一生人之中有幾多個長跑日呢… 不過今日就係第一次啦 -0-
跑跑下個口超乾,差唔多唔掂果陣就係跑番黎果幾百米,不過我話一定要快過d班果個唔知叫咩 = =" 之後到果100米係勁爆,爆到去最後2.3米左右就快死咁,之後我攞左名次咭,見到自己跑14/10X。有少少失望之後暈 = =" then又好似上次咁。
唉~ 又再成身冇哂力 o_0,好樣衰… 全校咁多人望住哂 〔= =7〕THEN MC 同 阿TSUI 就好合拍咁幫我 -0-
食左兩件cakes,見到tsui sir 摺被好整齊… 之後就同鼻屎亭落m 記,佢番到去就被人狂疾 -00- 唉∼ 我好想KO 哂 MKM D KAI 子 O_o 整左幾耐下就去啦
去鼻屎亭ge 屋企,同佢講左個b仔好樣衰〔輕鬆哂 = ="〕之後走… 番到home 無啦啦作曲作詞 -0- 邊訓邊作。
<完.>
|