|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今朝落雨,,唔洗早會,,好野!!上到去聽完就打杖lu"0h!!完全唔記得要抄中文補默改正...咁就係READING TIME同MATHS道抄啦!!幾經辛苦...抄好[8]次!!小息又同人抄書...中文__小組討論...比MIZ調o左組"ASSEMBLY__英文問答比賽,,我地班冇人出?!之後細b出o左去,,好勇呀!!LUNCH,,落o左去傾計,,飲野...S.S__寫下野,,發下夢咁~PTH__調o左去同老婆坐*傾下某人牛一D野...中屎__狂傾計...比MIZ叫o左起身TIM-0-"落堂同PO,,肥澄落去1/F粿WB...死人女培金仲唔同我DEL欠交record"搞到我又上又落...SHIT!!放學同[[燕燕,詩詩,RICO,LING,泡泡,YAN,PANDA]]<<COPY IN LING XANGA>口<"KEKE!!係課室整OPER DAY D野...之後上網睇人點生BB[[真人!!]]
好驚哦!!做到差唔多6點走人,,同LING去搭車車...同老婆去買野食~今晚又食蠔仔粥*正!!
|
| 刊登時間︰2006-04-24 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝7:25起身,,搞個頭搞o左勁耐...買包上車食,,成8點先上車"返到去8:20,,上hall崇拜"都係咁啦,,坐邊位搞到好唔專心tim...完o左48團聚"叫人出呢講自己最深刻/會令自己唔軟弱o既經文...冇勇氣"之後我地cell琴日最多人,,所以有得唱CELL歌*係咁Repeat副歌...KE2!!完o左就去食飯,,唸去邊食搞o左勁耐...之後去o左M記食"唔得,,串人成習慣了!!SOR,,不是故意的!!食完返書院裁陪員訓練班,,一D都唔留心...同大寶,,HEI玩戒指,,之後死人熹畫我手...先聊者賤!!比人畫到佢手又有,,頸又有,,連腳都有"大寶,,ELLA...都不幸地被襲擊-0-"3點半完,,去粿蛋,,要我地KEEP住2星期唔爆...都幾難"之後落去搵助導就閃LU...返到去4點半,,第1次咁早*7點幾就食飯,,食完大把時間!!
**比人一而再,,再而三咁話我似火柴人之後...我居然愛上o左佢?! |
| 刊登時間︰2006-04-23 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝8:30起身,,等電話落樓下食老婆煮o既早餐[[公仔麵+蛋]],,好幸福呀!!去o左7仔食,,玲玲買魚蛋食,,BUT...叮到...食完就行返去,,LING隻臭鞋成日界倒佢隻腳"行行下,,肚痛"唔得~返到去坐o左陣就上旅遊巴...去到幼稚園"D小朋友好得意呀!!之後就去同佢地玩遊戲,,我MARK果個都唔乖o既,,大大力咁@@"人地個個都話D小朋友好得意,,好CUTE...唔覺唔覺唔覺!!!完哂影完相就走LU"我唔跟車,,行去搭地鐡返新堂,,去到...30同44都冇人"等婉玲呢...之後上44放低D野"汁場地...開始啦!!好唔得...勁亂"玩完唱完歌就上44食野...好開心!!熹,,威,,彬跟我成了四劍俠,,好強呀!!食完返書院CELL聚,,勁熱!!CELL把紙扇大派用場"今日淑君生日,,有人送自製蛋糕"味道OK啦!!我愛上串人,,小心!!之後上HALL團契...點解好似好小人咁o既?!玩搵個女仔D3有咩唔同...指示完全不清晰"完o左團聚...大豐請食[[飯]],,好野,,筋斗云最多人!!聽日可以唱CELL歌!!之後同熹,,大寶行去搭車"返到去>>沖涼>>食飯>>訓LU"訓到差唔多11點...冇睇電車男@@" |
| 刊登時間︰2006-04-23 12:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝返到去啱啱好,,點解3毅條隊變o左得2行??迫死!!i.s__寫野,,第2堂去LAB,,做o左個好無聊o既實驗*i.c__調o左位同MANDY傾計"身為科長,,好唔盡責啵!!!P.E__玩攬球,,勁好玩,,好耐都未試過上P.E咁開心lu*LUNCH,,同何卓,,Mandy上o左library...講定星期一要每人要報告,,一人睇一本書~借啦咁,,用MANDY張卡,,點知佢爆o左,,之後又還,,到我借...呵呵!!借o左本"火柴人日記"
中文__對語練,,之後個人短講,,冇叫中我"ENG__小組討論,,完o左叫人出呢...之後又不停講D人o既分數"勁無聊!!放學同宇宙傾計,,講D野我唔啱LEVEL o既...之後同老婆佢地行返去,,LING之前D英文名勁得意!!行行下,,有個廿零歲o既女仔呢問搭車!!唔知點解有種感覺佢好慘,,眼淚都出啦!!之後去食牛丸果D...聽日老婆煮早餐我食__期待中!! |
| 刊登時間︰2006-04-21 11:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
放o左咁耐假...唉!!要返學啦...想死,,勁眼訓!!早會調o左位"之後上去就抄抄抄!!i.s__調o左位,,同老婆坐*傾o左2堂...小息就就去食野,,2個人食一隻珍珠雞...好!!V>A__又係你!!張麗明!!你係我地班犯眾憎GA啦!!收啦!!落堂同MANDY講驚慄的格林童話...驚驚tim-0-"MATHS同S.S都唔係好明佢UP咩...LUNCH,,冇落去,,追我?!冇咁易!!哈哈哈*ENG__寫野,,今次唸唔倒有咩好寫...寫o左幾行咋!!than,,叫o左出呢短講,,UP O左D咩出呢呀?!中文__對語練"成堂LU!!放學係課室玩,,5點幾先走,,同LING,,老婆行返去...夜晚同大寶傾,,可怕的問題呢,,我又想__BUT又唔想,,佢點唸GA??好驚會影響我TIM>口<"之後就做中文READING REPORT同拼貼畫... |
| 刊登時間︰2006-04-20 11:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 75 | » | |