MAC雞擔緊草,全軍串佢淆底佬-0-
1. BUSY 又話考緊模擬GCSE,又ON MSN? 之後我同PB 就諗佢係咪老豆唔畀佢番學呀… 佢老豆咁變態,唔排除果個係佢老豆-0-
2. 70X 見到 SA龍 O_o HELP… 你近來如何?
WOW趕 board… done。今日唔洗上CL 冇得見 嚴SIR 個 KAM樣:好啦班長起立… -_-|||||||臭* 之後,就係咁做HW…正 =D 做左左中文GE EX ,嗯∼ OK 易…
番到HOME 等 BUSY ON … 英國… K…幾時先到四月一日呢?幾時先可以再見到你呢?我真係好掛你 :'(
|