最近寫了死亡的心願… 反應不錯,至少有人看吧!40多人 - -" 看來我要想想辦法 ,等多D人黎睇先∼!努力呀!唔好再講粗口&是非&串人(有少少少少少例外) 努力!努力!努力!謝謝你們的支持!
嗯… 今日加了前傳的下半部,還差一點點,前傳便寫哂,開始帶你們進入死亡的廷續!呵呵∼ 一定好好睇,暑假玩之餘.還要每天抽3分鐘看我的小說呀!死亡的心願,天天送上!==” 看完 留個言,等我知還有沒有40幾人看吧!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
快考完試!快到暑假,drums我來也!琴日睇tv,見到出左新碟,收錄左全年外語冠軍歌曲,正!下星期買 - -"(daddy話賺到好多錢… 下星期俾.."少少"..我 ^3^) 唉… 得閒先睇下網絡小說… 因為要improve我中文… 太差… 所以現在開始,打日記半口語 半書面 -0- 慢慢改善!直到全書面吧!哈哈∼∼
<完..>
|