Qooza Forum write

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


[Marching Band ] ☆ [ 2007 年 5 月 26 日  星期六 ]

今日有得上VA!!!!!!! 勁開心!!!!!!! 係超級超級超級超級勁開心呀!!! ^^ 上閱讀堂果陣,MISS chow 1邊鬧人,我1邊執書包  等上VA^^ 唔理佢 = =" 見佢又冇鬧我,我就愈執愈快 -0- 

之後佢話:下星期5畢業禮,上到11點幾就可以放學,我聽完勁想喊囉!又冇得上VA!咁難得先等到星期5GE 最後兩堂,竟然就冇得上!之後我勁係度忍,費事喊完俾人話… 

過左一陣終於打鍾啦!之後我1支箭咁衝過去開門 ,不過有d人仲未抄哂手冊 = =" 之後我係咁叫d 人快d … 之後終於可以上VA啦!勁開心,THEN佢話唔整青花住,整時裝設計,嘩!仲正,之後我就係咁畫係咁畫,完全唔記得我果組GE人… 真係SORRY 哂呀 = ="

勁KAI,之後數理周有比賽,個主持叫***susuki***    GODz… 益力多呀 = =" 之後講D野又KAI 又搞GAG,掂哂!^^

終於體會到mb GE 辛苦… 好彩同我小學差唔多… 如果唔係我有過受苦經驗,我諗我都OK 頂唔住… 企左 4 粒鐘,YUK 少少都死得 - -" 個阿SIR 超嚴 = ="

之後個 個阿SIR 問我:〔你都見我成日鬧人…你後唔後悔入BAND呀?E+ 後悔都黎得tsit,你可以行落去,放棄,你放唔放棄丫?〕 我:〔我相信自己可以做到!〕 佢:〔嗯    下堂我就會鬧你架啦…有得俾我鬧係你好彩〕之後係咁重複呢句啦  = ="

then 果個人話我睇譜快… 上多幾堂就可以落手打wo … 嗯,其實你俾份譜我練 我下堂已經打得tim囉 = =" 

之後miss lai搵我,佢話我會跟都好快…  :D 我都有信心可以…  之後佢又叫我俾心機D,但唔好咁迷喎… 佢:玩流行鼓唔係唔好,而係俾人個印象唔係咁得囉,仲好易沉迷,一迷GE話,成績就會係咁秩,嗱!你記得呀! 成績秩左就好難扒番上黎…要以學業為重啦……〕等等.講左一大輪野 = =" 但係我覺得打鼓係重要過成績好多好多囉…

之後佢叫我唔好入創藝,因為又MB又Choir 已經好辛苦wo … 不過我覺得只要做到自己想做GE 野,那種感覺是甜,而不是苦 :) 

<完>

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 483 | »