Maybe 以後d不雅用語會用X代替,之後慢慢就唔講。應承左Miss Ip 改〔戎粗中〕
你話 Summer 會番香港 4 , 5 個禮拜… 唔好講大話!雖然你今次只係走左16日… 但對於我黎講,好似冇見你16年咁… 我好掛住你呀,好想日日都見到你,好想你日日都係香港。你要考好d GCSE… 讀好D地理,唔好衰俾D英國x人(雖然你都係…)!加油呀!我等你summer呀!=]
〔究竟你要我愛到你幾時呢?係咪次次係香港玩完再番英國,HOLIDAY 又番番黎香港玩,又再番英國?呢D斷斷續續GE 野幾時先完?或者完左果陣,係你已經唔再番香港?〕
諗番一層,最衰就係你係Easter番左黎,搞到我心唔定,又唔溫習,掛住同你玩,之後考到成pat crap 咁,最衰都係你個英國x人........
^^*老豆! 你promise 我ge野記住要實現,唔好hea hea下過左去就算。
或者今日之內會作詩 ^^"
除左"呻"之外,我諗唔到有咩打。
p.s. 今日ge X= 賤
<完.>
|