|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
TEST WEEK LAST DAY!!早上6點30起身,,一邊溫MATHS,,一邊玩電腦,,放棄了!!行返去傾電WIF羊咩咩...監考果阿SIR傻傻地,,成個人走左出班房...大爆ANSWER XDD*之後果D唔識做,,放棄MATHS了!一時之間好想睇JANICE演唱會,,唸住同TOBY去睇...考完BACK HOME WIF豬豬&揚揚,,返到去換3,,HOLD XG...去荃灣飲茶WIF MUM,,都幾多野食*飲完搭巴士過沙田,,自己一個打左幾個鐘,,係大眾勁睇日本旅遊書...4點幾WING C姐姐先黎到,,AGNIS B勁小人,,入去個SALES居然主動比個袋我試,,好多野都好靚,,錢呀!!之後過3期食蛋糕,,勁論盡...好好味!!7點去,,搭89過KT,,我地對面個阿差係咁望住我地...勁驚!!
|
| 刊登時間︰2007-04-01 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝6點起左伸...STUDY"勁眼訓!!考緊果陣如事...ECON,,死得!!明佢講咩,但寫唔出...RECESS,,同何卓溫,,我迫佢溫ACC*我溫西史囉...ACC等開考勁耐.0.貼中哂題目,,太好了,,未開考,,睇見張紙背面有PROFIT&LOSS,,勁開心!!笑左出黎xdd*點知都係埋唔倒數...勁大囉個數唔該"之後果2條都OK!考完個個都話埋唔倒數...WIF CC,,玲玲出MK睇戲...菠菠對不起!!買包包入去食*去到睇即場..."校墓處"嚇死左...係咁搵件冷3遮住"睇完周圍行...笑笑笑咁``2點半唸住吉野家有TEA啦,,點知唸間3點先開始,,等...期間係咁談唱歌,,我係旁聽...差唔多4點走,,睇左陣碟...27上頭痛死了!!前面個男人食珍珠雞好大陣味...返到去趕得切睇"花C奶"後半PART*返去啪左粒藥...訓"7點訓到12點... |
| 刊登時間︰2007-03-29 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
考試的第1天,,6點9起身溫書...7點半換3,,他他條條出門口...行行下撞到dada,,行到順安join珠...入到體育館落大雨囉唔該...3個都冇遮"飛返學校...返到去...等"之後入hall,,第一次入hall考試,,好多人aH!英文作文...短文唔係好知佢up咩"長文_HK3日遊...作過勁多次"作完仲有成半粒鐘...訓又訓唔著,,餃係咁new我背脊*得3個字recess...溫溫同溫!商業,,都OK,,係有條8分既^&%*#做完啱啱好,,我仲想唸多陣ga!!放學wif A,,去到巴士站佢就走左...
THAN同菠蘿落KT食M記*至尊漢堡OK啦!食到勁飽...食完過官廣睇碟,,APM行街...菠蘿個鼻真係好高=="睇IPOD同電話"係鏡道勁影相,,仲不斷來回搭電梯...勁無聊!!差唔多3點閃...搭23M返去,,對面線23M撞的士...返到去收相,睇花師奶...之後唸住訓...訓下醒下咁"討厭!夜既恕溫ACC...我要7字頭!!向世界出發,,哭牆果PART有D感動...之後食粟米"1點幾先訓得著...明早再溫! |
| 刊登時間︰2007-03-27 12:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日教師D!N日...放假!AIA AGA!N!!訓到8點幾,,其實一早比人嘈醒左...媽媽煮左個面比我,,食左D...一陣仲食野"9點1出門口,,落彩虹地鐡等穎C...一齊搭過金鐘*去到金鐘,,周圍搵M記,,入左金鐘廣場行...STARBUCKS話有咖啡派,,等我地仲飛落去...點知個個都$買既"費事問,,走人...去左睇碟*10點9終於搵倒M記,,買野食果陣有個AUNT比左個包我,,仲幾好味T!M GA!!食飽飽入去玩,,
初頭勁爆小人,,玩左低能過山車先,,驚嘔...之後去JOIN GAO,,仲有全全,,方叔,,TOBY同A...成日不停係咁玩,,基本上好多野都玩左2次,,太正斗了!!勁多STCC既黎左玩...最D!N係連續玩左3-4次飛船...HI到爆!!原來攪拌機都驚GA*坐埋摩天輪...玩到7點幾走,,冇公仔@@"去MK食粉麵*食完有D話去睇300,,我,,WING C同A就去信和睇2手...仲去左間賣SEX野既道玩,,D野勁搞笑!!10點幾走...等27等左勁耐,,傾電WIF羊咩...攰死了... |
| 刊登時間︰2007-03-19 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝返學wif popo"凍+濕...討厭!!朝早調位...同高佬坐"悶...ENG__上鬼佬ORAL堂_勁好玩,,玩左用身既某一部分貼住指定顏色同類似蒙蘿麗莎既GAME,,總之好好玩啦...之後就讀下下個星期ENG默書果D野"RECESS落去食野WIFWINGC,,OK多野食*MATHZ,,MINI QUIZ,,都可以話識做既...RECESS_做ACC"ACC__派返份卷,,9/13,,自己好滿意!!估唔到T!M...我要努力讀書,,之後同一咋人唸計整醒POTING,,我話用夾仔夾佢...笑爆左!!今堂教D野都好EASY!!LUNCH,,落去睇街頭SHOW,,細曳又黎搵我...係咁講無聊野...有人唱命硬,,仲要著到好似JUSTIN...好釆都唱得唔差"商業__又忽然QUIZ,,唔識呀!!之後睇片"女人多自在3...睇完分組寫野"食麥提莎...中文,,作埋琴日份公函...我要拎高分!!之後WEEKEND又要作"
放學飛返屋企WIF豬豬,,係咁唸花師奶成日唱果首歌係咩...返到去,,換3汗好野,,打比佢地...4點10出門口,,5點幾等齊人買野,,買野都買左成個鐘...返新堂整,,我都唔想講野咁大聲GA!!整到7點幾,,落到去,,撞到嘉誠,,好野!!有西餅食,,食到好周圍都係...食完行去慈云山HAIR CUT WIF A"去到門口,,睇到D人賭$$,,唸住去第間,,點知山左!咁迫住要去返果間啦...剪到又好短...不過好快又會長返,,唔理啦,,剪完落HLW,,去食階唔知食咩好...SO去左間食拉麵既食,,我果個太辣,,同A換左...都唔算好好食,,食完去影貼,,影得還可以!!部機冇計時,,畫左勁耐-0-"THAN行左陣,,去明星廣場勁影相,,D細路好煩!!左鬼住哂-0-"THAN走人,,搭小巴返去...返到去沖涼,,POST相上XG,,睇埋陀姐先訓... |
| 刊登時間︰2007-03-10 11:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 75 | » | |