成日讀錯 Good Charlotte! 點解咁失敗!
唉.. 終於去完 camp.. 多謝支持我 GE 人仔.. 多謝組員俾機會我做組長, THX 阿SIR 俾我做 VA CAP.. 下年執 Band 房 !! 超正!!
第1日我地做D 好似歷奇GE 東西 - -" 我改組名.. PTHT . 即係 POWER TARGET HOPES TEAM = =" 但又解作 : 普通話凸 .... - -"" 我改野係咁上下.. 不過對面 PE組個名.. 好似仲 -0- 勁.. 人本組 = = " 意思係 "體" GE 簡體字 - -" .... 我地成日讀左人體 組 - -""""
唉 THEN 果日就係度定向..搵野.. OK 啦.. D組員好好人!!!
THEN 第2 日.. 唔記得.. 玩尋找組員的故事.. 勁難呀.. 之後我玩玩下好局, 就出左去.. MJ 以為我 MISS 左, 就係咁拍木.. 好慘..SOR - -" 之後我地組都係WIN左.. 0.784... 記住你!
THEN 晚上D人 蒙眼玩夜行.... 由於我蒙眼好局, 所以唔係蒙 - -" 點知俾我同 湯SIR 等人見到 熒火蟲.. 唉~ 組員好慘.. 冇得睇
唉~ 呢幾日講左唔少野, 係琴日.. pres idea 果陣.. 嘩 - -" 爆肚爆到 p 哂 - -" 之後傾傾下勁眼訓.. 無奈 - -" 冇得睇熒火蟲 ( 本身約左今日睇 ) 但係太晏… BUT 多得 BO 佢地好怏手咁做哂.. 我先訓到.. THX 你地 !
感想係.. MJ 好勁 ( 堅 ) 我都唔差 ( 流 )
<完.>
|