以為整左出黎好靚啦… 點知太大太長wo… 得閒等我整bin 佢先 = ="
今日都好開心呀 ! 超好玩 ! pe堂勁無聊,又係度上下上下咁… kai -0-
放左學果陣,我地口口聲聲話留係度 train 歌… 之後 traintrain 下我出左去搵 miss lai , 唉!我個marching band 呀… Miss Lai 我星期 5 1定會黎ga!你要俾chance我呀!^^
1 番到黎見到佢地係咁[唱歌] ,勁過癮* 之後我一首都唔識… = ="""" 唱完之後,無啦啦講到sex野(話題好似係我開 - -")講講下,何wai 無啦啦咩喎… = =" 因而我某幾句野:小學果陣上常識堂睇野…… = ="""" 唉,好好笑呀!之後講講下,係度食野 = =" win左 果d… 差唔多食哂* 好 enjoy∼ ( kai )
唉,好無聊呀∼ 不過都幾充實 = =" 之後講左勁多野lo …
then 最 開心 ge 就係可以去音樂室玩 drums 呀 !我岩岩打左少少,就完成左1級基本鼓法(唔識打ge人可能要玩十幾日先識…kaka) wa∼ 真係勁開心呀! i love drumssssssss very much!! oh* my baby∼ - -"
之後番home 同 何 wai 一齊搭70x,傾左好多野,正!之後我同佢鬥快番home on msn… 點知我番home 果陣係咁整圖,唔記得on -0-
wa!又冇hw,又多回憶… 100分的1天,聽日見^^it's a beautiful day!
<好,完啦!>
|