突然好想同番花講野… 1C 14… 不過… :'( 唉~ 呢個世界,好多野都變哂 =] 友誼、愛情… 人… 所有=] 或者係我痴線啦 =] 世界GE 改變我永遠接受唔到 :]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
今日我地去左荃灣睇 SHOW ,我地買哂蘋果飲 好 SWEET - -" (有冇聽過KIWI… Maroon5) 我坐32號位… YEAH∼ 係我黎架 ! 32係我黎架∼!^^ 有D 幾正咀 … 唔錯 -0- 跟住… 唔記得
之後番 home… 玉絲話要走… 唔捨得… June 仔,唔次下年你入邊班… 哈!
今日好悶AR! 我聽聽下好掛住杰… 為你流過幾多眼淚呢………
<完>
|