|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今日返9點,,返去"辯論比賽",,我地學校同民生書院o既同學仔鬥,,鬥爭激烈...當然,,人地係勁D o既,,WIN o左"完o左返課室,,係HALL門口有人叫"呀笑",,周圍望,,啊!!原來係BONAQUA,,原全唔認得出,,佢咁勁GA?!民生辯論代表"放11點幾,,同上年MIZ LAM中文班o既同學仔出長沙灣,,D MIZ1點先放,,我地出o左去先,,去西九,,食冷麵,,THAN上7樓打機,,陳穎比萬波成個人壓落呢,,成個跌係道__差唔多1點行出去,,勁曬!!JOIN埋MIZ周夢珠去食米線,,食小辣,,都勁辣,,個個變哂MARIO*食完仲有D[[紅色]]o既湯,,lost飲半小碗,,陳欣宜同學飲到差D嘔,,笑到痴線,,差D嘔出呢!!至於我,,就冇飲LU*KEKE!!食完同陳穎,,欣宜,,夢珠再行西九,,行到4點幾走,,搭MTR轉小巴返*
|
| 刊登時間︰2006-07-03 08:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日7點就起身啦!!係[[7點]]呀!!搭車返書院,,死人LF小巴係要等10幾MINS先開車-0-"返到去...遲到了!!好釆都未開始,,THAN,,跑圈背金句__8:20就入HALL,,全場最早*崇拜唱"相諒",,有點反思,,想喊@@"完o左落操場,,第二場團契聚"THAN上6樓家祈,,唱詩,,又有D想喊@@"完o左去18新人鎮長聚...唱下歌,,玩下遊戲咁,,到點幾完,,落CANYEEN玩UNO,,冇一次玩得成"兩點幾同子彈食LUNCH,,唸住去50嵐食,,爆棚,,SO上o左KFC食,,買桶餐,,每人$20__抵!!食完返書院團聚,,CELL聚一陣,,4點幾5點走人,,夜晚去AUNT度食飯,,每一次都係咁豐富的!!食埋甜品,,10點幾同哥哥出MK,,周圍行,,等媽媽出呢一齊返去,,勁眼訓!! |
| 刊登時間︰2006-07-03 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝9點幾就起o左身,,之後開碟睇__睇"17歲的天空"唔係好好睇,,可能我唔太集中...睇完,,出去睇電視,,ALL係回歸D節目,,悶...之後食米粉,,飽到嘔!!點幾出門口,,同媽媽一齊搭小巴,,去黃大仙JOIN大寶-0-"又話遲1-2個未,,點知點8就到...好啦!!咁就返書院LU*返到去,,見倒D人扮到KK怪怪咁,,我同大寶做MODEL o既就...哈哈!!用o左半個鐘整,,真係好[[浮誇]]啵!!ok之後就練行catwalk,,THAN開CELL,,玩o左個毛呢頭BIBLE問答比賽...完o左落HALL團契,,上台SHOWOFF啦!!台下唱團歌,,我地就係上面行,,整體不錯的!!THAN玩[[人肉收買佬]]"勁痴線!!最後,,我地團兩樣都LOST o左@@"真係有D唔係好開心,,完o左上42團聚,,筋斗云@OIL呀!!我地目標30!!一定得!!冇上去祈禱,,驚冇車搭!!咁就返去LU~電車男LAST一集LU,,MIZ U SO MUCH!!做完即訓!!聽日返7:45呀!!HELP!! |
| 刊登時間︰2006-07-02 06:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|

HAPPY BIRTHDAY TO泡泡*
今日返8:30,,返去考TSA,,[[很好]]的試後活動!!今日考o既全部都係中文,,大把時間剩...放12:00,,同PO,,S!U YAN,,慧慧唸住落KT唱K,,GREEN BOX__冇!!要等到3:30"THAN過去NEWAY,,勁大雨,,濕哂!!去到,,冇K LUNCH!!SHIT!!之後過旁邊o既銀都等小茵同慧慧,,上緊"愛上屍新娘",,好啦!!冇等唱,,咁睇啦!!仲有成個幾鐘先開,,去食M記"2:30入場,,又係冇咩人,,正常丫!!套野都幾悶GA,,但佢地又唔知點解勁驚"差D比o左隻手泡泡,,睇完去APM,,佢地搵果D人,,我去LU*返都去5:00,,訓!! |
| 刊登時間︰2006-06-29 02:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|

HAPPY BIRTHDAY TO大佬瑩*
今日返去對卷,,成績點...唉"放1點,,同菠菠出MK買禮物,,等27等o左勁耐,,又冇位坐-0-"又勁肚餓"去o左朗豪食魚米家,,等到2:30...泡飯__正!!食完就行,,去Extravaganza買o左條V.W電話繩[[比人]]又唔係貴,,搞到我地好想買"之不過前幾日買得太多野,,後悔@@"行到差唔多3點過新之城,,搵果間賣鏈o既搵o左勁耐,,之後去OK買雪糕走人,,返去又訓... |
| 刊登時間︰2006-06-27 12:00 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 75 | » | |