NOW係學校- - - 陳SIR 部腦 - -" 偷腦用… 唉…今日好低能AR! 係度扮嫦娥… ON9 -.-" 之後D人狂係度笑 - -" 好無奈 -0- 之後好KAI 咁整唔見左條FU… 唉 ,又再次失敗!
THEN 係度串條PK 王侯… 佢都ONON 地9 … 之後我就同TSUI SIR ( 小氣鬼 ) 講左D野, 哈哈 ~
唉, 我中文全級第 3 … 好唔開心.. . 本身以為自己冇第1 都第2 … 點知.. 第 3 -.- 唉,! 之後… 係ART 聽左陣歌就算… 冇乜正歌 -0-
冇心機…番HOME再打 …
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 番HOME了
原來我中文係第 1 唔係第3 - -" 不過有 3個第1 -0- 唉~ now on 到 msn , 幾開心…但一on.. lai + june + son 就add 左我 - -" 搞到我又死多次 - -" " " 唉~! d人去哂游水… 我好悶 - -"
(CYA tomrw! )
|