嘩~! Mika 黎左 HK 呀!身為 MIKA FANS 之一 GE我,梗係開心啦!
日期:5月28日星期1晚上9點 地點:九龍灣會展 (即係距離E+ 半 粒鍾,演唱會就開始啦!)P.S Mika 係英國男歌手,並唔係中島美嘉*我完全唔中2日本* ( 除左卡通卡之外 WAKAKA)
另外最NEW 消息我係美國最唔鋸GE歌手Christina Aguilera ( 即係好SEXY 每個動作都好唔知點果個 ) 7月3 日 黎HK 唱… E~ 聽佢首Nasty Naughty Boy 就頂唔順啦 -﹏- (其實我之前都OK LIKE佢 )
唉!又唔見MAROON 5黎… 不過佢地都黎過啦 - -"
上次AVRIL L 黎左,我都開心到爆喇!可惜佢開唱果日我要番學呀! 如果唔係我真係想去睇呀! 呵!今日好掂AR* 聽左 LINKIN PARK GE 新碟,係勁好聽,之前5月15全球發行,我一直冇聽呀* 今日終於有時間聽哂LU 〔開心中!〕
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
我對自己有信心,而且我要把事 情做好,就不會讓人阻攔。我相信自己能比任可人還要好,我相信別人做到的事我也能夠做好。
打完上面果幾句之後,係度同lkk搞msn名:
CEO™星光 來吧∼小寶貝,親愛的醃天天,我已ready好,等你呀~*押韻*然後我們便一起演奏激烈的進行曲,讓浩翰的大海中,泛起重重波浪,像一隻隻奔馳中的野馬般,衝破你的界限,盡情的,自由的衝破!(冇人可以作到咁生動,因為我有實戰經驗*) 說:
ok
A s h l i e 2 %來吧∼小寶貝,親愛的利嘉芹,我已ready好,等你安全套*然後我們一起演奏激烈的進行曲,在浩翰的大海中,泛起重重波浪,我就像奔馳中的野馬般,衝破你的界限,盡情的,自由的衝破!(冇人可以作到咁生動,因為我有實戰經驗*) 說:
知唔知linkin park 出ge新碟幾正
= ="" 真係KAI 到爆AR!希望你可以見到啦
[完]
|