
今期Kuromi 最新扭蛋機
我想買Kuromi,呵呵∼ BUT 點解次次都係MY MEL做主角呢?!-_____- 我一定要得到你地!
呢隻係07Kuromi 新出GE 扭蛋機,超*HOT*,勁快買哂,唔知買唔買到…
<我個OK留連記要多D人知先作到呀 ^^""">
今日家長日…呀媽見MC… 本身以為P得。 THEN MC狂讚我… -口-? 成績表… 最差 DT!!!!!!!!!〔 B-〕估唔到 -OO-!之後煲JOK,超好味!^^呀媽都讚呵呵∼∼” 〔-v-〕
全級各科考試成績最高分數名單(上學期):
中文:葉芊芊〔B班〕 英文:羅字斯〔B班〕
數學:XXX〔A班〕 科學:陳家勝〔B班〕
地理:陳家勝〔B班〕 中史:羅字斯〔B班〕
世史:葉芊芊〔B班〕
全級考試成績:
第1:陳家勝(B班) 第2:羅字斯(B班)
第3:葉芊芊(B班) 第4:XXX(A班)
第5:XXX(A班) 第6:XXX(C班)
第7:XXX(C班) 第8:廖家棋(B班)
第9:XXX(A班) 第10:司徒朗謙(B班)
頭10名:
A班:3個 | B班 = 5個 | C班:2個
XXX會過兩日補上。
得數學唔係我地班… 都講左B班唔會差過左A班架啦。
call SsSsXXX -0-""" 問候下佢同上官d人 = ="" 之後我地勁傾… 又講到俾人屈單野 -0- 之後佢話要黎mkm 睇下我d 同學仔 = =""" ...... THEN 佢講到俾MISS屈佢打人… 記左左缺點… 上官D MISS 好賤. 佢叫SsSsXXX D FD 一起夾口供話佢有做… C-H-E-A-P… 跟住SsSsXXX狂串MISS 串到佢SAY SORRY...超勁!傾左好耐-1粒幾鐘〔都算耐架喇-v-〕
then落7仔玩Kuromi蛋蛋,點知冇,之後去第2間,有∼ 不過我見到係紫色ge… 勁樣衰,另一部又壞左-0-… then 去左第3間7仔,四部買佢ge 機 -2 部買哂,2 部壞左… 激死!好啦∼ 去"蛋王之王" ,點知… 冇出。
老豆CALL黎,話買左新杉未… 其實我買左,BUT 我話未買 -0- THEN 佢話俾$我買新杉 -___- 就係咁,我又"略" 左幾舊水 -___-
我白白咁走左n條街’行暈成個上水,結果-無收穫。*__* 我GE KUROMI呀!

你要等我
<完.>
|