325244716

暱稱: _/\\"S!U3<.,*
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930



 

2006 年 11 月 15 日  星期三 

 

今朝6點3起身,,勁攰!!搭小巴WIF菠菠去DM H...等到D人7點幾先上去,,又係食M記...上年3毅食早餐~食完走WIF4毅同學,,佢地慢慢食,,都唔知食到幾時~同BENZ上左志蓮淨苑行,,勁靚WO果道!!行返落呢又睇返佢地,,快到丫!!之後一大班紅色人沖過馬路XDD*成朝都係道吹水W!F MANDY&何卓...吹左2個鐘都冇悶過!!THAN落去TOILET,,返上呢見倒道門開左,,又冇人睇住,,想走出去!!最後都冇~

THAN食LUNCH...食完LUNCH勁大雨,,有D班咩住D袋走,,以為早走,,原來係換位...過左陣又話要跑返100決同800"咁就落去換3同釘鞋啦~著釘鞋行個FEELING好唔同...上返去,,多謝你地SUPPORT,,我會努力的!!THAN勁拉筋,,2點跑,,第一圈我係OK的!!BUT第2圈就...睇住D人係我前面愈走愈遠"自己想追又無能為力,,真係好HURT,,最後跑第5,,今年SPORTS DAY就咁完左...上返去又訓,,謝謝BENZ照顧!!THAN落去換褲+鞋,,見倒老豆...落到去先知自己粿錯人地條褲,,勁87,,又上返去,,THAN又落去換過W!F朱古力*0*上返呢睇頒獎,,4PR中級組NO.3,,HAPI!!睇見人地粿獎,,好羨慕T!M!!我下年要努力D-0-"

放學W!F BENZ,,唔知去邊好,,係門口到HEA左陣,,見倒嘉嘉同魚,,唸唸下不如去食糖水丫!!THAN就搭MTR過APM,,同嘉嘉扮自由行,,笑死左!!食滿記**食完望落去見倒山山同穎C,,叫左佢地上呢,,THAN上11/F影貼貼,,而家先知冇得影GA JA我!!係部機入面發D!N**部機好得意GA,,睇完落JUSCO陪山山買野食,,BURBURRY支香水勁靚呀!!THAN行多陣就閃LU,,電電W!F大寶,,佢隻耳又發炎...去到BUS SHOP,,睇住架車走,,等左勁耐!!又熱又落雨,,憎!!返到去又冇睇肥田訓左...

刊登時間︰2006-11-16 05:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 11 月 14 日  星期二 

 

今朝我真係覺得自己好勁!!5點9就起左身囉**6點3落去搭小巴W!F LING&菠菠~去彩雲食M記早餐,,花同學一早就呢到LU,,之後CC都到左~間M記D野勁慢囉!!黑店~唔知點解佢地好中2倒捨野...食完我同LING好急S,,點算??THAN行去運動場,,我班得我一個到,,等左陣山山佢地出現LU**

10點幾跑千五,,等左勁耐,,係咁拉筋...開跑啦!!跑完第1圈已經死了,,最後第9...好彩唔洗包尾~屎左勁多,,上年第4GA!!上返去即刻訓左係地,,謝謝照顧我的人,,佢地同我由頭包到落腳...THAN有人呢比班3分,,餃走左,,我講,,吹左一大段野出呢...點幾食飯,,食完飯去TUCK SHOP買野食,,好似排隊返大6咁...痴線GA!!終於都爭到上去,,個樣SIR就唔比買,,要排過...勁火!!唔買啦,,下晝都係吹水+玩+睇人跑,,都唔明D人點可以跑咁多場都咁好氣...係咁同陳同學拉筋*

放學W!F BENZ去荷李活,,對腳超級痛!!行左陣上去影貼貼,,影完食$10車仔麵,,食完行多陣閃...電電W!F大寶,,夜晚咩電視都冇睇咁滯...死左係張床道"

刊登時間︰2006-11-16 05:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 11 月 12 日  星期日 

 

今日搞到成8:15先落去,,落到去...走左架車=="等到成8:25先開,,不過我對呢個呀姐手車好有信心!!落清水灣道一定"必必必">80KM/H...返到書院8:42,,要坐後面=="到證道果陣又唔記得邊篇...周圍D人又唔識又小人"成個志上比我睇哂...原來係最LAST"完崇拜,,JOIN返CELL...落去聽陪談D野~聽完就飛出MK,,

我是準時的!!個個都遲到...咁我就同玲玲去影貼貼啦!影完畫有D呢到,,走人果陣,,個個都呢到LU,,9條友上新之NEWAY唱K,,好多都唔唱既"菠蘿變左男音...之後唔知點解係咁同浩源合唱,,冇夾定的!!唱到3點,,我唔知好夠喉囉,,唔太習慣咁多人一齊,,驚驚!!

THAN落去等埋泡泡又影貼...分5個5個影,,有D唔係好想影,,覺覺怪怪的!!影完去買蛋糕去麥花臣食...同CC Q手...唱生日歌,,蛋糕好好味!!食完行潮特,,我要$$$$$$$$$$$$$呀!!行到6點幾閃人,,去左掃街...正!!今日好開**

刊登時間︰2006-11-14 08:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 11 月 10 日  星期五 

 

今朝早如常行返學,,有熱水暖手__正!!早會,,我地班W!N左個最耐用環保相獎,,又要我出去囉一次...WHY??次次都要我...上到去,我來回左走廊成3次...ENG__佢講咩我寫咩...悶"RECESS,,抄數,,MATHZ__唔知佢UP咩,發夢+食野"2RECESS,,BENZ哭了?!ACC__勁專心,,講分類...LUNCH講左去,,食野+吹水,,菠蘿冰+豬古力雪GO...正!!商業,,派QUIZ,,10/30,,好完美WO~之後都係抄POWERPOINT D野咁,,中文__listening test,,落堂同全全K!SS*放學玩傳紫菜,,ON Q作狀嘴我...比MS N見倒,,話左佢一餐,,我唔理"走人,,THAN佢打比志蠔...佢話要記警1,,我呢啖都OK WO"THAN去順安,,希MAN買校服,,返到順天食TEA WIF BENZ*食完又魚蛋**

刊登時間︰2006-11-13 10:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 11 月 3 日  星期五 

 

今朝都係咁行返去...勁凍哦!!早會報告,,迦南SHOW有側田?!成個醒哂...點知係有"側田"o既歌...吹帳==”上去又比人點o左落去拎點名薄D野...ENG,,分組ORAL...班死變態又係道講變態野"RECESS__抄mathz"POA__勁留心,,何生唔好搞我唔該!!食完LUNCH比A激親,,發o左勁大脾氣...一張椅踼o左去BENZ道,,SOR呀!!THAN入HALL睇迦南show,,有2個F.1小朋友唱"KONG"勁CUTE呀-0-"唱成點就唔好講啦...COMM,,無無聊聊落o左去粿掃帚...順便去個tolite*上返呢分組DES!GN個SUPERMARKET`至蠔唱命硬,,我一把打o左落佢道XDD,,真係sorry~中文,,睇MS LEE D相,,真係勁中意上MS LEE堂,,佢太好人了~得上佢堂學到野...勁舉手答野*放學WIF BENZ,,例牌食包...THAN上圖書館同佢交FORM"返到去換3出去HA!R CUT...途中電電W!F大寶~去到SALON,,A唔剪,,得我一個剪,,比個女人同我剪囉==”剪o左好似冇剪咁,,叫佢留陰又成日都同我CUT埋...THAN行荷李活,,真係勁多野想買...邊個比$$我??7點半搭MTR過九龍灣,,行o左陣德福,,白痴的夢珠明明係淘大m記,,搞到我地搵佢咁耐,,THAN就過去搵佢啦,,途中食臭豆腐~正!!過到去,,真係唔認德佢囉...THAN我地去o左嘉豪先,,等多陣佢地都到lu,,6 條友打邊爐,,見倒toby,,佢食得好唔自在...明明9點後平$10,,佢地又唔肯==”入到去落o左order都去等到9點幾...勁食肥牛,,正!!打邊爐冇你點得?!打到10點幾,,勁飽,,佢地係咁夾野比我...食唔落啦"結脹位位$87==”THAN搭23M返,,成個上層冇人,,架車快到嘔...自己一個夜媽媽坐巴士聽MP3大大聲咁唱都冇人理,,勁正~返到去勁攰...死o左係床道**

刊登時間︰2006-11-04 07:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]