Qooza Forum write

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


[Gatsby ] ☆ [ 2007 年 6 月 7 日  星期四 ]

但我睇你個樣好似好驚我串你喎,成日扮唔理我*唔知係咪驚我呢?不過我想講GE就係,你跟人風已經賤,呢D叫狗,仲要打錯字,呢D叫KAI* 我冇話我冇打錯字,我成日打錯字… 不過有一樣野你遠遠唔夠我GE 就係風格,你條跟風LAY 賴穎婷,不嬲都衰開,你成日扮撚哂野又唔敢當面同我1對1咁串,剩係用d無能野黎達人*好驚囉!又賤又7又仆街!但我亦都有樣野唔夠你黎,就係Cheap*

it's an  new TV advertisement for me.

我睇都未睇過… 班中就已經掀起1 鼓Gatsby 熱潮..

而我.. 係岩岩落 utub 睇 - -"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

唉* 今日過得好特別呀… DT 堂,唔洗再企係出面等半粒鐘*但係有D 唔慣,冇DT 林GE 日子,原來係會唔開心…

新黎GE黃SIR 1入黎,就多人話佢靚仔… 阿彩問覺唔覺得佢靚…你諗住點呀?之後我地係度唱歌 -.-" KAI!THEN 佢叫我地坐番原位… 又問我D野.. 個位邊個坐,我就啤住佢又唔答佢,佢又唔鋸WO!= =" 不過,呢D  Playboy男係咁架啦… cool cool地 = =" 惡 惡 地 (但我覺得佢應該幾玩得)

LIBS 又係無無聊聊咁過… 我篇篇作文都係 B +  … 都幾好… 不過我想攞 A PLUS 囉 -.-" 我全堂係度睇番自己D文同LI林寫GE字… 好似麥兜… 好可愛! 哈哈! 之後上電腦,嘩,係度HEA,同左9個人MSN -.- 之後我一望前面,勁多人上緊我日記 =0= 6個… HELP - -"

考ORAL,我 KUKU果度,都OK掂,但應該冇上次咁高掛… 諗番起以前攞滿分 -.- 嘩…

 

暑假,我冇選擇你。暑假,但我等待你。

<完.>

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 483 | »