今日考埋中文就掂哂!唉∼ 又唔係ckk監考 - -" 好想佢睇我地呀… 不過偏偏係cck -0- 中文係易過之前… 但幾多分就睇星期一… 作文都幾一般,個yml -0- 佢蘭花手真係好正…
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
之後考完∼ 全班係度叫,我就係度跳 - -" then個死人何裕祥就話唔去睇喎!你個死∼∼∼∼∼衰∼∼∼∼∼∼∼∼∼婆!憎死你呀何裕祥!!!哼 -0-
之後就番home,then就同亭une 去左又一城睇左人踩冰,d細佬仔太勁… then我又諗起kieran,好掛住佢,你summer記住番黎呀!
之後4:30 睇 " 我愛籮霸 " 哈哈∼ 悶場冇乜,不過笑場就比我想像中少好多,但有幾part 實在笑到拍手 -0- 之前睇左火拼時速3 ge預告片,勁好睇!
之後… 同 亭une 係又一城行行行,見到鄭欣宜,好唔知點!!!
|