今日last day 啦… 100& 200 決… 但我隻腳勁痛!點跑?之後我狂拉,最衰琴日唔知要拉啦!
唉∼ then100決,我冇帶號碼布,then果人話要取消資格喎… 佢問左 張sir,then佢話俾3分鐘time我.之後我要叫captain幫我攞,真係thx哂你呀!嗚∼ 我驚到cry左少少 = =" 〔kai〕 then我跑番去起跑點,but我已經跑到索哂氣啦.點跑… 之後開跑啦,我再冇哂力啦!then我跑第5,就咁,kuku 喊左 因為佢跑第4…
then過左1陣…我見到香仔同周周跑100決,唉!都好勁架啦!入到決… 我地班d sport勁1般 = =" 1睇決賽名單就知 =00000000=
之後我 跑200,隻腳勁痛… 但我自己同自己講:一定要攞牌!1B 女仔唔可以輸GA!!!! 〔但係我隻腳勁痛WOR = =〕THEN 開跑… 我勁痛囉 = =" 之後我超辛苦咁跑… 岩岩100米我係咁爆爆爆… AIAIAI =0= THEN 到左40米左右我冇哂力,撐住上,之後跑完我第3.終於完我心願啦!
THEN 我突然之間,隻腳冇哂力,自動跪左係度,勁暈,但係我見到學長同徐SIR GE 身影,我記得佢地扶住我then我抓住徐SIR ,之後唔記得… 好似去左醫療室… 跟住我好難呼吸,我係咁喘氣,勁辛苦,Then我全身抽搐 = =" 之後我就… 唔記得,then無啦啦醒左 but我隻眼見唔到住何野,之後有人問我:你答唔答到自己叫咩名?之後我聽得好細聲 then我想問佢 但唔知點解我講唔到野… 我好大聲咁講,但係都發唔到聲。我成身毓唔到… 超辛苦。
then,張希雅入左黎陪我XD 余婷婷又係 = =" 果陣我已經醒番,BUT卵全身STILL冇力,好想講野又講唔到,唉∼ Then見刑粉紅色3 ge人,之後睇清楚d原來係mc∼ 見到佢個樣好擔心,我好想同佢講我冇事but又講唔到野!之後我聽到pb把聲同李nam,我記得李nam講唔知咩咩tkf = ="''""""" 我好想o咀但又o唔到 =00=
之後過左大半個鐘,佢地叫我try下行唔行到,then我隻腳唔聽話,行唔到…
唉∼ 又要再訓過,but我話唔想訓,我想坐,但係果陣我又嚴重番,可能因為行過掛,then 我又開始暈暈地,佢叫我合埋眼… then 我係果度已經1個幾鐘,好想睇男丙4X400… T-T MC好關心我,佢買粉我EAT…好THX你。 SO 我成個LUNCH & 3 粒幾鐘就係醫療室度過。
P.S. GH 第1 呀!好野∼ THEN 黃H 唔知第2定第3,呵呵∼ 邊個叫佢咁囂!
THEN 去左彩虹,行下行下C到粉腸B同BH*THEN 一齊入左去,見到超多MKM!之後搵位坐,番上去拎$,PB 同李NAM 扶我… THEN 我係度OLAY OLAY OLAY OLAY … THEN 全部人望實哂 = =" SORRY 我失控 THEN BH 即走 = ="
EAT 完,我地同粉腸B係公園傾計傾到7 點番到 HOME…。
<完.>
|