2 點作小說! 大家記住睇! ^^
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
琴日勁驚… MISS LTY 做左我地 1BEST GE 會員… 仲RE 埋POST… 咁親民 -0- 死啦,YAMYAM 知道左我開果個POST… 仲要唔賤唔睇 -0- KO7今次仲唔死… 唔好AR~~~~ 我都係UP下JA -0-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
T,T 今日係EX MATHS.. 慘到.. TWK SIR PASS 之後, 我就以為自己識啦 - -" 因為琴日溫得好辛苦,但一睇,冇上次咁難… 但我勁緊張… 之後背左GE 野勁多唔記得.. 之後計計下想死 - -" 唔記得哂… 都唔知我琴日咁辛苦溫乜… 邊做邊MUNG -0- 有1 種想畫花張野GE 衝動 - -"
之後勁好笑,份野話 TSUI SIR 同班老師去乘風破浪 - -" 之後佢被鯊魚追,千鈞一髮之下就以時速XX kn/h 黎游上岸 -0- 之後我笑左出黎!哈哈!真係好好笑,唔知WHO出架 ^^ 之後又話呀 TSUI SIR like 飲果汁,就分啦∼ 唉∼ 總之就好好笑… 不過好似唔識做 -0-
唉∼ 之後ENG EEP,都係咁GE樣… THEN 小息,之後果個咩地圖袋GE MISS 入黎勁鬧我地 - -" 之後鬧AR周周同 何27… 兇姐 -0- 之後我地就好乖咁溫書…
好野!聽日考埋 中文(CKK監考,I love u呀∼ 陳嘉傑SIR!)就同 何27 + LYT 睇 "我愛LO 霸" 正∼! 之後就玩飽佢啦!今晚先溫中文,NOW 慢慢玩下先!
藝萃周,好開心!我愛VA∼∼∼∼
葉XX暑假你要加油AR!努力ar∼唔好衰俾CCK(好似唔關事 - -") 睇呀!
我最愛的老師排行榜:1-MS.CSY 2- TSUI SIR+MATHER BIG HUMAN 3- CkK SIR+MACKIE 4-MS. LTY 5-MS. LCW 等等… 有D唔記得 -0-
(cya later∼!b!)
|