325244716

暱稱: _/\\"S!U3<.,*
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930



 

2006 年 4 月 19 日  星期三 

 

聽日就要返學lu*唉...今個HOLIDAY比哂佈道會,,說來話長,,算了!!睇我之前D DIARY就知啦...今朝9點半起身"又要返學校補課...煩!!都唔知學o左D咩,,毛啦啦要人返一粒鐘...完o左同小小行返呢,,下晝睇碟"連環不幸事件"睇o左第1隻碟...訓o左"訓到6點幾...夜晚又要開工做HW...唉...死!!返2日又放假,,不如唔好返!!

at17 - 歌唱達人
曲 at17
詞 于逸堯@人山人海
編 at17
監 at17

我 每口氣 代表我 進攻音階
再降伏 樂與怒 當他遊戲
我 豁出去 闔緊眼 細心呼吸
去狂練 咏嘆調 練到完美

唱到要抹汗 香港即刻興旺
這裡勝過唱k房
唱到我發狂 咪高風的聲浪
常人完全無力擋
陪我唱爆這空氣
勁歌天天陪著你

唱唱唱完再想 想想用結他
跟他與她一再獻技
唱唱唱能夠將 將將每首歌
在現場贈你

一起唱 誰怕死
一口氣 還會飛
多少次 忘了真我顧忌
so la ti do re me fa 都給你

唱到要抹汗 香港即刻興旺
這裡勝過唱k房
唱到我發狂 咪高風的聲浪
常人完全無力擋
若發覺欠缺朝氣
彈支金曲迎合你

唱唱唱完再想 想想用結他
跟他與她一再獻技
唱唱唱能夠將 將將每首歌
在現場贈你

一起唱 誰怕死
一口氣 還會飛
多少次 忘了真我顧忌
so la ti do re me fa 都給你

刊登時間︰2006-04-19 06:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 4 月 18 日  星期二 

 

今朝9點半起身,,食o左個麵,,10點幾出門口...補1粒鐘"放學飛去巴士站搵許諾...點知,,佢仲遲過我"之後就搭小巴落九龍灣食LUNCH,,去o左CUNO GO GO(好似咁串)食,,傾o左勁多野,,食完就過德福天道唸住買書簽,,有折"都係o係突破買啦...買1送1*之後佢去剪頭髮...我就返去LU"返到去,,訓...訓到5點幾"婉玲打呢,,星期六我要做主席?!叫我6:20返新堂...之後搞到5:50出門口,,去到,,冇人到...等o左陣"見倒阿崇,之後嘉嘉都呢到,,6:37"ELLA同婉玲先出現,,買o左格餅同雞蛋仔比我地食"THAN就傾唱咩歌,,玩咩game...傾到7點半,,返去>>食飯>>睇電視>>做HW"

刊登時間︰2006-04-19 07:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 4 月 17 日  星期一 

 

今朝10點幾醒o左,,睇o左陣小新又訓返,,訓到12:15,,自己炒公仔面,,今次衰o左,,痴哂底...落2個食得1個,,2點幾出去,,塞車...約2:30,,2:40先到旺中...SOR LING!!上o左旺中買條褲,,之後就去新之城影貼貼...見倒三望D女仔,,佢地又影"影完行去食SUSHI,,我就買o左D咩春蛋入去食...食完佢又想食,,又買,,之後後面又冇對情侶又係食咩春蛋,,我地企係道滅,,我地又係,,勁好笑!!食完就去聯合,,買o左2件TEE同條牛...行到有D攰,,唸住去對面間COFFEE SHOP座...點知,,熱到死,,D位又唔好座,,閃人,,行o左去第六感坐...距離好遠TIM"傾o左佢同某人D野,,可能我不太認識[[你]]吧!!之後玩o左四連環,,波子棋同MIKADO SPIEL...ALL LOSTER IS ME==”傾玩坐食飲到6點45...走人"行行下,,LING又想影貼貼,,為什麼你老是愛拍照??好,,順你意去影啦!!影完就閃LU,,返到去8點幾...

刊登時間︰2006-04-17 11:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 4 月 16 日  星期日 

 

今日冇返崇拜,,因為要拜山...朝早幾個電話打呢,,個個都醒哂"等名婆等到12:45先出門口...搭的去AUNT道,,上o左去之後又搭的去荃灣,,好快就走得!!落返去搭238X同阿哥出MK...媽媽同AUNT就去西九行"出到去,,去o左DELIFRANCE食TEA...之後唸住換錶帶,,點知仍話都係要白色==”唔換LU...陪哥去荷李活睇西褲,,冇開...就行o左去朗豪坊,,去MUJI買筆,,出呢舊死人野響...SHIT!!落o左去行Extravaganza,,個SALES係咁跟住阿哥叫佢買PATICK COX個袋,,ofcoz,,成$3000呀!!行完就去瓊華行,,開o左間MASTERMIND,,有件衫勁靚!!之後就繼續行"行完又去聯合行,,唔得!!聽日一定要問媽媽粿錢!!行哂就搭MTR去AUNT道食飯...勁多餸"正!!食完就寫卡比表哥,,睇o左陣雜誌就去揸梨汁&食甜品,,今次係焦糖栗子蓉熔布DIN"都幾正ga...之後就沖涼,,沖完出呢玩鋤大D...我同哥哥做o左loster...要食水泡餅,,之後就返去lu~點幾訓...

刊登時間︰2006-04-17 10:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 4 月 15 日  星期六 

 

今朝11點幾起身,,打比大寶...要做快閃街佈?!之後拿拿聲食完野就搭車去鑽石山...出到去就見倒大將D人 lu"之後就做啦...做到1點佢地去食野,,我同大寶就返書院比D扇許諾,,比完佢又返呢繼續做...做到3點幾"都係一個都冇,,行返書院,,見倒D飛仔,,仲叫我去做...送死嗎?!D人百無了賴又唔跟我地返......一蚊都唔使ga!!叫你去死咩??算...返到去,,婉玲帶o左佢表妹返"排到4點幾先入得去...第2次睇,,都有D野唔同o既...完o左就落去搵許諾"10級凍,,震的!!見倒周SIR,,傾o左2句"讚我__好野>口<"坐o左陣就搭車車返去lu*買o左3個包食...勁餓!!夜晚睇優秀選同電車男___正!!

**佈道會完o左,,一身鬆哂>V<"

刊登時間︰2006-04-17 12:57 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]