|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|
|
|
|
|
今朝8點9起身,,沖涼,,相約泡泡吃早點,,我居然落左包salt係杯朱古力道=="好釆唔係好鹹姐..不過都係飲左1半..食完沖沖回校discussion,,上演藝室等..得左陣上去prepar"中學生參與娛樂圈,,利/弊.."今次芳芳考,,d人都幾肯講野,,成個過程都好正!!完左,,miz話我有進步,,開心=]but我地果組only focus左係弊..冇講過行..omg-0-完左落樓下,,同學們都係道講緊啱啱點點點..but都係唔好野..我都唔方便插嘴..than走人,,電話神左囉唔該=="back home換3過順利同aunt佢地飲荼..飽飽呢*0*要多多關心婆婆了..有一刻好想喊..飲完毅屋企睇過"通天"同汁房..勁大麈囉..6點又過aunt道食飯..打邊爐..好驚聽日講唔倒野..烏冬真的好正=]食完睇電視..11點幾走..係街道好靜,聽mp3好有feel,,愛呀!好眼訓救命*0*
|
| 刊登時間︰2007-11-04 01:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝勁早9點幾比MUM叫醒哂,,洗個澡落街吃早點搭26去WING ON CRAZY SHOPPING*0*去到咁早已經獅不少師奶門瘋狂SHOPPING,,層層行哂,,最後唔知幾多袋走,,買到要去買"give"走..仲買左我心愛的monchhichi床單..shop完去食tea,,呢住食焗飯..點知冇開..星期日休息囉..真大牌=="去左食米線..琴晚先食完..又食..食完搭車走..聽ipod,,坐最後真係好嘈..返到去要收起哂d野入我房,,唔比老豆見倒..真煩..but笑死了..即換床單同枕頭..靚哂!!搞下野..6點幾訓左陣..其實訓唔著..8點又打邊爐..真的很愛打!!仲有烏冬..堅正!830睇期待已久既top model9,,依然正爆!930睇味分高下..成兩個鐘..錢嘉樂好gap=]今day都幾wonderful* |
| 刊登時間︰2007-10-29 11:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日真係爆wonderful,爆happy呢=]朝早8點幾就醒左,,係床道睇low-b之道同小新,仲有doraemon..9點半去沖涼,than換3飛出門口,搭小巴轉地鐡過銅記,,ceo neway原來要vip..而家先知,好失敗-,- 冇辦法,上左皇室堡red box,d電梯7角咁亂,搞到搞勁耐..間房都ok,野食多但唔太好食..好似全部都一樣味咁=="價錢好ok,,唱到點幾..落下面行,,玩具反斗城擰蕉蕉,,第2次中左我最愛*0*行完過對面HMV,K-2,IKEA,AGNES B行..有條友隻鞋夾左係扶手梯條LA道..勁慘..隻鞋變左形=="IKEA打GAY,,THAN行銅地,,又去左NAMCO打GAY..彩虹池白色都有獎..夾玩具20$乜都冇..唔開心@@"踩單車對腳就斷..太鼓鼓皮好硬FUXK!
打完行SOGO後面,,有野飲派,,BUT要講句野先..WIDESIGTH買左鍾無艷,,堅好笑!!周街都播SHOW MI,,仲要快歌果PART,,不過SAMMI堅正!!TIME SQUARE冇咩好行..行CITY SUPER,,又試食..行埋SOGO,,超市再食!!正!!好ENJOY=]行完搵雲TUN面食..唔知邊間好,,腳又就斷..SO去左大家樂打邊爐,,1SET2人食都幾多野食!幾正!食到1半同旁邊個EE FD左~勁吹水..原來佢係髮型師..佢講完堅有POINT,,好ENJOY同佢CHAT既過程,,食完又再CHAT,,傾左都個幾鐘..人地都就山門LU~上返去行卓悅..BY 619 BACK HOME*好開心的1DAY=] |
| 刊登時間︰2007-10-29 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日真係覺得我自己好勁!!搵掂左3個男人,呢世都會記得25-10-2007
half of year,first day:
Bonald生:感謝你呢半年既照顧,,希望再見亦是朋友!be a bright future ba♥`
Froncol生:你唔中2我就算啦,而家既我唔會再花時間係一個人身上,still friend right?
牙豪:Maybr你堅中2我,but anyway我好似玩你咁對唔住!
男人..
|
| 刊登時間︰2007-10-26 11:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
日文好happy,,我♥美人!!LUNCH同TOBY上左圖書館9坐*0*放學飛返屋企換3出MK,,真係勁快速囉*0*先行聯合,,搵唔倒DUSTY既..唔開心@@"THAN行去始創,小蜜蜂夾糖..開心*0*夾完行多陣,,又過百老匯果邊行..又係搵DUSTY搵唔倒,,上左CHIP之堡行先,之前睇中左條FU,,BUT冇買..其間上面滴水落黎..濕啦,,係PK仲唔比紙巾我囉,,要我係咁講先比=="THAN佢SAY左SOR就算..又繼續搵..THAN又去荷李活睇碟..死啦,,我冇可能愛上HOTCHA GA*0*最後終於搵倒..BUT冇我想要果件..喊!
落樓下睇眼鏡,,好想快D考完CE,,搵野做>$行瓊華..冇心水..行信和,,搞左勁內..最後去朗豪行I.T,THAN食MOS BURGER,,正正!!食完再上FCUK行..THAN極速落去打GAY!D機勁平!!1$孖寶賽車,3$太鼓10..不過塊股面有D問題@@"BUT正爆!再去新之打..督督機此終係最愛♥`打完走人,,PK Francol 唔聽我電話,,唔覆msg,,D!U@@"搭車有d作嘔..返到去msn,,食左米粉訓.. |
| 刊登時間︰2007-10-26 10:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 75 | » | |