今日好無聊…8點幾醒左 - -" 9點幾俾人捉左去大埔睇呀某某人… 之後去到,飲飲下茶想行街 … 之後ar媽俾左$500我… 話同姓羅果位去行街… 妖… 由細識到大又點呀,我又同佢唔熟! then 行行下,發現佢幾好傾wo! - -"
之後去左 Crazy Room,sale喎 - -" 我同佢狂buy啦,我借左d錢俾佢… 之後買得太多野 = =" 用哂d錢,then番上去某某人屋企,見到呀媽同佢地傾得情緒好高漲,就乘機"作" 多佢一筆,再去cr買野 = =" *唔…我發現cr d野都幾掂!
行街其間,我聽到GE 歌首首都識 - -" 發現自己對英文歌ge 了解都幾深 -0- 至於… 姓羅果位問我中唔中 2 stephy,我就問番佢係乜水,答完之後,我就話:嘩XD 原來鄧麗欣就係stephy 呀? 唔講唔知WO - -""" 之後佢 o哂咀,問我係咪住火星 = ="
我話我個同學 同我講果d hk歌手我個個都唔識 = =" 佢話我係out哂定潮流觸覺遲鈍 = =" 我都唔知點答 -.- 咁我又少睇電視,又少聽中文歌 -.- 唔識陳拍魚(唔知邊個拍, 邊個魚呀) 有乜咁出奇wo - -"
今日由9點聽歌聽到12點幾… D人係飲茶其間問我過GE野 我全部UP哂頭就算 = =" 聽都聽唔到佢地 UP乜春 -0-
今日收穫:
筆袋1個,甲油3支,潤唇兩支,新袋1個,扭蛋1個,Belt 1條,高達1隻,(bra帶2對 = ="")最正GE就係最新版hello kitty "pair"牌 ^3^ 只售30元!wakaka …
<完啦~! wakaka (其實今日好悶 = =") >
|