
=_= 我同gary GE robow@n .....
今日睇波鞋… 睇中左對 $ 8 9 9 =__= 之後呀媽話試下 -口- THEN 佢話冇我隻碼 -_- 之後我發現係男人著GE =0= THEN 見到隻勁靚GE R,但唔洗問都知係男… 仲要有D 金金地… 〔KAMKAM地 -0- 〕
-__- 今日好悶,之前係MAMA 度睇左 BOXING 總決賽,勁正!睇左兩日,第1日由7點睇到11點半,第2日就只係睇六人拳賽。可惜香港俾哂錢都冇果個台睇… NOW又冇 (T....T)
D 功課唔係好多,可以好快咁做NA ^________^
<完.>
|