[唉-0- ] ☆ [ 2007 年 3 月 6 日 星期二 ]
唔係咁想打日記… 係MKM 冇野好記… 日日勁無奈咁對住千幾個唔想見GE人 = =" 好想去TUEN官 -00-
今日上VA… 有比賽 -0- 係ABOUT 叫人唔好拍丸 -0- 之後我就諗起SA龍… THEN整左兩堂,都算整哂 = = 我諗靚過某D人掛 -0- ( 玩左1年幾唔靚就假 -0- ) 之後PKF 話佢日日上我BLOG ^^" = ="
之後去創藝… 玩D無聊GAME… 之後我同某人玩互串… 放左之後-0- 同佢一齊走 = ="
<完.>
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 483 | »