|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
|
|
這兩星期懶散得不要得..你想點呢?子瀚..又話唔衰得..轉過頭又係咁..新年假期是個好機會讓你翻身啊!要好好把握啊!
跟智豪坐的日子挺開心的..我真的很想好好享受餘下的上課日子..朋友們..答應我吧!!而每一天也很冷呢..天氣是個小原因..爛GAG才是大原因,,倪姑娘[今天我跟她起的]是冷的關鍵,,anyway,開心is okay=D今天執拾晚上執拾F.4一個FILE時找到一些怪東西,翻起我不少快樂的回憶..也發現我對別人真的有些問題呢!在這裡跟伙們說聲對不起..最後..希望大家珍惜每一天上課的日子吧!
|
| 刊登時間︰2008-02-04 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
心血來潮想打DIARY,,最近十分懶惰[其實不嬲都係-,-]死啦..咁點去會考?!又唔知點解訓極都唔夠..救命..我係咪有病?朝早行到新公毛啦啦落狗屎,,我即大嗌-,-同快快快,小白,,POPO怒跑..1朝早就搞D咁既野..算點?都好..唔洗早會..返到去抹頭..唔抹由事可, 一抹就死火..朝早Jel左..搵到個頭唔知似咩-,-最後又要禁返平哂佢..shit!上堂都係咁..唔想多講..悶+眼訓..佢到底幾時調位..對我好唔fair囉..自己1個人坐有幾悶你知唔知?有野又唔可以即刻問倒人..成日好似覺得比人歧視咁-,-仲有成日對住d唔想睇見既野真係好煩..今日成4堂maths,,開始對math有返d信心..我想合格..唔係好高要求姐..lunch食apple,,串sasa,,打手..econ對左卷1a only,SMK你想點?
之後又走入去照畢業相,,影左成個幾鐘..等果陣又打手..真係唔會厭..不過會痛@@唔係好LUCKY,,唔會點WIN..成級影果陣迫死左-,-影完等補課,,真係唔係好開心..到底5毅班D人點解可以咁唔緊CE,,做個幾鐘練習係咪咁咁左你?有冇珍惜過自己仲著住校服既日子?同時我亦都唔明白我付出努力,,點解回報只有..唔係想人比人,,連唔讀書既都會HIGH MARK過我..我好冇用..叻得果1科半科又有咩用丫..讀專科咩..我真係好想讀書!我聽過好多人既親身經歷..我唔想變癈物..我唔想屋企人養我[我喊緊-,-]入到HALL我有比心機做..但最尾自己有1小部分都做錯左..會考咁點算?可能就係因為呢1小PART而唔合格..放左去食野..回家..電視兩小時..電腦..仲有..皮膚好差.. |
| 刊登時間︰2008-01-11 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日exam econ,,6點半就起左身溫左陣..臨急臨忙咁出門口..手又擰水樽又擰note,,好釆小白及時趕到,幫我擰野=D一路行都唔知溫咩好..d野好似咩都識d咁..返到去聽到有人講建明壞話..我冇出聲..費事影響我心情..short/long question做得都ok,d時間啱啱好..考緊果陣對住SMK,忽然好討厭佢,,好心D人睇野唔好睇得咁表面啦..人心難測呀,小朋友..考完呢份要得成個幾鐘先考第2份..悶..係學校冇MOOD溫..無無聊聊咁過左..MC毫無頭緒..得幾條SURE..希望S/L Q pass啦!考完比人放哂飛機,,返家換3落淘大食野+HAIR CUT..
搵唔倒有生菜魚肉食..SO去左CUT先..點解間間D人都唔明我想點剪GA..不過呢個cut得真係幾有心機..又平=D than去椰李閣tea,,好平..又飽,,不過好油@@食到我係咁咳..食完過maga box,,大眾撞倒miz阿sir,估唔到佢地都會黎呢道..之後行行行..行sportlight次次都好開心=D影左d幾靚既相*行到6點幾先走..德福>淘大>燒賣,牛肉>同貓貓玩{佢好乖}>食壽c>飲24味,,唔知點解好想行,so行左過官塘..比隻貓嚇死..行到裕民夾糖糖..腳都開始軟..不詔繼續行apm,muji買糖,CD Warehouse無意中得到Kay雜誌一本,最無意的是我一擰轉第居然比我搵倒隻相對論..勁happy=D仲有人送比我,,不過要得到25號..行多陣三聯,k-2,i.t就走人lu..23M獨個撘..腳斷了-,- |
| 刊登時間︰2007-12-18 01:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
打完又唔見左..勁煩!!今朝6點半起身..跟小白到愛群吃早點..食完已經7點半!小巴條龍勁長"去左搭27,,又勁多人搭==''搭車返學真麻X煩!!知道會遲到..慢慢來..呢住走後門入..點知都有perfect係道..算!!記飽佢啦!!返上去坐左陣就跑100m,,對釘鞋勁pk,,d釘唔知似咩咁..shit!!算..又照跑..最後跑第3-0-都入唔倒決賽..enjoy過程is ok=]跑完係咁來回行黎行去..條筋勁抽..係咁拉..同哂成班影相..正!等食lunch-0-食完玩打手..冇去跑800m"有隻蜜蜂飛左黎..笑死我!!隻野飛左去食女仔個fd道..佢自己坎開左唔理佢個fd囉..之後又飛左去阿魚個nose道..頒獎又頒勁耐..差不多5點先放..同popo飛返去,,好急s..好早就訓左.. |
| 刊登時間︰2007-11-15 10:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝6點就起身..相約小白跟泡泡到名舫吃早點,,吃得挺飽..THAN搭小巴落砰石過運動場..成朝係道等跑..玩下游戲影下相睇人跑..最無聊係O係道估d唔識既邊個WIN..入左TUCK SHOP同WING C跟PREFECT玩捉e茵..等到成12點先跑4*100,,仲要落到去係咁等..又曬wo=="d男仔又係道扮哂野咁..最後..包尾..個個都賴呀徐生..又話我跑得靚?!than lunch..D女人好中2我d腳毛..成個下晝唔洗跑..又玩!!玩開口中..勁刺激!!正..我冇輸XD搵倒個幼稚園同學..alan,吹左兩咀..搞到成5點先放..SHIT-,-同WING C去左荷廣打gay..打街霸..勁kai..愛上玩賽車..我唔識整後張椅囉..打完行多陣..食pie & tat,,蘑故唔好味..搭小巴返..等車等勁耐..半個中囉..shit!!同小白電..睇完通天即訓.. |
| 刊登時間︰2007-11-14 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 75 | » | |