|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今朝搞到遲哂先出門口,,8:25先開車...第一次趕唔切返少年團崇拜,,SO返o左新堂青年團崇拜...9點先開始,,條褲勁想甩...去廁所搞搞先,,個個都唔識o既...成個崇拜都同少年團差不多,,程序都一樣*唔算多人,,可能HALL大...10點半完,,大寶打呢...完o左升旗LU@@"行返過書院...上48團會,,唱下詩,,分享下咁*心情MAMA,,MAYBE係琴日...10點幾完,,買大快活返呢食*食完玩變態包剪鎚...THAN呢住去13查經"嘈到七彩...入HALL查,,影o左幾張相,,不錯!!查經查到差不多4點...坐o左陣就去阿崇屋企煮飯,,搭MTR去九龍灣,,去街市買餸,,熱死啦!!D豆腐勁重...買完過超市join返佢地"THAN就行上樂華,,上到阿崇的家,,快要熱死的我沖了到廁所洗澡*正爆!!沖完出呢就開始整野...剝薯仔成個比我剝o左落垃圾桶"D芒果同豆腐用手整爛o既...仲有好多蘿野,,笑到痴線!!CRYSTAL成日整親手=="我煮果煲雜菜湯勁正!!蕃茄紅杉魚4條紅杉魚得果的咁多肉...仲勁多骨!!其他都可以,,5大碟餸一湯,,叫不錯啦!!仲有D未整好o既芒果糯米池...食完就個咁睇相周影相,,10點幾閃,,搭的返,,比人怒視...冇人肚痛真係好~
|
| 刊登時間︰2006-08-30 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝10點幾起身,,玩o左陣腦同寫薄,,THAN同哥&mum落街食早餐,,食完許諾打呢,,言之有愧,,好唔開心,,唔知自己做緊咩…打o左比大寶,,好返D,,1點落樓等MICHELLE姐同佢一齊搭小巴返新堂…去到都已經好多人排緊隊”等名崇落呢,,等埋大寶果D新人佢地就入hall團契,,我就過地鐡站接人…等o左成半粒鐘先齊”算了!!我成個袋都係糖,,不過全部都係比人o既…上40,,吹下水…菠蘿真係GAME皇!!人地個GAME係要捉人,,佢係嗌…勁!!3點落hall到我地團契,,D舞都幾勁~有人扮呀WING…吹脹”差不多5點完,,個個入哂廁所…我…真係好樣衰”仲.比….見倒…5:15家聚”筋斗云差5人…大將再TOP1*完o左就閃人…我”都唔會咁快升家員住……多謝你地咁比面今日返呢* |
| 刊登時間︰2006-08-30 12:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日返去補ACC同ECON,,ECON有TEST,,前面好多有得抄,,可惜我有條白痴o左...5分都有掛"放o左等埋BOBO就出MK,,去o左粿眼鏡先,,WEAR多陣都唔掂,,好暈"THAN去大熊本食LUNCH,,都OK抵,,勁大碟囉...下次4個人叫3個SET LUNCH好啦!!飽到想嘔...食完過o左朗豪,,行哂10幾層...有D女仔話我地學校條紫裙好靚"去MUJI買o左D野...睇啱袋冇買,,一件冇折...搞錯!!I.T睇中o左對CONZ...又冇我碼"THAN去SASA係咁TEST人D化妝品同香水...4點幾閃人"訓極都唔夠... |
| 刊登時間︰2006-08-25 11:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日照常返崇拜,,早o左出門口,,唔洗趕...完崇拜上48團聚,,感覺好多人唔舒服,,好靜...唱團歌,,嗌下口號咁...THAN上去6/F家會,,大將有3個新升家員:遠,寶,瑩"你地要ADD OIL呀!!之後鬥CELL口號,,好開心個個都好落力咁唸咩動作,,要KEEP住,,筋斗云必定興旺!!!完家會落籃球場,,大將TOP1有旗升&唱團歌,,好感到神與我們同在,,引領大將得勝~比 婉玲叫o左出去升旗(有REASON的!!)THAN去吉之島買飯返呢食,,食完唸住食隻燒春雞,,比人吹查經...查完先有得食"今次查經有點...查完4點幾開始整826新人禮物,,初頭好亂(特別係筋斗云==”)之後個個都分好哂工,,好快咁整,,要整成千6個十字架...勁多唔靚o既比文仔掉哂,,7點幾整完,,終於有得食燒春雞啦!!THAN倍大寶等車,,之前唸住大把時間搭1A,,等等下都係搭3C出mk搵哥哥買書&佩眼鏡...行去10點去食粉麵,,THAN閃人...丫!!勁攰呀!! |
| 刊登時間︰2006-08-26 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝煮飯食,,12點半換3出門口...同菠菠一齊搭車去黃大仙,,係地鐡站唸住只係等阿A,,點知愈等愈多人,,成10個人一齊過去彩虹道運動場,,去到,,個個坐哂係籃球場道....心有不妙-0-"死!!冷氣果D場冇哂,,人地粿o左==”之後佢地講o左D我唔想聽倒o既野...THAN我發D!N"真係火到我...之後入o左有冷氣o既地方玩UNO,,比人趕...落o左去第道玩,,菠菠勁比人down,,我同大寶係世仇呢"玩到3點,,落返去粿袋返書院團契"今日係舊曲新詞決賽,,七小福同子彈都粿o左大獎*勁!!完團契cell聚,,玩耍盲雞,,谷斌斌書,,過去第間房同佢慶祝^^THAN家聚,,大將終於名正言順粿Top1啦!!完o左祈禱沖過去搵佢地,,食魚蛋...閃人 |
| 刊登時間︰2006-08-23 08:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 75 | » | |