今日去左上水廣場,搞果個禁毒會… 個司儀話:〔我數123,大家一齊揮動手上ge旗啦!1-2-3!〕之後個個係度舉旗仔 - -" 之後個謎女郎同吳雨霏無啦啦係度煮野食…
而我拎完獎就即上kFC… 冇眼睇 -0- 之後阿MUM買左好多雞 - -" 食唔哂 -0- 之後無聊地行行下就冇野講
跟住番歸… 無聊地訓係床度聽歌… 諗左好多野… 係關於阿K… 之後太無聊… 就係度睇搞乜鬼大製作 - -" 點知愈睇愈無聊 --" 之後就搵下D Mouse 呀咁… 搵搵下興起左,就整下June個Blog… - -"
唉… 今日真係好無聊,TV又冇野睇… 笙惠唔煩我反而覺得有點空虛 -0- 唉算啦… 我都冇ON MSN… 佢點煩 - -"
*唉… 細佬考全級第7… 退步左… 下次你要考第1,唔好失禮葉家! 我都要俾心機… 掛 -0- 暑假先作小說… 之後整多D宣傳… 嘩! 我FEEL到會幾掂 (昆你) 加油!
<完>
|