵*食完行街...2%又買33...bossini買勁多野==”為左$250減$50,,換左個大富翁cool旬...差不多11點搭的返...好大風-0-"

刊登時間︰2007-01-21 08:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]