今日勁唔開心呀… 完全進入左迷茫狀態… 你唔好有事,千其唔好離開我地呢班fd!
本身係正常咁番學… 之後經過石場,見到阿sa係度喊,佢d fd勁係度爆粗,個樣興到仆街,阿sa係咁流馬尿… 第1次見… 〔平時係相反:阿sa爆哂粗,佢d fd係咁流馬尿 = ="〕我好想行過去,但見有班陳震霞過緊去,我就費事啦… 照樣番學lo
今日mac雞約左我出Mk睇房…最後都冇去… 因為… 之後我主動call阿sa問佢做乜撚野,佢話mac雞琴晚俾佢條仔(陳震霞果個阿杰)屌鳩左,痛到乜咁,今日唔番得 -v-" 之後寄居係皮蛋度, 又唔敢番屋企 我:咁你今日做咩喊 = =?
*對話save左係 mw…* 唔方便同任何人講.
|