325244716

暱稱: _/\\"S!U3<.,*
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031



 

2007 年 7 月 22 日  星期日 

 

屌..打完冇撚哂d野..qooza正仆街!垃圾..唔掛得知個個用xanga啦..

琴晚又吵..喊死左..唔好唔記得應承我咩呀!!今朝9點半起身..打比bb叫佢起身,,10點幾出門口,,搭小巴落九龍灣..過地鐡站搵佢..than上德福搭專車去mega-box踩冰,,搭電梯見倒有2舊野,,話係高達..比電梯姐姐串,,係"變形金鋼"..bb隻鞋搞左勁耐..佢好叻叻,,仲快過我..好自卑..踩到1點,,周圍行下..3點走,,過淘大食目黑tea,,細烏冬真係好細..冇學生價唔抵..食完唸住影貼,,貴,,so冇影,,過德福x,,than搭23m返屋企,,勁快!!返到去訓左陣,,今晚食米粉,,top model cycle8 winner is jaslene,,之前就中2佢,,而家就中2natasha lu..算了吧,,唔係我話事..雖然知道賽果,,都好緊張,,太正了..電到2點訓-333-啜卜!

刊登時間︰2007-07-23 05:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 

2007 年 7 月 21 日  星期六 

 

今朝9點幾起身..刷牙洗面打比bb..出門口..遲到了..跟bb食早點心@m記,,謝謝你的花c奶和早餐-333-食完係道$@&@*之後有段小插曲..不提了..最後冇事..12點幾上英皇補eng,,上video,,好多個書呆子..成堂都好充實,,係咁跟住佢d野做..教點睇d簡單文搵ans..點9完,,周圍行下等a黎..wing c話果條izzue褲唔靚..唔買!等到佢2:40先黎到,,跑去戲院即入場..熱死了..睇"男兒本色"好正!冇悶場..打得好!!睇左成2個幾鐘[小有的港產片有咁長]

睇完又上英皇陪a報eng..than唸住過朗豪..bb打黎..對不起喔小aa,,過左去搵佢陪佢食飯飯*點知過到去又要等..早知唔洗咁急啦!跟佢上倉食..食完去happy*老爸打來今晚出街食,,大6有人過左黎..than又過返朗豪..行左陣,,唔比留台..shit!行多陣入去,,食扒皇,,一個人坐係道拎5個位..又唔比蠟燭我wo..電wif a,,係咁影相..等左成20min先到..order左個牛扒..食到勁飽..食完搵一搵bb閃..好眼訓!!沖涼果陣原來一路有隻小強陪我..好彩沖完先見倒..唔係唔洗沖都得啦..即刻飛出黎叩醒老豆搞掂佢-0-

刊登時間︰2007-07-21 10:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 

2007 年 7 月 18 日  星期三 

 

琴晚同bb傾到2點幾先訓..好開心呀=]成晚都訓得唔好..6點幾明明隻眼合埋都見倒d光..8點半起身..打比mandy叫佢起身,,煮左個面食..唔係一定餓死@@"9點8先出門口..約9:30的"算啦,,大家都遲..搭小巴落彩虹轉地鐡去灣仔..買左個包入去食..買飛兜到頭都暈..早知買左先入呢啦,,個個都好似係條腸入面郁咁,,好得意!入到去又要行一大輪..救命!真係"行"書展囉..終於搵到hall1,,即刻同佢去搵皇冠,,睇艾粒本書..11點半見倒好多人..睇下咩事..艾粒呀-333-個個都係咁影佢相,,阿奴爆左句:嘩!賣相機牙?笑爆了..跟到佢地12點島..冇得sign..籌派哂,,

之後過返去買一峰,,再周圍行..行個hall1都行左成個幾鐘..買左幾本書..真係覺得我地好勁!再去第2個hall睇,,都冇咩好睇lu..又比我地搵倒龍兄鳳弟..哈!開心死mandy!!想去兒童天地,,點知又去返hall1,,天意!坐低食左d野..簡直天堂呀!攰死我地啦!影下相咁..個個都坐哂係d空地道,,好似饑饉咁xdd!睇倒芝ci菇bi張poster,,又想去睇下,,好似幾好睇咁,,又買左-0-行埋兒童又地就走了..搭船過尖咀,,去鐘樓同海旁玩私影,,"海旁勁作狀"笑死了!d相影出呢真係好靚ahhh!雖然勁頭痛都頂住..呢d咪top model囉xdd*影到差唔多6點搭26走..頭就爆了!

刊登時間︰2007-07-19 02:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 

2007 年 7 月 11 日  星期三 

 

中四到了今天要來一個總結..今朝10點幾起身,,白痴的媽媽誤會了10:40見..之後落左樓下食早餐..食完搭小巴返學校,,今次唔洗填問卷..等左4個字倒..個個都以為呀哥係老豆..我老豆你未見過咩?家教會主席啵..入左去講左5分鐘島,,試升..見完哥返工..同媽返屋企..今個假都係唔返工啦,,去補返好佢..唔係就冇機會補ga na"去買左件新校報,,返到去拿拿聲沖涼,,汁野出去..上26電電wif bb..等左陣就見倒A,,買枝野飲就去買飛睇harry potter..上一次就勁大雨..今次就勁曬..shit!等左陣入場..上一場D女仔坐左我地位..今集我覺得冇咁好睇..大半都係唔打既..睇左2個幾鐘..

睇完又過去打gay..玩左$6..than過科學館玩..唔洗$$..有條玩靚仔係道左頭左世..小完佢都唔走開..都唔知有冇娘親ga-0-玩左個幾鐘..7點幾走..落kcr睇下有冇seventeen賣..又冇..過海港城行..A變左mobel[模特兒]xdd!食pizza hut..等勁耐,,9點幾先入得..不過都值..好好味!2個人一個細批+意粉飽死..第一次冇湯飲@@"食完行海旁..好舒服!!搵位放左飛就閃..10點幾上車..嚇死,,以為又cancel左個站..上車想嘔..睇東touch..返到去即沖涼,,汁返d野出呢..電腦..好頭痛..電電wif bb到2點幾..噓..我愛你-333-

刊登時間︰2007-07-12 06:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 

2007 年 7 月 5 日  星期四 

 

今日都係要返學校補課..from-time,,ms ng話下年有新班主任..對左佢2年[f.1,f.4]其實佢都ok錫我..仲有機會補佢既課..我會好好珍惜!之後汁中文file,汁到個個頭都痛..之後補maths,,幾專心,,明左..maths真的容易嗎?之後poa,,做左條數就落堂..同我地影相,,心知不妙..佢又走了..救命!!我下年同ce d account點算,,我進步都係因為佢咋!!教多半年都唔得..算了,,我明白你的,,anyway謝謝你-333-last lesson商業[好似係],,冇咩點..都係係道同人唸歌唸戲"放學同cc閃..返去食野,換3..臨出門口落狗屎"

上到車勁濕..出mk搵summer job,,係太子落,,好多間都要f.5以上/經驗..終於搵倒間可以填倒form,,比c小姐吹脹了..之前又驚囉..e+又唔識填..$3,000/月/仲要就佢時間..唉..救命!算啦,,第一次係咁ga啦..[好想自己一個搵]之後行去女人街D食市..行到好暈..又頭痛@@行哂都係冇..之後唔搵啦..行潮特同信和..行完食街頭垃圾..cc嘔血xdd*食完再行朗豪..muji我中2果d野食有discount,,正!掃左d..又入魚塘..冇人..驚..than陪老公食飯..sor cc!食完同佢上倉拎野..走人..車上昏迷了..返到去冇訓過..等到點幾電話到..我要工呀!!

刊登時間︰2007-07-06 08:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]